Шифр: О283150799/2018/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Український університет у добу експонентного розвитку / В. Огнев’юк. - С.1-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) / Т. Твердохліб. - С.26-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Зверюк, Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття / Р. Зверюк. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрухан-Щербакова, Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) / Л. Петрухан-Щербакова. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Klajmon-Lech, U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled / U. Klajmon-Lech. - С.61-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Гурська, А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання / А. Гурська, Н. Кіпіченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти / В. Гладкова. - С.87-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Астаф’єва, М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко. - С.100-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Скачкова, Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби / Г. Скачкова. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів / А. Семенюк. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - С.141-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу / О. Бойчук. - С.158-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавель, Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - С.171-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Грицак, Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі / Н. Грицак. - С.188-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США / М. Братко. - С.200-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.219-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Piechaczek-Ogierman, G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth / G. Piechaczek-Ogierman. - С.233-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронова, Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти / Н. Воронова. - С.246-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект / Ю. Мережко, С. Румянцева. - С.255-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар. - С.267-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Могілевська, В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти / В. Могілевська. - С.279-290. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ / О. Хома, О. Ліба. - С.291-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Кошіль. - С.303-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Khomik, О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions / О. Khomik, О. Kovalchuk. - С.312-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодненко, Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка. - С.325-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти / Є. Ветчанін. - С.341-352. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті / В. Білоус. - С.353-362. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union / Н. Мосьпан. - С.363-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: П875300957/2018/1/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 1/2
Зміст:
Бондар, В. Сучасний дискурс компонентів методологічних досліджень у педагогічній системі / В. Бондар, О. Божок. - С.7-14
Кл.слова: методологія, система, структура методології
Кулик, О. Допоміжні підходи до навчання в мовленнєвому розвитку учнів 5–9 класів у процесі вивчення словотвірної системи української мови / О. Кулик. - С.15-21
Батечко, Н. Conceptual bases of adaptation of ukraine’s higher education to the standards of education quality of the european area / Н. Батечко. - С.22-31
Дурдас, А. Розвиток університетської освіти франції: історичний аспект / А. Дурдас. - С.32-37
Куземко, Л. Технології розвитку в педагогів здатностей до самопізнання / Л. Куземко, О. Мойсак. - С.38-44
Каленик, О. Cтруктурно-змістова модель підготовки студентів-іноземців до навчання в університетах медико-біологічного профілю / О. Каленик, Т. Цареградська. - С.45-50
Лисенко, О. Удосконалення професійної компетентності викладачів як передумова якісної медичної освіти / О. Лисенко. - С.51-56
Ткаченко, Т. Профілактика та корекція порушень постави учнів 1–4 класів на уроках фізичної культури / Т. Ткаченко. - С.57-65
Ошуркевич, Н. Сучасні педагогічні технології формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку / Н. Ошуркевич. - С.65-73
Ушаков, А. Виховання одухотвореного образу людини культури в інформаційну епоху / А. Ушаков. - С.73-81
Бовт, А. Вплив художньо-естетичного виховання учнів на розвиток множинного інтелекту / А. Бовт. - С.82-87
Блажевич, В. Формування виконавських умінь учнів молодшого шкільного віку в процесі навчання гри на гітарі / В. Блажевич. - С.88-92
Папушина, В. Експериментальне дослідження сформованості естетичної культури студентів (на прикладі вивчення зарубіжної літератури) / В. Папушина. - С.93-100
Стамбульська, Т. Культура мовлення особистості як історико-соціальне явище / Т. Стамбульська. - С.101-107
Журавльова, Л. Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією / Л. Журавльова. - С.108-115
Пальчикова, О. Критерії та показники сформованості крос-культурної компетентності студентів-філологів / О. Пальчикова. - С.116-123
Гуляк, О. Іноземна мова як чинник професійної самореалізації студента / О. Гуляк. - С.124-130
Вавіліна, С. Особливості викладання іноземних мов професійного спрямування в контексті інтегрованого навчання предмета і мови (clil) / С. Вавіліна. - С.131-138
Кульбашна, Я. Значення іншомовної комунікативної компетентності майбутнього лікаря та етапи її формування / Я. Кульбашна, В. Захарова. - С.139-145
Середа, І. Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в контексті технологічного підходу / І. Середа. - С.146-152
Михновецька, І. Дослідження рівня соціального розвитку дошкільників із синдромом дауна в умовах інклюзивної групи / І. Михновецька. - С.153-160
Лещій, Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.161-167
Сташук, О. Соціальний практикум як реабілітаційна складова інтеграції дітей дошкільного віку з особливими потребами в соціальне середовище / О. Сташук. - С.168-177
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Кульбашна, Я.
