Шифр: О283150799/2015/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3 (11) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів / М. М. Альохін. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Березюк, О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості / О. С. Березюк. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою / В. І. Бобрицька. - С.22-31
Гаврилюк, А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів / О. В. Гладченко. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Гозак, С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії / А. П. Гриценко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Hryshchuk, Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach / Yu. V. Hryshchuk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів / Н. М. Дика. - С.90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі / І. Г. Дудка. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовець, О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Зимовець. - С.112-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи / В. В. Зінченко. - С.127-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу / Г. А. Іваниця. - С.140-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.153-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи / О. М. Кузьменко. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабінцева, Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко. - С.175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіна, Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів / Т. В. Ларіна. - С.186-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації / Т. В. Маркова. - С.211-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Г. Муромець. - С.219-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотніков, Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів / Є. О. Плотніков. - С.228-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн / О. Б. Проценко. - С.238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко. - С.248-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу / С. О. Сисоєва. - С.261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О. М. Хома. - С.270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти / Н. М. Черненко. - С.280-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Шифр: О283150799/2014/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Базиляк, Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови / Н. О. Базиляк. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлікова, Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи / Ю. В. Грищук. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства" / І. Г. Дудка. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.) / А. М. Качур. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога / І. В. Когут. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти / Л. В. Козак. - С.74-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології / Я. А. Кульбашна. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Ластовка, К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект / К. І. Ластовка. - С.97-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Лідека, І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю / І. А. Лідека. - С.118-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи / Н. П. Мазур. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлишина, Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку / Н. Б. Павлишина. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці / Р. О. Павлюк. - С.152-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин / Н. А. Побірченко. - С.164-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу / Н. М. Руденко. - С.171-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенков, О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді / О. В. Сватенков. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранник, А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття / А. О. Таранник. - С.201-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: О283150799/2014/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Брюханова, Г. В. Становлення системи підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні у першій половині ХХ століття / Г. В. Брюханова. - С.1-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Л. О. Характеристика сервісів створення портфоліо викладача / Л. О. Варченко-Троценко. - С.9-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Філософські та педагогічні засади патріотичного виховання у творах Г. Ващенка / С. Ю. Головчук. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко, Т. О. Використання Microsoft IT Academy для формування ІКТ компетентності студентів / Т. О. Гончаренко, А. В. Тютюнник. - С.28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Підліткова субкультура: психологічні та соціально-групові особливості / Ю. В. Грищук. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Професійна підготовка майбутніх учителів географії до позакласної роботи із школярами / І. Г. Дудка. - С.47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Дьячкова, Я. О. Практичне використання веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні / Я. О. Дьячкова. - С.56-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Залюбівська, О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості / О. Б. Залюбівська. - С.68-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Заяць, Л. І. Порівняльний аналіз університетської освіти в Україні та Нідерландах у контексті болонських угод / Л. І. Заяць. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубехіна, Т. В. Характеристика моделі формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки / Т. В. Зубехіна. - С.95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Качанюк, Н. В. Використання віртуальної стіни Padlet на практичному занятті у вищій школі / Н. В. Качанюк. - С.102-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кононенко, Л. В. Модель формування ораторської майстерності у майбутніх магістрів соціальної педагогіки / Л. В. Кононенко. - С.113-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнят, В. С. Структура діагностичних умінь соціального педагога / В. С. Корнят. - С.125-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Котломанітова, Г. О. Соціально-педагогічний потенціал малих жанрів українського дитячого фольклору / Г. О. Котломанітова. - С.135-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Лавренчук, Ю. М. Гуманістичний ідеал М. І. Пирогова / Ю. М. Лавренчук. - С.146-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Огнівчук, Л. М. Оцінювання навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів на основі компетентністного підходу / Л. М. Огнівчук. - С.154-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Пєша, І. В. Готовність фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей із складними життєвими обставинами / І. В. Пєша, М. Г. Соляник. - С.166-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Романюк, С. З. Еволюція дидактичного забезпечення рідномовної освіти українців у Канаді і США / С. З. Романюк. - С.179-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Можливості використання хмарних технологій в освітній та соціальній сферах / М. А. Сабліна. - С.191-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Сітцева, М. В. Соціально-психологічні аспекти організації комунікативної взаємодії у віртуальному просторі / М. В. Сітцева. - С.201-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеблюк, С. В. Економічна підготовка молодших спеціалістів сфери кооперації: модель та її реалізація / С. В. Стеблюк. - С.211-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернігівська, Н. С. Готовність майбутніх вчителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: теоретико-методологічне обґрунтування / Н. С. Чернігівська. - С.220-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Дудка, І. Г.
    Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі [Електронний ресурс] / І. Г. Дудка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 102-111. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
позакласна діяльність -- учні -- позакласна робота учителя географії -- викладання географії -- підготовка вчителів географії -- модель підготовки вчителів
Анотація: У статті на основі виділених методологічних підходів, розроблено модель підготовки майбутніх вчителів географії до організації позакласної діяльності учнів, яка є комплексом взаємопов’язаних елементів педагогічного процесу, що забезпечують формування системи якостей, знань та вмінь, необхідних для успішного здійснення позакласної роботи. Охарактеризовано організаційно-методичні умови, що забезпечують підготовку майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів.Створена модель містить сукупність завдань виконання яких сприятиме досягненню необхідного рівня готовності, а саме: характеристика сутності мотиваційного, змістового, процесуального компонентів позакласної роботи вчителя географії; визначення і реалізація змісту, форм і методів підготовки; досягнення високого рівня підготовки майбутніх учителів географії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Дудка, І. Г.
    Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства" [Електронний ресурс] / І. Г. Дудка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 41-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Дудка, І. Г.
    Професійна підготовка майбутніх учителів географії до позакласної роботи із школярами [Електронний ресурс] / І. Г. Дудка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 3. - С. 47-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1