> Шифр: О283150799/2018/1/2 Журнал 2018р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Огнев’юк, В. Український університет у добу експонентного розвитку / В. Огнев’юк. - С.1-25. - Бібліогр. в кінці ст. Твердохліб, Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) / Т. Твердохліб. - С.26-37. - Бібліогр. в кінці ст. Зверюк, Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття / Р. Зверюк. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст. Петрухан-Щербакова, Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) / Л. Петрухан-Щербакова. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст. Klajmon-Lech, U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled / U. Klajmon-Lech. - С.61-76. - Бібліогр. в кінці ст. Гурська, А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання / А. Гурська, Н. Кіпіченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст. Гладкова, В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти / В. Гладкова. - С.87-99. - Бібліогр. в кінці ст. Астаф’єва, М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко. - С.100-115. - Бібліогр. в кінці ст. Скачкова, Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби / Г. Скачкова. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст. Семенюк, А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів / А. Семенюк. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст. Кульбашна, Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - С.141-157. - Бібліогр. в кінці ст. Бойчук, О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу / О. Бойчук. - С.158-170. - Бібліогр. в кінці ст. Журавель, Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - С.171-187. - Бібліогр. в кінці ст. Грицак, Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі / Н. Грицак. - С.188-199. - Бібліогр. в кінці ст. Братко, М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США / М. Братко. - С.200-218. - Бібліогр. в кінці ст. Батечко, Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.219-232. - Бібліогр. в кінці ст. Piechaczek-Ogierman, G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth / G. Piechaczek-Ogierman. - С.233-245. - Бібліогр. в кінці ст. Воронова, Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти / Н. Воронова. - С.246-254. - Бібліогр. в кінці ст. Мережко, Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект / Ю. Мережко, С. Румянцева. - С.255-266. - Бібліогр. в кінці ст. Паламар, С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар. - С.267-278. - Бібліогр. в кінці ст. Могілевська, В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти / В. Могілевська. - С.279-290. - Бібліогр. в кінці ст. Хома, О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ / О. Хома, О. Ліба. - С.291-302. - Бібліогр. в кінці ст. Кошіль, О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Кошіль. - С.303-311. - Бібліогр. в кінці ст. Khomik, О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions / О. Khomik, О. Kovalchuk. - С.312-324. - Бібліогр. в кінці ст. Бодненко, Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка. - С.325-340. - Бібліогр. в кінці ст. Ветчанін, Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти / Є. Ветчанін. - С.341-352. - Бібліогр. в кінці ст. Білоус, В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті / В. Білоус. - С.353-362. - Бібліогр. в кінці ст. Мосьпан, Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union / Н. Мосьпан. - С.363-373. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: П875300957/2018/1/2 Журнал 2018р. Вип. 1/2 Бондар, В. Сучасний дискурс компонентів методологічних досліджень у педагогічній системі / В. Бондар, О. Божок. - С.7-14 Кл.слова: методологія, система, структура методології Кулик, О. Допоміжні підходи до навчання в мовленнєвому розвитку учнів 5–9 класів у процесі вивчення словотвірної системи української мови / О. Кулик. - С.15-21 Батечко, Н. Conceptual bases of adaptation of ukraine’s higher education to the standards of education quality of the european area / Н. Батечко. - С.22-31 Дурдас, А. Розвиток університетської освіти франції: історичний аспект / А. Дурдас. - С.32-37 Куземко, Л. Технології розвитку в педагогів здатностей до самопізнання / Л. Куземко, О. Мойсак. - С.38-44 Каленик, О. Cтруктурно-змістова модель підготовки студентів-іноземців до навчання в університетах медико-біологічного профілю / О. Каленик, Т. Цареградська. - С.45-50 Лисенко, О. Удосконалення професійної компетентності викладачів як передумова якісної медичної освіти / О. Лисенко. - С.51-56 Ткаченко, Т. Профілактика та корекція порушень постави учнів 1–4 класів на уроках фізичної культури / Т. Ткаченко. - С.57-65 Ошуркевич, Н. Сучасні педагогічні технології формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку / Н. Ошуркевич. - С.65-73 Ушаков, А. Виховання одухотвореного образу людини культури в інформаційну епоху / А. Ушаков. - С.73-81 Бовт, А. Вплив художньо-естетичного виховання учнів на розвиток множинного інтелекту / А. Бовт. - С.82-87 Блажевич, В. Формування виконавських умінь учнів молодшого шкільного віку в процесі навчання гри на гітарі / В. Блажевич. - С.88-92 Папушина, В. Експериментальне дослідження сформованості естетичної культури студентів (на прикладі вивчення зарубіжної літератури) / В. Папушина. - С.93-100 Стамбульська, Т. Культура мовлення особистості як історико-соціальне явище / Т. Стамбульська. - С.101-107 Журавльова, Л. Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією / Л. Журавльова. - С.108-115 Пальчикова, О. Критерії та показники сформованості крос-культурної компетентності студентів-філологів / О. Пальчикова. - С.116-123 Гуляк, О. Іноземна мова як чинник професійної самореалізації студента / О. Гуляк. - С.124-130 Вавіліна, С. Особливості викладання іноземних мов професійного спрямування в контексті інтегрованого навчання предмета і мови (clil) / С. Вавіліна. - С.131-138 Кульбашна, Я. Значення іншомовної комунікативної компетентності майбутнього лікаря та етапи її формування / Я. Кульбашна, В. Захарова. - С.139-145 Середа, І. Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в контексті технологічного підходу / І. Середа. - С.146-152 Михновецька, І. Дослідження рівня соціального розвитку дошкільників із синдромом дауна в умовах інклюзивної групи / І. Михновецька. - С.153-160 Лещій, Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.161-167 Сташук, О. Соціальний практикум як реабілітаційна складова інтеграції дітей дошкільного віку з особливими потребами в соціальне середовище / О. Сташук. - С.168-177 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Кульбашна, Я. Значення іншомовної комунікативної компетентності майбутнього лікаря та етапи її формування [Текст] / Я. Кульбашна, В. Захарова> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 139-145, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.139145 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормированные): англомовна комунікація -- компетентнісний підхід -- семантизація Дод.точки доступу: Захарова, В. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: П875300957/2018/4 Журнал 2018р. Вип. 4 Регейло, І. Фундаментальні цінності європейського простору вищої освіти (2010 – 2018 рр.): пріоритетні орієнтири діяльності науково-педагогічних працівників / І. Регейло. - С.7-17 Даниско, О. Роль змішаного навчання в трансформації сучасної вищої освіти / О. Даниско. - С.18-24 Соколова, І. Мета-профіль освітньої програми підготовки менеджерів освіти: результати фокус-дослідження / І. Соколова. - С.25-34 Ракітянська, Л. Сутність та зміст поняття «емоційний інтелект / Л. Ракітянська. - С.35-42 Ошуркевич, Н. Генеза та сутнісний зміст професійного / Н. Ошуркевич. - С.43-49 Захарова, В. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. Захарова, Я. Кульбашна. - С.50-56 Галицька, М. Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей / М. Галицька, Н. Рекун. - С.57-63 Revenko, V. The use of training courses in the development / V. Revenko. - С.64-70 Синекоп, О. Система вправ для диференційованого навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованого англомовного монологу / О. Синекоп. - С.71-78 Різник, В. Формування професійної компетентності майбутніх / В. Різник, Н. Гора. - С.79-84 Строілова, Д. Підготовка майбутніх учителів основ здоров’я до застосування здоров’язбережувальних технологій / Д. Строілова. - С.85-90 Корнят, В. Статеве виховання школярів як складова діяльності соціального педагога в школі / В. Корнят. - С.91-96 Бордюг, Ю. Модель формування готовності вихователів / Ю. Бордюг. - С.97-104 Лозинська, С. Формування особистості дошкільника засобами народної іграшки / С. Лозинська, О. Сасик. - С.105-110 Савчин, О. Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати розповіді різного типу / О. Савчин. - С.111-119 Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Захарова, В. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології [Текст] / В. Захарова, Я. Кульбашна> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 4. - С. 50-56, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.5056 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормированные): інтенсивне навчання -- мотивація -- комунікативність -- іншомовна компетентність -- професійна спрямованість -- самостійна робота Дод.точки доступу: Кульбашна, Я. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: П875300957/2019/3/4 Журнал 2019р. Вип. 3/4 Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15 Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23 Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30 Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36 Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44 Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51 Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58 Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66 Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76 Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83 Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89 Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95 Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102 Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110 Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116 Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122 Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128 Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137 Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144 Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152 Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160 Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167 Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173 Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180 Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187 Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології [Текст] / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 67-76, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.6776 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормированные): портфоліо -- праксеологічна компетентність -- фахівець із стоматології Дод.точки доступу: Скрипник, І. Захарова, В. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: О168872740/2021/10 Журнал 2021р. № 10 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Огнев’юк, Віктор Олександрович. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України / В. Огнев’юк, С. Сисоєва. - С.6-14 Горохолінська, І. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти / І. Горохолінська, О. Бродецький. - С.15-23 Калінічева, Г. Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України / Г. Калінічева. - С.24-36 Любовець, О. Вища освіта як чинник формування ціннісних орієнтацій української молоді / О. Любовець. - С.37-44 Проценко, О. Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів / О. Проценко [и др.]. - С.45-55 Інші автори: Бульвінська О., Мельниченко О., Хархула Я. Скрипник, І. Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова. - С.56-65 Olewniczak, K. Znaczenie babć i dziadków w rodzinie wielopokoleniowej dla trzeciego pokolenia / K. Olewniczak. - С.66-72 Чікарькова, М. Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19 / М. Чікарькова. - С.73-80 Сисоєв, О. Відповідність професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки цілям економічного розвитку Фінляндії / О. Сисоєв. - С.81-89 Слуцький, Я. Програми освітньо-адаптаційної підготовки іноземних студентів у ЗВО США / Я. Слуцький. - С.90-97 Філатов, А. Особливості становлення і розвитку корпоративної освіти Польщі у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття / А. Філатов. - С.98-105 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Скрипник, І. Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 56-65, DOI 10.28925/2226-3012.2021.106 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормированные): мотиваційна готовність -- праксеологічна компетентність -- професійна діяльність -- професійна самореалізація -- фахові компетентності Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Кульбашна, Я. Захарова, В. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Кульбашна, Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 141-157, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.31220. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормированные): вища школа -- заклад вищої медичної освіти -- загальні компетентності -- здоров’язбережувальна компетентність -- майбутні лікарі -- функції викладача вищої школи Анотація: У статті розкрито ролі і функції сучасного викладача закладів вищої медичної освіти (наставника, тренера, тьютора, ментора, коуча, фасилітатора, менеджера, дослідника) у створенні якісного досвіду для студентів та забезпеченні умов для набуття ними знань, компетентностей і навичок. Обгрунтовано необхідність оновлення педагогічної парадигми у вищій медичній школі відповідно до еволюційних особистісних змін сучасної генерації молоді. Встановлено, що серед недостатньо оцінених функцій викладача вищої медичної школи є формування здоров’язберігаючої та іншомовної компетентностей майбутнього лікаря. Визначено ключові завдання сучасного викладача вищої медичної освіти, які взаємопов’язані і взаємозалежні між собою. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Ткачук, О. Захарова, В. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |