Шифр: У360188/2013/12
   Журнал

Українська мова й література в сучасній школі : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. № 12
Зміст:
Гаєвська, Н. Марко Вовчок. Творчий доробок письменниці : До 180-річчя від дня народження / Н. Гаєвська. - С.4-7
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЗМ, ФОЛЬКЛОР, ОПОВІДАННЯ
Кузьменко, В. Борис Грінченко про видання літератури для дітей / В. Кузьменко. - С.7-11
Кл.слова: МОРАЛЬНИЙ ІДЕАЛ, МОВА ТВОРУ, МОРАЛЬНИЙ ІДЕАЛ
Дяченко, С. Образ учителя у творчості Бориса Грінченка : на матеріалі оповідань "Непокірний", "Екзамен", "Украла", "Дзвоник" : до 150-річчя від дня народж. письменника / С. Дяченко. - С.12-15
Василишин, О. Історія одного літературного побратимства : Борис Харчук та Іван Гнатюк / О. Василишин. - С.16-19
Кл.слова: ХАРЧУК БОРИС, ГНАТЮК ІВАН
Омельчук, С. Учнівське наукове лінгвістичне дослідження як ефективний засіб формування дослідницької компетентності / С. Омельчук. - С.20-28, ПРИКМЕТНИКИ, КОСТЕНКО ЛІНА
Дика, Н. Формування в учнів 5-7 класів мовленнєво-комунікативних умінь засобами інтеракції на уроках української мови / Н. Дика. - С.29-33
Кл.слова: КОГНІТИВНА МЕТОДИКА, АРГУМЕНТАЦІЙНІ ТЕКСТИ
Видайчук, Т. Лінгвополітичні виміри поняття "мова" у староукраїнську добу / Т. Видайчук. - С.34-36
Кл.слова: ЖИВА НАРОДНА МОВА, МОВНА СИТУАЦІЯ
Столяр, З. У Національному університеті "Острозька академія" відсвяткували День української писемності та мови / З. Столяр. - С.37-40
Кл.слова: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ, ЛІНГВОДИДАКТИЧНА ПРОБЛЕМА, КУЛЬТУРНОМОВНІ ОСОБЛИВОСТІ
Смирнова, Н. Інноваційні системи навчання на уроках української мови / Н. Смирнова. - С.40-42
Кл.слова: АЛГОРИТМУВАННЯ, КОНСТРУЮВАННЯ
Авраменко, О. Діалог зі словесником / О. Авраменко. - С.43-44
Кл.слова: МАТВІЄНКО Н. В.
Осьмакова, М. Синонімічне та фразеологічне багатство української мови. 10 класи / М. Осьмакова. - С.45-47
Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЧНЕ ЗРОЩЕННЯ, СИНОНІМІЧНИЙ РЯД, КРИЛАТІ ВИСЛОВИ
Толстая, Т. Особливості побудови опису пам'ятки історії та культури : усний твір-опис пам'ятки, 8 кл. / Т. Толстая. - С.48-51
Кл.слова: УРОК-МАНДРІВКА, РОЗДУМ-ДОВЕДЕННЯ, РОЗДУМ-ПОЯСНЕННЯ
Осаулець, Л. Микола Вороний "Євшан-зілля". Поема про необхідність повернення людині історичної пам'яті, усвідомлення своєї національної приналежності / Л. Осаулець. - українська література, 6 кл.
Кл.слова: ЛІРО-ЕПІЧНА ПОЕМА, ПАТРІОТИЧНИЙ ТВІР
Плітко, В. Василь Симоненко. Патріотичні мотиви в поезії "Лебеді материнства" : українська література / В. Плітко. - С.55
Кл.слова: ТВІР-МІНІАТЮРА, ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Грицай, Л. Драматургія Івана Франка. Соціально-психологічна драма "Украдене щастя" : урок-подорож з української літератури, 10 кл. / Л. Грицай. - С.56-61
Кл.слова: УРОК-ПОДОРОЖ, 10 КЛАСИ
Дубровський, Р. Релігійна віра як джерело поетичної творчості Галини Гордасевич / Р. Дубровський. - С.62-66
Кл.слова: ОБРАЗ-СИМВОЛ, ДУХОВНІСТЬ, РЕЛІГІЙНИЙ СВІТОГЛЯД
Слоньовська, О. "Письменник, мученик, вигнанець..." : Вивчення творчості Івана Багряного в школі з допомогою матеріалів науково-методичної рорзвідки Ольги Куцевол "Народився він для бою..." / О. Слоньовська. - С.67-68
Кл.слова: КУЦЕВОЛ О., НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КНИЖКА, БАГРЯНИЙ ІВАН
Рарицький, О. Г. Б. Райбедюк. Вивчення творчості українських поетів-дисидентів / О. Рарицький. - С.69-71
Кл.слова: ПОСІБНИК
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Шифр: О283150799/2015/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3 (11) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів / М. М. Альохін. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Березюк, О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості / О. С. Березюк. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою / В. І. Бобрицька. - С.22-31
Гаврилюк, А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів / О. В. Гладченко. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Гозак, С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії / А. П. Гриценко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Hryshchuk, Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach / Yu. V. Hryshchuk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів / Н. М. Дика. - С.90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі / І. Г. Дудка. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовець, О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Зимовець. - С.112-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи / В. В. Зінченко. - С.127-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу / Г. А. Іваниця. - С.140-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.153-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи / О. М. Кузьменко. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабінцева, Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко. - С.175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіна, Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів / Т. В. Ларіна. - С.186-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації / Т. В. Маркова. - С.211-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Г. Муромець. - С.219-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотніков, Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів / Є. О. Плотніков. - С.228-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн / О. Б. Проценко. - С.238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко. - С.248-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу / С. О. Сисоєва. - С.261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О. М. Хома. - С.270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти / Н. М. Черненко. - С.280-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


811.161.2’367(076)
К 21


    Караман, С. О.
    Сучасна українська літературна мова [Текст] : посібник для студентів. Ч. I-II. Синтаксис словосполучення. Синтаксис простого речення. / С. О. Караман, О. В. Караман, Н. М. Дика ; Київський міський педагогічний університет імені Б. Д. Грінченка. - 3-є вид., перероб. і доп. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2009. - 279 с. - 31.00 грн., 30.00 грн., 15.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Українська мова--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
синтаксичні одиниці -- словосполучення -- речення -- підмет -- члени речення
Дод.точки доступу:
Караман, О. В.
Дика, Н. М.
Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


Шифр: П225817115/2017/28
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2017р. № 28 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ващенко, Л. М. Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку / Л. М. Ващенко. - С.4-11
Хоружа, Л. Л Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко) / Л. Л Хоружа. - С.12-15
Калініченко, Л. М. Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення / Л. М. Калініченко. - С.16-22
Богуш, А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності / А. М. Богуш. - С.23-27
Ogrodzka-Mazur, E. Janusz reykowski’s concept of moral development as an multi-dimensional phenomenon and its applications in intercultural studies / E. Ogrodzka-Mazur. - С.28-33
Астаф’єва, М. М. Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову / М. М. Астаф’єва, В. В. Прошкін, С. С. Радченко. - С.34-42
Дика, Н. М. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції нової української школи (10-11 класи) / Н. М. Дика. - С.43-48
Козир, М. В. Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки / М. В. Козир. - С.49-53
Мельник, Н. І. Феномен "професійної компетентності" в українській та європейській педагогічній теорії: порівняльний аспект / Н. І. Мельник. - С.54-60
Мельниченко, О. В. Проблеми створення підручника з гендерних студій для студентів вищих навчальних закладів / О. В. Мельниченко. - С.61-65
Сливка, Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід / Л. В. Сливка. - С.66-72
Стеблецький, А. Л. Розвиток науково-педагогічної спільності вищого навчального закладу / А. Л. Стеблецький. - С.73-78
Сопова, Д. О. Феномен академічної чесності у контексті якості сучасної вищої освіти / Д. О. Сопова. - С.79-84
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)




    Дика, Н. М.
    Формування мовних понять в умовах реалізації концепції нової української школи (10-11 класи) [Електронний ресурс] / Н. М. Дика. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 43-48

Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)



Шифр: П225817115/2018/29
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 29 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Висоцька, Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського / Е. Висоцька. - С.4-10
Кл.слова: психологія любові, педагогіка радості, гуманістична педагіка
Хоружа, Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) / Л. Л. Хоружа. - С.11-15
Кл.слова: етична культура, професійна етика
Сухомлинська, Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України / Л. В. Сухомлинська. - С.16-21
Кл.слова: художні мініатюри, інформаційне поле, дошкілля
Су, С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая / С. Су, Ц. Сяоянь. - С.22-28
Кл.слова: бюджет на освіту, праці Сухомлинського
Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу / Е. Відавська. - С.29-34
Кл.слова: суб’єктність дитини, Конвенція про права дитини, людська гідність
Дика, Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. М. Дика. - С.35-40
Кл.слова: мовна особистість, компетентнісний підхід, гуманізація освіти
Козир, М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО / М. В. Козир. - С.41-45
Кл.слова: емоційний інтелект, інформаційна педагогіка, емоційний контакт
Терещенко, О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій / О. І. Терещенко. - С.46-52
Кл.слова: рефлексія, інтерактивні технології, мотивація
Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії / О. Ю. Булгакова. - С.53-59
Кл.слова: тактична спрямованість, соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - С.60-66
Кл.слова: інклюзія, інклюзивна освіта, виховання толерантності
Литвиненко, О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення / О. О. Литвиненко. - С.67-72
Кл.слова: психологічна діагностика, психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб / І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. . - С.73-78
Кл.слова: психологічний стрес, психічна травма, практикуючий психолог
Супрун, Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун. - С.79-84
Кл.слова: діти з аутизмом, рівень тривожності, дезадаптованість
Турубарова, А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я / А. В. Турубарова. - С.85-90
Кл.слова: дитячий церебральний параліч, егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського. - С.91-96
Кл.слова: гумання педагогіка, "Дитяча усмішка", казки Сухомлинського
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Шифр: Н057263/2018/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Модель педагогічної освіти сучасного університету / Л. Хоружа, М. Братко. - С.7-13
Дика, Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу / Н. Дика, О. Глазова. - С.14-20
Воротникова, І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти / І. Воротникова. - С.21-27
Брижнік, В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно / В. Брижнік. - С.28-35
Ракітянська, Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз / Л. Ракітянська. - С.36-42
Регейло, І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект / І. Регейло. - С.43-51
Сопова, Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога / Д. Сопова. - С.52-56
Павленко, О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття / О. Павленко. - С.57-61
Горшкова, Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ / Г. Горшкова. - С.62-66
Лопіна, Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.67-73
Цехмістер, Я. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.74-77
Фамілярська, Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google / Л. Фамілярська, Л. Кльоц. - С.78-83
Короткова, Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови / Ю. Короткова. - С.84-88
Кудлай, А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.89-93
Ковальчук, І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / І. Ковальчук. - С.94-99
Кашпіровська, Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи / Л. Кашпіровська. - С.99-104
Боярська-Хоменко, А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу / А. Боярська-Хоменко. - С.105-110
Теренко, О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.111-115
Фурсенко, Т. Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади / Т. Фурсенко. - С.116-120
Ошуркевич, Н. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді / Н. Ошуркевич, З. Потіха. - С.121-126
Локшина, О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України / О. Локшина. - С.127-132
Батечко, Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик / Н. Батечко, М. Лут. - С.133-138
Durdas, A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity / A. Durdas. - С.139-143
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Дика, Н.
    Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу / Н. Дика, О. Глазова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 14-20, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.1420 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- компетентнісний підхід -- післядипломна педагогічна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Дика, Н. М.
    Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Н. М. Дика. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 35-40 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- компетентнісний підхід -- гуманізація освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)



Шифр: П225817115/2019/31
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2019р. № 31 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бродніцкі, М. Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм / М. Бродніцкі. - С.4-8
Кл.слова: людська особистість, освіта, міжкультурність
Лапіан, Т. Роль сім’ї у формуванні активного ставлення дітей та молоді до вільного часу / Т. Лапіан. - С.9-13
Кл.слова: культура вільного часу, діти і молодь, школа
Semrau, K. Depresja a popularne uzaleznienia XXI wieku / K. Semrau. - С.14-19
Кл.слова: депресія, наркоманія, підлітки
Тернопільська, В. І. Моніторинг проблеми формування впевненості в собі студентськоїї молоді / В. І. Тернопільська. - С.20-25
Кл.слова: інтроверсія, педагогічний оптимізм, соціальна адаптація
Мельниченко, О. В. Педагогічка підприємництва як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця / О. В. Мельниченко. - С.26-31
Кл.слова: підприємницька ініціатива, мислення, професійна освіта
Козак, Л. В. Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології / Л. В. Козак, Д. В. Хожай. - С.32-38
Кл.слова: ігрова діяльність, LEGO DUPLO, ранній вік
Дика, Н. М. Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови / Н. М. Дика, О. П. Глазова. - С.39-45
Кл.слова: риторичний текст, текстоцентричний підхід, медіа-грамотність
Козир, М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів / М. В. Козир, М. О. Грабовська. - С.46-53
Кл.слова: розвиток особистості, початкова школа, критичне мислення
Міляєва, В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ / В. Р. Міляєва, О. В. Пристай. - С.54-58
Кл.слова: лідерський потенціал, освітні реформи, професійна компетентність
Хомовиченко, О. В. Психологічні особливості поведінки в сімейному конфлікті подружжя середнього віку / О. В. Хомовиченко, І. А. Власенко. - С.59-65
Кл.слова: сімейний конфлікт, стратегії поведінки, рекомендації
Вронська, В. М. Сучасні вимоги до психологічної компетентності в діяльності медичної сестри дошкілльного навчального закладу / В. М. Вронська. - С.66-70
Кл.слова: медична сестра, здоров’я, професійна підготовка
Співак, Я. О. Компетентнісний підхід як теоретична основа дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників / Я. О. Співак. - С.71-77
Кл.слова: інноватизація, освітнє середовище, діяльнісний підхід
Назаренко, О. Є. Пріоритетні напрями розвитку вищої освіти у Південній Кореї / О. Є. Назаренко. - С.78-85
Кл.слова: вища освіта, глобалізація, модернізація
Шеліган, О. Н. Підприємницька компетентність у наукових рецепціях вчених / О. Н. Шеліган. - С.86-90
Кл.слова: підприємництво, мотиваційний, когнітивний
Іжевська, О. В. Особливості навчання дітей з кліповим мисленням засобами ІКТ / О. В. Іжевська. - С.91-95
Кл.слова: інтернет-серфінг, інформатизація, критичне мислення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)




    Дика, Н. М.
    Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови [Електронний ресурс] / Н. М. Дика, О. П. Глазова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 31. - С. 39-45 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
риторичний текст -- текстоцентричний підхід -- медіа-грамотність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Глазова, О. П.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)



373.5(043.3)
К 96


    Кушнір, Тетяна Іванівна.
    Формування граматичної компетентності учнів 8-9 класів у процесі вивчення синтаксису : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. І. Кушнір ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовозавство--Українська мова--Синтаксис--Автореферати дисертацій

   Педагогіка--Теорія та методика навчання--Автореферати дисертацій


Кл.слова (ненормовані):
синтаксичні уміння -- речення -- мовленнєва компетентність
Дод.точки доступу:
Дика, Н. М. \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)


377.016.011.3-057.87:81’367]:005.336.2(043.3)
М 59


    Микитенко, Вікторія Олександрівна.
    Формування мовної особистості студента у процесі вивчення синтаксису в багатопрофільних коледжах : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. О. Микитенко ; наук. керівник Н. М. Дика ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - 24 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Автореферати дисертацій

   Методика навчання української мови--Автореферат


Дод.точки доступу:
Дика, Н. М. \наук. керівник.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)


377.016.011.3-057.87:81’367]:005.669.0(043.3)
М 59


    Микитенко, Вікторія Олександрівна.
    Формування мовної особистості студента у процесі вивчення синтаксису в багатопрофільних коледжах : дисертація канд. пед. наук : 13.00.02 / В. О. Микитенко ; наук. керівник Н. М. Дика ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - 297 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Навчання синтаксису--Дисертація--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
навчання синтаксису -- мовна особистість
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Дика, Н. М. \наук. керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


373.5:81'367
К 96


    Кушнір, Тетяна Іванівна.
    Формування граматичної компетентності учнів 8-9 класів у процесі вивчення синтаксису : дисертація канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. І. Кушнір ; наук. керівник Н. М. Дика ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 294 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовозавство--Українська мова--Синтаксис--Дисертації

   Педагогіка--Теорія та методика навчання--Дисертації


Кл.слова (ненормовані):
синтаксичні уміння -- речення -- мовленнєва компетентність
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Дика, Н. М. \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


Шифр: П875300957/2019/3/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 3/4
Зміст:
Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15
Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність
Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23
Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний
Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30
Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення
Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36
Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль
Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44
Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58
Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція
Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66
Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність
Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76
Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології
Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта
Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89
Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад
Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95
Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики
Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102
Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система
Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110
Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція
Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116
Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження
Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122
Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки
Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128
Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація
Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137
Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет
Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144
Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа
Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152
Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма
Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160
Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт
Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167
Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень
Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173
Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти
Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180
Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція
Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187
Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Дика, Н.
    Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів [Текст] / Н. Дика, О. Глазова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 145-152, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.145152 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
проєктна технологія -- неологізми -- стилістична норма
Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: Н057263/2020/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мартиненко, С. Забезпечення якості університетської освіти в умовах змішаного та дистанційного навчання / С. Мартиненко. - С.7-13
Lynova, I. Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models / I. Lynova, O. Bulvinska. - С.14-22
Кл.слова: вища освіта, професійний розвиток, університет
Sysoieva, S. Academic staff development programme: research competence formation / S. Sysoieva, I. Sokolova. - С.23-32
Кл.слова: підвищення кваліфікації, компетентність, дослідницький
Ivashnova, S. How teachers choose training courses. Empirical research results / S. Ivashnova. - С.33-43
Кл.слова: навчальні курси, вчителі
Salata, O. Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions / O. Salata. - С.44-51
Кл.слова: комунікація, змагання, студенти
Петренко, Н. Критерії, показники, рівні і методики діагностики розвитку педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.52-58
Борозенець, Н. Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання / Н. Борозенець. - С.59-65
Баркова, Ю. Особливості застосування електронних засобів навчання в професійній підготовці фахівців фізичного виховання і спорту / Ю. Баркова. - С.66-74
Дика, Н. Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти / Н. Дика, О. Глазова. - С.75-82
Ілійчук, Л. Електронні підручники для нової української школи: досвід впровадження та пропозиції / Л. Ілійчук. - С.83-95
Регейло, І. Оцінювання дослідницької діяльності академічного персоналу: зарубіжний досвід / І. Регейло. - С.96-102
Horbenko, H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect / H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul. - С.103-109
Кл.слова: неформальна освтіа, медіацентр
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в республіці Польща / О. Сисоєв. - С.110-115
Мягкова, О. Використання технологій скрайбінгу і скетчноутингу в освітньому процесі / О. Мягкова. - С.90-95
Кл.слова: візуалізація, дудл, фасилітація
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Дика, Н.
    Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Н. Дика, О. Глазова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 75-82, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- технології візуалізації -- грамотність -- українська мова -- методика
Анотація: У статті висвітлено особливості використання технологій візуалізації під час дистанційного навчання української мови в закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано наукові праці щодо висвітлення в них окресленої проблеми. Доведено, що ефективним інструментом навчання, продуктивним методичним засобом інтелектуального розвитку учнів є візуалізація навчального матеріалу. Визначено особливості підготовки навчальної інформації, яка у візуально доступному для сприйняття й розуміння вигляді може надати учням основні або необхідні відомості. Пояснено відмінність між поняттями «наочний» та «візуальний». Підкреслено, що принцип когнітивної візуалізації ґрунтується на психологічних закономірностях, відповідно до яких ефективність засвоєння підвищується через підключення до процесу сприйняття «образної» правої півкулі. Обґрунтовано особливості використання технології візуалізації навчального матеріалу, зокрема в дистанційному навчанні. Охарактеризовано прийоми структурування та візуалізації навчального матеріалу. Акцентовано увагу на дотриманні певних рекомендацій для досягнення поставлених у процесі реалізації технологій візуалізації цілей. Наголошено, що під час роботи над візуалізацією навчального матеріалу, необхідно враховувати певні закономірності сприйняття зорових засобів учнями. Проаналізовано типові помилки, які найчастіше допускаються в процесі візуалізації навчального матеріалу, надано рекомендації щодо усунення їх. З’ясовано, що застосування дистанційної та змішаної форм навчання та значні можливості мультимедійних засобів навчання стимулюють учителів до використання в освітньому процесі візуалізації, що сприяє інтенсифікації процесу засвоєння знань. Наведено приклади реалізації різних педагогічних технологій візуалізації у процесі навчання української мови в закладах загальної середньої освіти в дистанційному форматі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



378:373.3/.5.011.3-051:821.161.2]:[808:005.336.5](043.3)
Г 70


    Горобець, Світлана Іванівна.
    Методика формування риторичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури у процесі вивчення мовознавчих дисциплін : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.02 / С. І. Горобець ; науковий керівник Н. М. Дика ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2021. - 286 арк.
ДРНТІ
УДК
Дод.точки доступу:
Дика, Н. М. \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)