> Шифр: П875300957/2017/2 Журнал 2017р. Вип. 2 Лисенко, О. Базові принципи післядипломної освіти лікарів / О. Лисенко. - С.7-11 Дурдас, А. Тенденції розвитку освіти дорослих франції: сучасність і перспективи / А. Дурдас. - С.11-16 Батечко, Н. Тенденції навчання викладачів вищої школи у Великій Британії / Н. Батечко. - С.17-25 Загородня, А. Порівняльний аналіз навчання фахівців економічної галузі України та Республіки Польща / А. Загородня. - С.26-30 Євтушенко, Н. Організація освіти польських учителiв у післядипломний період / Н. Євтушенко. - С.30-35 Овчаренко, Н. Сучасна музична освіта федеративної Республіки Німеччини / Н. Овчаренко. - С.36-42 Лакоза, Н. Організація профільного навчання в Україні та за кордоном / Н. Лакоза. - С.42-48 Мосьпан, Н. Організаційно-управлінські структури забезпечення якості освіти в ЄС / Н. Мосьпан. - С.49-53 Вербенець, А. Процес формування моделі інклюзивної освіти у Республіці Мальта (2000-2005 рр.) / А. Вербенець. - С.54-59 Валенкевич, О. Освітній вплив сучасних чеських музеїв (з практики роботи Моравсього народного музею у місті Брно) / О. Валенкевич. - С.60-65 Петренко, Н. Організація здоров’язбережувального середовища в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.66-70 Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / І. Касілов. - С.70-76 Томашевський, В. Педагогічні умови формування естетичної культури майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах / В. Томашевський. - С.76-81 Овсієнко, Л. Компетентнісний підхід до навчання: теоретичний аналіз / Л. Овсієнко. - С.82-87 Гайдай, І. Підготовка вчителя-філолога подвійного профілю: історичний досвід для сучасності / І. Гайдай. - С.88-94 Замкова, Н. Педагогічна модель розвитку критичної грамотності майбутніх перекладачів А. Люка та П. Фрібоді: досвід використання у вітчизняній педагогічній практиці / Н. Замкова, Н. Войнаровська. - С.95-99 Синекоп, О. Англомовне навчання майбутніх ІТ-фахівців лінгвостилістичним особливостям тексту політики інформаційної безпеки / О. Синекоп. - С.99-106 Іваницька, О. Експертне оцінювання діяльності педагога в закладі середньої освіти з використанням ІКТ / О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко. - С.107-113 Кулик, О. Особистісно орієнтований підхід до навчання як чинник мовленнєвого розвитку учнів / О. Кулик. - С.114-119 Александрова, В. Змістовий компонент позакласної роботи з української мови у 8-9 класах загальноосвітнього навчального закладу / В. Александрова. - С.120-124 Бровко, К. Моделювання процесу формування корпоративної культури студентів вищих навчальних закладів / К. Бровко. - С.125-129 Чжан, С. Змістовно-технологічне забезпечення процесу виховання етнічної толерантності студентів / С. Чжан. - С.130-133 Фінгерман, О. Патріотичне виховання і корекція розумово відсталих дошкільників засобами музейної педагогіки / О. Фінгерман. - С.134-139 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: Н057263/2017/1/2 Журнал 2017р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Хоружа, Л. Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії / Л. Хоружа. - С.7-13 Овчаренко, Н. Парадигмальний простір сучасної музичної освіти / Н. Овчаренко. - С.13-20 Куземко, Л. Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи / Л. Куземко. - С.20-25 Степаненко, С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації / С. Степаненко, Н. Степаненко. - С.26-33 Стихун, Н. Розвиток професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва в умовах неперервної педагогічної освіти / Н. Стихун. - С.34-37 Киричок, І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти / І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук. - С.38-45 Безкоровайна, Л. Системна модель професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства та алгоритм її реалізації / Л. Безкоровайна. - С.45-50 Замотаєва, Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови / Н. Замотаєва. - С.50-56 Лисенко, О. Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя / О. Лисенко. - С.57-60 Майєр, Н. Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови / Н. Майєр. - С.61-65 Заскалєта, С. Професійна підготовка економістів: напрями реалізації / С. Заскалєта. - С.66-70 Падалка, О. Формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів у процесі позааудиторної роботи / О. Падалка. - С.71-74 Лілік, О. Мистецька компаративістика у професійній підготовці майбутніх учителів української літератури / О. Лілік. - С.75-80 Заярна, І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників / І. Заярна. - С.81-87 Вей, Чжеюань . Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів / Ч. Вей. - С.88-92 Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / І. Касілов. - С.93-98 Сисоєва, С. Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу / С. Сисоєва, Л. Козак. - С.99-109 Батечко, Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини / Н. Батечко. - С.109-115 Когут, С. Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща / С. Когут. - С.115-121 Кристопчук, Т. Полікультурність у європейській освітній політиці / Т. Кристопчук. - С.122-126 Дудіна, О. Самостійна робота у професійній підготовці магістрів з технічного перекладу в США / О. Дудіна. - С.127-131 Дурдас, А. Вища освіта Франції в контексті сучасних євроінтеграційних процесів / А. Дурдас. - С.132-138 Слозанська, А. Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / А. Слозанська. - С.138-144 Якименко, Н. Дистанційна освіта як інтерактивна форма навчання фахівців з документознавства та інформаційної діяльності / Н. Якименко. - С.145-149 Кравченко, О. Професійні компетенції керівника вищого навчального закладу як суб’єкта моделювання стратегічного розвитку університету / О. Кравченко. - С.150-155 Троцький, Р. Формування готовності до управлінської діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України у процесі фахової підготовки / Р. Троцький. - С.155-160 Каричковський, В. Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України / В. Каричковський. - С.160-165 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності [Текст] / І. Касілов> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 2. - С. 70-76 . - ISSN 2078-1687 Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності [Електронний ресурс] / І. Касілов. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)9398. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): виконавець -- інструментально-виконавська діяльність -- музичний інструмент -- навчальний процес -- професійна підготовка -- учитель -- музичне мистецтво Анотація: У статті розкриваються основні проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності в умовах вищої педагогічної освіти в Україні. Розглядається сутність поняття інструментально-виконавської діяльності в наукових роботах відомих зарубіжних та вітчизняних вчених. Визначаються основні специфічні риси, які відповідають за структуру інструментально-виконавської діяльності при вивченні спеціальних дисциплін з основного та додаткового інструментів у процесі навчання на факультетах мистецтв педагогічних університетів. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |