Шифр: П875300957/2017/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 2
Зміст:
Лисенко, О. Базові принципи післядипломної освіти лікарів / О. Лисенко. - С.7-11
Дурдас, А. Тенденції розвитку освіти дорослих франції: сучасність і перспективи / А. Дурдас. - С.11-16
Батечко, Н. Тенденції навчання викладачів вищої школи у Великій Британії / Н. Батечко. - С.17-25
Загородня, А. Порівняльний аналіз навчання фахівців економічної галузі України та Республіки Польща / А. Загородня. - С.26-30
Євтушенко, Н. Організація освіти польських учителiв у післядипломний період / Н. Євтушенко. - С.30-35
Овчаренко, Н. Сучасна музична освіта федеративної Республіки Німеччини / Н. Овчаренко. - С.36-42
Лакоза, Н. Організація профільного навчання в Україні та за кордоном / Н. Лакоза. - С.42-48
Мосьпан, Н. Організаційно-управлінські структури забезпечення якості освіти в ЄС / Н. Мосьпан. - С.49-53
Вербенець, А. Процес формування моделі інклюзивної освіти у Республіці Мальта (2000-2005 рр.) / А. Вербенець. - С.54-59
Валенкевич, О. Освітній вплив сучасних чеських музеїв (з практики роботи Моравсього народного музею у місті Брно) / О. Валенкевич. - С.60-65
Петренко, Н. Організація здоров’язбережувального середовища в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.66-70
Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / І. Касілов. - С.70-76
Томашевський, В. Педагогічні умови формування естетичної культури майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах / В. Томашевський. - С.76-81
Овсієнко, Л. Компетентнісний підхід до навчання: теоретичний аналіз / Л. Овсієнко. - С.82-87
Гайдай, І. Підготовка вчителя-філолога подвійного профілю: історичний досвід для сучасності / І. Гайдай. - С.88-94
Замкова, Н. Педагогічна модель розвитку критичної грамотності майбутніх перекладачів А. Люка та П. Фрібоді: досвід використання у вітчизняній педагогічній практиці / Н. Замкова, Н. Войнаровська. - С.95-99
Синекоп, О. Англомовне навчання майбутніх ІТ-фахівців лінгвостилістичним особливостям тексту політики інформаційної безпеки / О. Синекоп. - С.99-106
Іваницька, О. Експертне оцінювання діяльності педагога в закладі середньої освіти з використанням ІКТ / О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко. - С.107-113
Кулик, О. Особистісно орієнтований підхід до навчання як чинник мовленнєвого розвитку учнів / О. Кулик. - С.114-119
Александрова, В. Змістовий компонент позакласної роботи з української мови у 8-9 класах загальноосвітнього навчального закладу / В. Александрова. - С.120-124
Бровко, К. Моделювання процесу формування корпоративної культури студентів вищих навчальних закладів / К. Бровко. - С.125-129
Чжан, С. Змістовно-технологічне забезпечення процесу виховання етнічної толерантності студентів / С. Чжан. - С.130-133
Фінгерман, О. Патріотичне виховання і корекція розумово відсталих дошкільників засобами музейної педагогіки / О. Фінгерман. - С.134-139
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Шифр: Н057263/2017/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії / Л. Хоружа. - С.7-13
Овчаренко, Н. Парадигмальний простір сучасної музичної освіти / Н. Овчаренко. - С.13-20
Куземко, Л. Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи / Л. Куземко. - С.20-25
Степаненко, С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації / С. Степаненко, Н. Степаненко. - С.26-33
Стихун, Н. Розвиток професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва в умовах неперервної педагогічної освіти / Н. Стихун. - С.34-37
Киричок, І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти / І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук. - С.38-45
Безкоровайна, Л. Системна модель професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства та алгоритм її реалізації / Л. Безкоровайна. - С.45-50
Замотаєва, Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови / Н. Замотаєва. - С.50-56
Лисенко, О. Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя / О. Лисенко. - С.57-60
Майєр, Н. Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови / Н. Майєр. - С.61-65
Заскалєта, С. Професійна підготовка економістів: напрями реалізації / С. Заскалєта. - С.66-70
Падалка, О. Формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів у процесі позааудиторної роботи / О. Падалка. - С.71-74
Лілік, О. Мистецька компаративістика у професійній підготовці майбутніх учителів української літератури / О. Лілік. - С.75-80
Заярна, І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників / І. Заярна. - С.81-87
Вей, Чжеюань . Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів / Ч. Вей. - С.88-92
Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / І. Касілов. - С.93-98
Сисоєва, С. Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу / С. Сисоєва, Л. Козак. - С.99-109
Батечко, Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини / Н. Батечко. - С.109-115
Когут, С. Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща / С. Когут. - С.115-121
Кристопчук, Т. Полікультурність у європейській освітній політиці / Т. Кристопчук. - С.122-126
Дудіна, О. Самостійна робота у професійній підготовці магістрів з технічного перекладу в США / О. Дудіна. - С.127-131
Дурдас, А. Вища освіта Франції в контексті сучасних євроінтеграційних процесів / А. Дурдас. - С.132-138
Слозанська, А. Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / А. Слозанська. - С.138-144
Якименко, Н. Дистанційна освіта як інтерактивна форма навчання фахівців з документознавства та інформаційної діяльності / Н. Якименко. - С.145-149
Кравченко, О. Професійні компетенції керівника вищого навчального закладу як суб’єкта моделювання стратегічного розвитку університету / О. Кравченко. - С.150-155
Троцький, Р. Формування готовності до управлінської діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України у процесі фахової підготовки / Р. Троцький. - С.155-160
Каричковський, В. Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України / В. Каричковський. - С.160-165
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Касілов, І.
    Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності [Текст] / І. Касілов // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 2. - С. 70-76 . - ISSN 2078-1687


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Касілов, І.
    Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності [Електронний ресурс] / І. Касілов. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)9398. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
виконавець -- інструментально-виконавська діяльність -- музичний інструмент -- навчальний процес -- професійна підготовка -- учитель -- музичне мистецтво
Анотація: У статті розкриваються основні проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності в умовах вищої педагогічної освіти в Україні. Розглядається сутність поняття інструментально-виконавської діяльності в наукових роботах відомих зарубіжних та вітчизняних вчених. Визначаються основні специфічні риси, які відповідають за структуру інструментально-виконавської діяльності при вивченні спеціальних дисциплін з основного та додаткового інструментів у процесі навчання на факультетах мистецтв педагогічних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)