    Значення іншомовної комунікативної компетентності майбутнього лікаря та етапи її формування [Текст] / Я. Кульбашна, В. Захарова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 139-145, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.139145 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормированные):
англомовна комунікація -- компетентнісний підхід -- семантизація
Дод.точки доступу:
Захарова, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: П875300957/2018/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 4
Зміст:
Регейло, І. Фундаментальні цінності європейського простору вищої освіти (2010 – 2018 рр.): пріоритетні орієнтири діяльності науково-педагогічних працівників / І. Регейло. - С.7-17
Даниско, О. Роль змішаного навчання в трансформації сучасної вищої освіти / О. Даниско. - С.18-24
Соколова, І. Мета-профіль освітньої програми підготовки менеджерів освіти: результати фокус-дослідження / І. Соколова. - С.25-34
Ракітянська, Л. Сутність та зміст поняття «емоційний інтелект / Л. Ракітянська. - С.35-42
Ошуркевич, Н. Генеза та сутнісний зміст професійного / Н. Ошуркевич. - С.43-49
Захарова, В. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. Захарова, Я. Кульбашна. - С.50-56
Галицька, М. Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей / М. Галицька, Н. Рекун. - С.57-63
Revenko, V. The use of training courses in the development / V. Revenko. - С.64-70
Синекоп, О. Система вправ для диференційованого навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованого англомовного монологу / О. Синекоп. - С.71-78
Різник, В. Формування професійної компетентності майбутніх / В. Різник, Н. Гора. - С.79-84
Строілова, Д. Підготовка майбутніх учителів основ здоров’я до застосування здоров’язбережувальних технологій / Д. Строілова. - С.85-90
Корнят, В. Статеве виховання школярів як складова діяльності соціального педагога в школі / В. Корнят. - С.91-96
Бордюг, Ю. Модель формування готовності вихователів / Ю. Бордюг. - С.97-104
Лозинська, С. Формування особистості дошкільника засобами народної іграшки / С. Лозинська, О. Сасик. - С.105-110
Савчин, О. Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати розповіді різного типу / О. Савчин. - С.111-119
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Захарова, В.
    Модель формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології [Текст] / В. Захарова, Я. Кульбашна // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 4. - С. 50-56, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.5056 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормированные):
інтенсивне навчання -- мотивація -- комунікативність -- іншомовна компетентність -- професійна спрямованість -- самостійна робота
Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: П875300957/2019/3/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 3/4
Зміст:
Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15
Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність
Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23
Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний
Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30
Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення
Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36
Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль
Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44
Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58
Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція
Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66
Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність
Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76
Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології
Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта
Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89
Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад
Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95
Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики
Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102
Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система
Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110
Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція
Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116
Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження
Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122
Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки
Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128
Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація
Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137
Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет
Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144
Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа
Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152
Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма
Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160
Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт
Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167
Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень
Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173
Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти
Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180
Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція
Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187
Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Кульбашна, Я.
    Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології [Текст] / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 67-76, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.6776 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормированные):
портфоліо -- праксеологічна компетентність -- фахівець із стоматології
Дод.точки доступу:
Скрипник, І.
Захарова, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: О168872740/2021/10
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2021р. № 10 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України / В. Огнев’юк, С. Сисоєва. - С.6-14
Горохолінська, І. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти / І. Горохолінська, О. Бродецький. - С.15-23
Калінічева, Г. Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України / Г. Калінічева. - С.24-36
Любовець, О. Вища освіта як чинник формування ціннісних орієнтацій української молоді / О. Любовець. - С.37-44
Проценко, О. Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів / О. Проценко [и др.]. - С.45-55
Інші автори: Бульвінська О., Мельниченко О., Хархула Я.
Скрипник, І. Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова. - С.56-65
Olewniczak, K. Znaczenie babć i dziadków w rodzinie wielopokoleniowej dla trzeciego pokolenia / K. Olewniczak. - С.66-72
Чікарькова, М. Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19 / М. Чікарькова. - С.73-80
Сисоєв, О. Відповідність професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки цілям економічного розвитку Фінляндії / О. Сисоєв. - С.81-89
Слуцький, Я. Програми освітньо-адаптаційної підготовки іноземних студентів у ЗВО США / Я. Слуцький. - С.90-97
Філатов, А. Особливості становлення і розвитку корпоративної освіти Польщі у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття / А. Філатов. - С.98-105
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)




    Скрипник, І.
    Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 56-65, DOI 10.28925/2226-3012.2021.106 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормированные):
мотиваційна готовність -- праксеологічна компетентність -- професійна діяльність -- професійна самореалізація -- фахові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я.
Захарова, В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Кульбашна, Я.
    Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 141-157, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.31220. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормированные):
вища школа -- заклад вищої медичної освіти -- загальні компетентності -- здоров’язбережувальна компетентність -- майбутні лікарі -- функції викладача вищої школи
Анотація: У статті розкрито ролі і функції сучасного викладача закладів вищої медичної освіти (наставника, тренера, тьютора, ментора, коуча, фасилітатора, менеджера, дослідника) у створенні якісного досвіду для студентів та забезпеченні умов для набуття ними знань, компетентностей і навичок. Обгрунтовано необхідність оновлення педагогічної парадигми у вищій медичній школі відповідно до еволюційних особистісних змін сучасної генерації молоді. Встановлено, що серед недостатньо оцінених функцій викладача вищої медичної школи є формування здоров’язберігаючої та іншомовної компетентностей майбутнього лікаря. Визначено ключові завдання сучасного викладача вищої медичної освіти, які взаємопов’язані і взаємозалежні між собою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ткачук, О.
Захарова, В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1