С 48 Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика : програма міжнародної наукової конференції, 10-12 жовт. 2013 р., м. Київ. - Київ : [б. в.], 2013. - 15 с.
Рубрики: Мовознавство--Семантика--Синтактика--З’їзди і конференції Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Ковалинська, І. В. Contrastive Lexicology [Текст] : навчальний посібник / І. В. Ковалинська. - Київ : Освіта України, 2014. - 221 с. - ISBN 978-617-7111-56-5 : 20.00 грн.
Рубрики: Англійська мова--Лексикологія--Українська мова--Навчальні видання Примірників всього: 25 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (23), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (23), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2) |
> Шифр: О283150799/2015/4 Журнал 2015р. № 4 (12) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Бісмак, О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні / О. В. Бісмак. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст. Вербицький, В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. / В. А. Вербицький. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст. Галицька, М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст. Грабовий, А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. К. Грабовий. - С.34-44. - Бібліогр. в кінці ст. Завгородня, Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст. Казанцева, Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Л. І. Казанцева. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст. Кіліченко, О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій / О. І. Кіліченко. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст. Ковалинська, І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі / І. В. Ковалинська. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст. Когут, І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя / І. В. Когут. - С.85-97. - Бібліогр. в кінці ст. Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження / Л. В. Козак. - С.98-109. - Бібліогр. в кінці ст. Крупник, З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект / З. І. Крупник. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст. Луценко, О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів / О. В. Луценко. - С.119-128. - Бібліогр. в кінці ст. Майорський, В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства / В. В. Майорський. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст. Маслов, Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Р. В. Маслов. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст. Муромець, В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект / В. Г. Муромець. - С.149-157. - Бібліогр. в кінці ст. Побірченко, Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти / Н. А. Побірченко. - С.158-165. - Бібліогр. в кінці ст. Пономаренко, Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко. - С.166-171. - Бібліогр. в кінці ст. Ратєєва, В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності / В. О. Ратєєва. - С.172-180. - Бібліогр. в кінці ст. Руденко, Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко. - С.181-194. - Бібліогр. в кінці ст. Рябенко, В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології / В. О. Рябенко. - С.195-206. - Бібліогр. в кінці ст. Синишин, Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття / Л. О. Синишин. - С.207-217. - Бібліогр. в кінці ст. Сірик, Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів / Т. В. Сірик. - С.218-229. - Бібліогр. в кінці ст. Стинська, В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект / В. В. Стинська. - С.230-239. - Бібліогр. в кінці ст. Троценко, Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей / Р. В. Троценко. - С.240-248. - Бібліогр. в кінці ст. Черпак, Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) / Ю. В. Черпак. - С.249-261. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: О283150799/2016/1 Журнал 2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок. - С.1-8. - Бібліогр. в кінці ст. Браткова, О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів / О. І. Браткова. - С.9-18. - Бібліогр. в кінці ст. Вембер, В. П. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі / В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська. - С.19-29. - Бібліогр. в кінці ст. Глушак, О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / О. М. Глушак. - С.30-41. - Бібліогр. в кінці ст. Грабовий, А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти / А. К. Грабовий. - С.42-53. - Бібліогр. в кінці ст. Демешкант, Н. А. Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі / Н. А. Демешкант, В. В. Пабат. - С.54-64. - Бібліогр. в кінці ст. Ковалинська, І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі / І. В. Ковалинська. - С.65-78. - Бібліогр. в кінці ст. Коршевнюк, Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти / Т. В. Коршевнюк. - С.79-87. - Бібліогр. в кінці ст. Кубіцька, М. Д. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя / М. Д. Кубіцька. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст. Мельніченко, Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами / Т. В. Мельніченко. - С.96-107. - Бібліогр. в кінці ст. Мерзлякова, О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації / О. Л. Мерзлякова. - С.108-120. - Бібліогр. в кінці ст. Муромець, В. Г. Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень / В. Г. Муромець. - С.121-130. - Бібліогр. в кінці ст. Неведомська, Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів? / Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська. - С.131-144. - Бібліогр. в кінці ст. Павлюк, Р. О. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.145-156. - Бібліогр. в кінці ст. Прошкін, В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів / В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос. - С.157-168. - Бібліогр. в кінці ст. Руденко, Н. М. Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть / Н. М. Руденко. - С.169-176. - Бібліогр. в кінці ст. Слюсаревський, Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету / Н. М. Слюсаревський. - С.177-187. - Бібліогр. в кінці ст. Cтеблюк, С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації / С. В. Cтеблюк. - С.188-197. - Бібліогр. в кінці ст. Терентьєва, Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку / Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник. - С.198-207. - Бібліогр. в кінці ст. Тесленков, О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання / О. Ю. Тесленков. - С.208-216. - Бібліогр. в кінці ст. Хома, Т. В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу / Т. В. Хома. - С.217-225. - Бібліогр. в кінці ст. Яновська, Л. Г. Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії / Л. Г. Яновська. - С.226-231. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: О283150799/2016/2 Журнал 2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст. Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст. Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст. Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст. Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст. Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст. Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст. Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст. Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст. Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст. Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст. Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст. Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст. Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст. Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Ковалинська, І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі [Електронний ресурс] / І. В. Ковалинська. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 76-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): мовна компетентність -- комунікація -- мовний регістр -- національна меншина Анотація: Cтаття присвячена висвітленню досвіду мовної підготовки учителів до роботи у мультикультурному середовищі. Автор описує соціальні ролі викладача і зазначає важливість адекватного використання мовних засобів учителем відповідно до цілей висловлення та аудиторії. Виявлено професійні якості викладача та описано взаємозалежність професійних та особистісних якостей викладача та рівня академічних результатів студентів. У статті описано вимоги до володіння другою мовою для викладачів школи всіх рівнів, оскільки Канада є двомовною країною. Виявлено роль викладача як транслятора й інтерпретатора культурних зразків для усіх учасників мультикультурного освітнього процесу. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Ковалинська, І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі [Електронний ресурс] / І. В. Ковалинська. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 65-78, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.6578. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): полікультурний -- мультикультурний -- міжкультурний -- міжрасовий -- міжетнічний Анотація: Стаття присвячена історії виникнення та огляду праць сучасних науковців з питань полікультурної освіти у зарубіжних країнах на питання використання даних термінів з метою виявлення семантичного поля та сфери вживання кожного з термінів та встановлення, чи є вони взаємозамінними у певних контекстах і в яких саме. У статті розглядаються погляди американських, європейських та російських учених на проблему; встановлюється принципова різниця між поняттям «мультикультурний» та «полікультурний», визначається розбіжність поглядів американських та європейських дослідників на поняття «мультикультурний» і встановлюється можливість використання даних термінів в українському науковому дискурсі. Автором виявлено схожості й розбіжності значення цих термінів в американському та європейському науковому дискурсі. Запропоновано вживання одного терміну в українському науковому дискурсі. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН [Електронний ресурс] / І. В. Ковалинська. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 88-89, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.8898. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): країна-реципієнт -- європейська ідентичність -- соціо-культурний розвиток -- імміграція -- мультикультурна освіта -- країна трудової міграції Анотація: Стаття присвячена опису соціо-економічних умов, що стали передумовою створення системи мультикультурної освіти у Федеративній Республіці Німеччина. Авторка розглядає країни Західної Європи з точки зору впровадження принципів мультикультуралізму і класифікує їх на декілька груп, зокрема країни трудової міграції, до яких вона відносить і ФРН. У статті подано історичну ретроспективу розвитку міграційних процесів у країні. Автор обґрунтовує надану класифікацію статистичними показниками щодо мовного, національного, релігійного, демографічного різноманіття в країні та даними щодо міграційних процесів та кількості мігрантів у Федеративній Республіці Німеччина протягом останнього десятиліття. У висновках автор узагальнює тенденції соціо-культурного розвитку країни та вказує, що у країні проводиться курс на інтеграцію націй, що відповідає стратегії створення європейської ідентичності. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |