> Шифр: П875300957/2019/3/4 Журнал 2019р. Вип. 3/4 Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15 Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23 Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30 Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36 Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44 Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51 Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58 Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66 Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76 Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83 Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89 Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95 Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102 Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110 Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116 Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122 Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128 Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137 Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144 Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152 Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160 Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167 Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173 Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180 Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187 Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації [Текст] / О. Дущенко> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 90-95, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.9095 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): види практики -- навчальна практика -- учитель інформатики Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: В505452853/2020/9 Журнал 2020р. № 9 Буйницька, Оксана Петрівна. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [и др.]. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст. Інші автори: Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т., Настас, Дар’я Леонідівна Дущенко, О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання / О. Дущенко. - С.15-25. - Бібліогр. в кінці ст. Іванькова, Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams / Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов. - С.26-40. - Бібліогр. в кінці ст. Лещенко, Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків / Т. Лещенко, М. Жовнір. - С.41-53. - Бібліогр. в кінці ст. Makhachashvili, R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs / R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina. - С.54-68. - Бібліогр. в кінці ст. Міськевич, Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту / Л. Міськевич. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст. Nalyvaiko, О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view / О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian. - С.79-94. - Бібліогр. в кінці ст. Пікалова, В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики / В. Пікалова. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст. Рябко, А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики / А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець. - С.104-120. - Бібліогр. в кінці ст. Самчинська, Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології" / Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст. Смірнова, Вікторія. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / В. Смірнова. - С.134-144. - Бібліогр. в кінці ст. Струтинська, О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства / О. Струтинська. - С.145-160. - Бібліогр. в кінці ст. Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Технології візуалізації у світових дослідженнях / А. В. Тютюнник. - С.161-168. - Бібліогр. в кінці ст. Фамілярська, Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті / Л. Фамілярська. - С.169-180. - Бібліогр. в кінці ст. Цирульник, С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції / С. Цирульник. - С.181-192. - Бібліогр. в кінці ст. Яненко, Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації / Я. Яненко. - С.193-207. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Дущенко, О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання / О. Дущенко> // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 15-25, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325 Кл.слова (ненормовані): навчальний курс -- програмування інтернет-орієнтованих додатків -- викладання курсу -- методи навчання -- засоби навчання Анотація: Використання інтернет-орієнтованих додатків постійно зростає, збільшується кількість таких додатків, але постає питання як створити інтернет-орієнтовані додатки. Якраз навчальний курс «Програмування інтернет-орієнтованих додатків» покликаний вирішити цю проблему. У статті описано предмет, мету і результати вивчення навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Подано зміст програми навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Розкрито методичні аспекти викладання навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків», а саме подано характеристику лекційних занять з описом вивчення понять теми, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, бесіда), наочні методи навчання (демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (інформаційно-рецептивний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий (евристичний), пошуковий (дослідний), індуктивний, дедуктивний), метод стимулювання інтересу до навчання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності (дискусія); комп’ютер), лабораторних занять з описом завдань для виконання, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, інструктаж), наочні методи навчання (ілюстрація, демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (репродуктивний), методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчальнопізнавальної діяльності: методи усного контролю (індивідуальне опитування, фронтальне опитування), методи самоконтролю (самостійний пошук помилок, самоаналіз); підручник, комп’ютер), самостійної роботи студентів, модульної контрольної роботи. Зазначено, що до більшості лекційних занять розроблено мультимедійні презентації, розташовані у вільному доступі мережі інтернет. Створено дистанційний курс «Програмування інтернеторієнтованих додатків» у рамках реалізації дистанційного навчання. Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |