Шифр: П860805/2017/2
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. № 2
Зміст:
Бех, І. Грані духовного зростання особистості / І. Бех. - С.1–5.
Митник, О. / О. Митник, С. Манзер, С. Цілик. - С.6–9.
Охріменко, Л. Організація групової роботи учнів під час вивчення української мови в початкових класах / Л. Охріменко. - С.10–13. - Бібліогр.: 10 назв.
Берник, О. Душа нашого народу в піснях : інтегрований урок літературного читання та музичного мистецтва (4 клас) / О. Берник, М. Кривко. - С.14–16.
Лапіна, А. Лінгвістичний аналіз тексту – запорука розуміння художнього твору учнями початкових класів / А. Лапіна, В. Плювака. - С.17–18. - Бібліогр.: 4 назви.
Митник, О. Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання / О. Митник, С. Швець, Г. Буряк. - С.18–21.
Міцкан, Т. Прищеплення доброти і милосердя під час вивчення творів Лесі Українки / Т. Міцкан. - С.22–25.
Чабайовська, М. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі / М. Чабайовська, С. Шароварко. - С.25–28. - Бібліогр.: 6 назв.
Ярош, І. Віршований урок з української мови для 4 класу / І. Ярош. - С.29–31.
Рикова, О. Використання задач екологічного та краєзнавчого змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів / О. Рикова. - С.31–33. - Бібліогр.: 6 назв.
Ліщук, Г. Математичні задачі з природничим сюжетом / Г. Ліщук. - С.33–35.
Зінченко, Н. Брейн-рнинг з правил пожежної безпеки / Н. Зінченко. - С.36–37.
Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / В. Гречук. - С.38.
Лиходід, О. Уроки малювання форм у третьому та четвертому класах / О. Лиходід. - С.39–41.
Передерій, О. Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі / О. Передерій. - С.41–42. - Бібліогр.: 7 назв.
Білоконна, Н. емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня / Н. Білоконна. - С.43–46. - Бібліогр.: 7 назв.
Колупаєва, А. Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства / А. Колупаєва, О. Таранченко. - С.47–50. - Бібліогр.: 6 назв.
Дзьоба, О. Веселі фізкультхвилинки / О. Дзьоба. - С.51–52. - Бібліогр.: 1 назва.
Шевченко, Е. Сценарій свята "Тиждень математики" / Е. Шевченко. - С.53–55.
Ткач, І. Свято Букваря / І. Ткач. - С.56–59.
Суховєєва, Н. "Родина, родина – це вся Україна..." : (відкритий захід за участі 3-А класу) / Н. Суховєєва. - С.59–61.
Ягупа, І. Екологічний проект як один із засобів екологічного виховання / І. Ягупа. - С.62–63.
Войтків, М. Зима іде, свята несе / М. Войтків. - С.64.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


373.3.016:614]:371.31
З-11


    Зінченко, Н.
    Брейн-ринг з правил пожежної безпеки / Н. Зінченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 36–37. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Основи безпеки життєдіяльності--брейн-ринг--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
основи безпеки життєдіяльності -- методика викладання -- брейн-ринг -- пожежна безпека -- правила пожежної безпеки -- вогонь -- надзвичайні ситуації -- початкова школа
Анотація: У статті подано сценарій проведення брейн-рингуз основ безпеки життєдіяльності в початковій школі. Мета якого - виявити рівень умінь, знань і дій дітей в умовах надзвичайних ситуацій.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: П860805/2017/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. № 6
Зміст:
Цимбалару, А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару. - С.1–4. - Бібліогр.: 4 назви.
Ростикус, Н. Ситуативні вправи на основі спостережень серед природи / Надія Ростикус. - С.5–9. - Бібліогр.: 4 назви.
Вітковська, Л. Розвиток дослідницьких навичок молодших школярів під час засвоєння словникових слів / Лідія Вітковська. - С.10–12.
Карнаухова, Т. Урок української мови в 2 класі / Тетяна Карнаухова. - С.12–14.
Зінченко, Н. Вчимося писати есе / Наталія Зінченко. - С.14–15.
Ялоза, О. Урок розвитку зв’язного мовлення, 4 клас / Ольга Ялоза. - С.16–17. - Бібліогр.: 4 назви.
Гладченко, О. Інтегрований урок у 1 класі (читання, математика) / Олена Гладченко. - С.18–19.
Мочульська, Л. Використання дидактичних ігор на уроках української мови і математики / Любов Мочульська. - С.20–22.
Васютіна, Т. Методичні особливості проведення екскурсій з природознавства у початковій школі / Тетяна Васютіна. - С.23–26. - Бібліогр.: 5 назв.
Саган, О. Методика вивчення алгоритмів у початкових класах / Олена Саган. - С.26–32. - Бібліогр.: 7 назв.
Кулик, Л. Інтерактивний урок з основ здоров’я у 3 класі / Ліна Кулик. - С.33–35.
Бех, М. Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі / Максим Бех. - С.35–40. - Бібліогр.: 11 назв.
Охрімчук, Р. З американського зошита / Раїса Охрімчук. - С.41–44.
Калініченко, Л. О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко. - С.45–46. - Бібліогр.: 10 назв.
Мелешко, В. Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи / Віра Мелешко. - С.47–50.
Жулковський, Б. Актуальність релігійно-дидактичної концепції єпископа Володимир-Волинського Фадея (Успенського) для сучасної української та європейської педагогіки / Богдан Жулковський. - С.51–54. - Бібліогр.: 10 назв.
Лісовець, О. Сценарій відкриття табірної зміни у пришкільному таборі / Олена Лісовець. - С.55–56.
Шкльода, С. Робота над формуванням поняття "задача" в 1 класі / Світлана Шкльода. - С.57.
Дармопук, Н. В. Підвищення продуктивності навчально-виховного процесу шляхом формування культури здоров’я молодших школярів : (з досвіду роботи) / Н. В. Дармопук. - С.59–60.
Кропивка, В. Гуманна педагогіка – майбутнє суспільства / Віра Кропивка. - С.61.
Степаненко, С. Через родину пізнай дитину / Софія Степаненко. - С.62.
Сторожук, Л. Світ живої природи / Людмила Сторожук. - С.63.
Скороход, Н. Архітектура м. Суми. Дитячий парк "Казка" / Наталія Скороход. - С.64.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
З-11


    Зінченко, Н.
    Вчимося писати есе / Наталія Зінченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 14–15. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--написання есе--початоква школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- написання есе -- будова есе -- твір-есе -- твір-міркування -- початкова школа
Анотація: У статт розповідається про правильне складання есе на уроках української мови в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



371.382(477)
З-11


    Зінченко, Н.
    Інтелектуальна гра "Найрозумніший" / Наталія Зінченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 56–60. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Ігри--інтелектуальні--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
ігри -- інтелектуальні ігри -- інтелектуальний розвиток -- Найрозумніший, гра -- початкова школа
Анотація: У статті представлено інтелектуальну гру "Найрозумніший" для учнів початкової школи. Мета: перевірити інтелектуальний розвиток дітей, виявити їхні знання і нахилии з певних основ наук; розвивати швидкість мислення та пізнавальні інтереси; виховувати бажання здобувати додаткові знання з інших джерел літератури.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Зінченко, Н.
    Брейн-рнинг з правил пожежної безпеки [Текст] / Н. Зінченко // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 2. - С. 36–37.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Зінченко, Н.
    Вчимося писати есе [Текст] / Наталія Зінченко // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 14–15.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)