> Шифр: І254815328/2016/1 Журнал 2016р. Вип. 1 Горбенко, Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю / Г. В. Горбенко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст. Афанасьєв, І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю / І. Ю. Афанасьєв. - С.11-17. - Бібліогр. в кінці ст. Вернигора, С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. М. Вернигора. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст. Гусак, О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку / О. П. Гусак. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Єжижанська, Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки / Т. С. Єжижанська. - С.28-35. - Бібліогр. в кінці ст. Кияниця, Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері / Є. О. Кияниця. - С.36-42. - Бібліогр. в кінці ст. Курбан, О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів / О. В. Курбан. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст. Горбенко, Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України / Н. В. Горбенко. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст. Вернигора, Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки / Н. М. Вернигора. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст. Полковенко, Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет / Т. В. Полковенко. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст. Масімова, Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст. Макарова, М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури / М. В. Макарова. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст. Зотова, В. А. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст. Захарчук, О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка / О. В. Захарчук. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст. Ярмак, Н. А. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи / Н. А. Ярмак, Л. М. Єленська. - С.89-92. - Бібліогр. в кінці ст. Поліщук, Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015) / Т. І. Поліщук. - С.93-95. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1) Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1) |
> Шифр: І254815328/2016/2 Журнал 2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн. Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13 Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20 Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25 Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30 Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36 Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42 Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45 Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52 Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58 Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62 Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69 Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72 Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85 Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90 Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96 Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101 Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105 Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108 Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110 Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113 Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120 Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців [Текст] = Event analysis: A Component in Training of Modern PR Professionals / О. П. Гусак> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 21-25 Кл.слова (ненормовані): зв’язки з громадськістю -- комунікація -- реклама Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців [Текст] = Event analysis: A Component in Training of Modern PR Professionals / О. П. Гусак> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 21-25 Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Гусак, О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку [Текст] / О. П. Гусак> // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): зв’язки з громадкістю -- комунікація -- компетентність Анотація: Мета статті полягає у розкритті компетентнісного підходу щодо формування майбутніх фахівців з комунікаційної безпеки, у розробці перспективних напрямів їхньої кваліфікованої підготовки. Основні результати дослідження відображено у переліку професійних компетентностей спеціалістів у галузі комунікаційної безпеки, який включає здатність до виявлення комунікаційних загроз, особливостей цивілізованого, маніпулятивного і варварського впливу на державному, корпоративному і особистісному рівнях, типів маніпуляторів, різновидів маніпулятивних пасток, маніпулятивних технологій; можливість використання ефективних способів нейтралізації і протидії маніпулятивному впливу; навички організації, планування і реалізації своєї діяльності в умовах інформаційних атак; володіння комунікаційними, організаційними, технічними методами захисту інформації в сучасних інформаційних системах та мережах. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1) Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1) |