> Шифр: П843512/2016/13/14 Журнал 2016р. № 13/14 Мириленко, Т. М. Одиниці вимірювання часу. Урок математики у класі-комплекті / Т. М. Мириленко. - С.2-6 Наливайко, Н. В. Здоров’я та здоровий спосіб життя. Заняття-тренінг / Н. В. Наливайко. - С.7-10 Молчанова, Т. О. Які легенди про рослини і тварини складали наші пращури. Урок природознавства у 3-му класі / Т. О. Молчанова, О. А. Ткачук. - С.11-15 Котляр, Л. М. Охорона природи (на матеріалах заповідника "Асканія Нова"). Урок природознавства у 4-му класі / Л. М. Котляр. - С.16-22 Бабіченко, Н. Ю. Весняні квіти. Нетрадиційні способи малювання. Малювання повітряними кульками. Урок образотворчого мистецтва / Н. Ю. Бабіченко. - С.23-24 Кропивна, О. І. Моя Україна. Тексти для списування з граматичним завданням / О. І. Кропивна. - С.25-54 Камишенцева, С. В. Прощавай, мій перший клас! Свято / С. В. Камишенцева. - С.55-57 Діденко, Т. М. Прощавай, початкова школо! Випускний у 4-му класі / Т. М. Діденко. - С.58-63 Резніченко, Н. І. Середня школо, здраствуй! Початкова школо, прощавай! Свято / Н. І. Резніченко. - С.64-69 Нечипоренко, Н. І. Зірковий випуск учнів початкової школи / Н. І. Нечипоренко. - С.70-76 Савчук, Р. І. Прощання з початковою школою. Свято / Р. І. Савчук. - С.77-79 Є примірники у відділах: Ф2 (17.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) |
> Шифр: Д448543054/2017/3 Журнал 2017р. № 3 Мельничак, С. В. Формування, розвиток та підвищення мотивації навчання учнів з особливими потребами / С. В. Мельничак. - С.2-4 Кропивна, О. І. Використання мнемотехніки як інноваційного методу розвитку зв'язного мовлення молодших школярів з порушеннями зору / О. І. Кропивна. - С.5-9 Стойко, Л. А. Працюємо зі старшими школярами з легкою розумовою відсталістю : Теорія та практика проведення позакласної роботи з української мови та літератури / Л. А. Стойко. - С.10-11 Пташко, С. А. Свято вареника : Загальношкільний захід для учнів 4 класу з порушеннями мови та слуху / С. А. Пташко, Л. О. Сергієнко. - С.12-15 Марков, А. Ю. Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови / А. Ю. Марков. - С.16-17 Степаненко, І. В. День туризму : Позакласний захід для дітей з легкою розумовою відсталістю / І. В. Степаненко. - С.18-19 Мінакова, М. В. Програма корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором / М. В. Мінакова. - С.20-25 Тарасенко, А. О. Особлива людина з необмеженими можливостями / А. О. Тарасенко. - С.26-27 Рудас, Т. П. Формування здоров'язбережувальної компетентності особливих учнів / Т. П. Рудас. - С.28-31 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Кропивна, О. І. Моя Україна. Тексти для списування з граматичним завданням [Текст] / О. І. Кропивна> // Початкове навчання та виховання. - Київ : Основа, 2016. - № 13/14. - С. 25-54 Є примірники у відділах: Ф2 (17.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Кропивна, О. І. Використання мнемотехніки як інноваційного методу розвитку зв'язного мовлення молодших школярів з порушеннями зору [Текст] / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - Київ : Основа, 2017. - № 3. - С. 5-9 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: Д448543054/2018/8 Журнал 2018р. № 8 Наказ про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти. - С.2-8 Кропивна, О. І. Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору / О. І. Кропивна. - С.9-12 Губко, О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. XX ст. Вашингтонська конференція : урок з усесвітньої історії для учнів 11-го класу з порушеннями слуху та мовлення / О. І. Губко. - С.13-17 Атаманенко, В. М. Подорож до Південної Америки : урок географії для учнів7-го класу із затриманням психічного розвитку / В. М. Атаманенко. - С.18-20 Акішна, В. В. "Ялинка". Інтегрований урок з літературного читання та трудового навчання у 2-му класі для дітей з вадами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акішна. - С.21-24 Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.25-29 11-й інтернет-марафон: крокуємо до нової української школи натхненно та впевнено!. - С.30-31 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Кропивна, О. І. Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 8. - С. 9-12 Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням зору -- особливості розвитку -- розвиток дрібної моторики -- формування дотику -- сенсорні еталони -- етапи дотикового обстеження Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: Д448543054/2018/9 Журнал 2018р. № 9 Фісун, Т. В. На допомогу вчителеві, який працює з учнями із порушенням зору / Т. В. Фісун. - С.2-6 Жаботинський, П. М. Формування мовленнєвої компетентності учнів-логопатів під час занять лікувальною фізкультурою / П. М. Жаботинський. - С.7-12 Степанчук, О. І. Пошиття спідниці з клинів. Урок трудового навчання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. І. Степанчук. - С.13-16 Мірошник, Л. А. Доброта і дружба - подарунок долі. Психолого-логопедичне заняття для учнів 3-5-х класів / Л. А. Мірошник, І. М. Казачанська. - С.17-18 Кропивна, О. І. Овочі. Заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору / О. І. Кропивна. - С.19-21 Козачук, О. Р. Галявина страху. Заняття з профілактики тривожності дітей старшого дошкільного віку / О. Р. Козачук. - С.22-23 Вербівська, Л. М. Тотожне перетворення виразів з коренями. Конспект уроку з алгебри у 8-му класі для дітей із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська. - С.24-25 Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.26-31 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Кропивна, О. І. Овочі. Заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 19-21 Кл.слова (ненормовані): розвиток логічного мислення -- спільне використання дотику і залишкового зору Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |