Д 71 Доценко, С. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / Світлана Доценко, Василина Хайруліна> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 32–38 : рис., табл. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Творчі здібності--розвиток Кл.слова (ненормовані): компетентнісна освіта -- компетентність -- творчість -- креативність -- творчі здібності -- таксономія Б. Блума Анотація: У статті визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі, принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність, створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах комптентнісного підходу – таксономії Б. Блума. Дод.точки доступу: Хайруліна, Василина Блум, Бенджамін (американський психолог методів навчання, творець таксономії Блума ; 1913-1999) \про нього\ Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |