37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)


Шифр: Н057263/2013/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2013р. Вип. 3/4
Из содерж.:
Ковальчук, Наталія. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії / Н. Ковальчук. - С.7-11
Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, АРХЕТИП УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Овсянкіна, Людмила. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна. - С.13-17
Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ
Омельченко, Юрій. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко. - С.18-24
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ОСВІТА, ЕТИКА НЕНАСИЛЛЯ, ОСВІТА
Купрій, Т. Г. Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій. - С.25-31
Кл.слова: МЕТАФОРА, КРЕАТИВНІСТЬ, ПІЗНАННЯ СВІТУ
Морщиньська, Уршуля. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти / У. Морщиньська, М. Морщиньський. - С.32-37
Саух, П. Ю. Модель реформування вітчизняної університетської освіти / П. Ю. Саух. - С.41-45
Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ, КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ
Тригуб, І. І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації / І. І. Тригуб. - С.46-51
Кл.слова: РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ, ЕКСПЕРТИЗА, ОСВІТОЛОГІЯ
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва. - С.55-59
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Козак, Людмила Василівна. / Л. В. Козак
Максимова, Л. П. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова. - С.69-74
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТУ, КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Задорожна, Н. В. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів / Н. В. Задорожна. - С.75-78
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД
Юсеф, Юлія. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів / Ю. Юсеф. - С.79-84
Кл.слова: КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА
Логуш, Л. Г. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш. - С.90-93
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Кряжев, П. В. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев. - С.97-102
Кл.слова: МІНІСТЕРСЬКІ ПОВНОВАЖЕННЯ, ОСВІТНЯ РЕФОРМА, ВИЩА ОСВІТА, ІСТОРІЯ
Пахолок, Р. І. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.) / Р. І. Пахолок. - С.103-109
Кл.слова: ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС, ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ
Біницька, О. П. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька
Кл.слова: МАГІСТР, МАЙБУТНІ КЕРІВНИКІ УСТАНОВ
Кристопчук, Т. Є. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук. - С.127-134
Кл.слова: ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


329
К 92


    Купрій, Т. Г.
    Християнсько-демократичний союз: рання історія та вплив на формування політико-економічної системи Німеччини [Текст] : Монографія / Т. Г. Купрій. - Київ : НАКККіМ, 2010. - 128 с. - ISBN 978-966-452-043-7 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політика--Політичні партії--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
партійніорганізації -- християнські демократи -- Німеччина -- Християнсько-демократичний союз -- ідеологія
Дод.точки доступу:
Васильчук, М. В. \рецензент.\
Надтока, Г. М. \рецензент.\
Телешун, С. О. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


316.3
К 82


    Купрій, Т. Г.
    Соціологія освіти : навчальний посібник / Т. Г. Купрій. - Київ : Логос, 2014. - 304 с. - ISBN 978-966 171-817-2 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
соціологічне знання -- соціальна структура -- соціологічний аналіз -- освітній процес -- Болонський процес -- самоосвіта -- системи управління освітою -- управлінські кадри


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)


Шифр: О283150799/2016/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Коляденко, О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи / О. В. Коляденко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартич, Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект / Р. В. Мартич. - С.13-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, М. М. Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні / М. М. Василенко. - С.30-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Сліпчук, В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Л. Сліпчук. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Г. Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи / Т. Г. Купрій. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів / О. О. Музика. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель / В. В. Зінченко. - С.74-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Становлення та розвиток освіти в Польщі початку ХІ – кінця ХVІ століття / Ю. В. Грищук. - С.97-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Бацуровська, І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів / І. В. Бацуровська. - С.108-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Гулівата, І. О. Формування математичних понять засобами інформаційних технологій / І. О. Гулівата, Л. П. Гусак. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Загородня, А. А. Аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні / А. А. Загородня. - С.152-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Бісмак, О. В. Клінічна діяльності фахівців з фізичної реабілітації в Україні: проблеми та перспективи / О. В. Бісмак. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: О283150799/2017/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Батечко, Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі / Н. Г. Батечко. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко-Закревська, Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе / Н. В. Гончаренко-Закревська. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Таможська, І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена / І. В. Таможська. - С.30-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси / О. Д. Літіченко. - С.43-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст. / О. І. Башкір. - С.57-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.) / Т. С. Твердохліб. - С.71-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе" / О. В. Горбань. - С.84-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Додонова, В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій / В. І. Додонова. - С.96-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Попович, А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі / А. С. Попович. - С.109-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко. - С.122-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Г. О. Васьківська. - С.137-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття / О. П. Кошіль. - С.150-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів / О. О. Музика. - С.163-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Пищик, О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі / О. В. Пищик. - С.173-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Подчерняєва, Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття / Н. Д. Подчерняєва. - С.186-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки) / Т. Г. Купрій. - С.200-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань / К. А. Бровко. - С.213-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу / С. П. Паламар. - С.221-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку / Л. В. Козак. - С.235-251. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти / М. В. Братко. - С.252-268. - Бібліогр. в кінці ст.
Гришак, С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах / С. М. Гришак. - С.269-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Загородня, А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. А. Загородня. - С.285-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириченко, О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання / О. С. Кириченко. - С.296-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Трач, Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання / Ю. В. Трач. - С.309-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Bacurovska, I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education / I. Bacurovska. - С.323-337. - Бібліогр. в кінці ст.
Бісмак, О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / О. В. Бісмак. - С.338-351. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Купрій, Т. Г..
    Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 25-31

Кл.слова (ненормовані):
метафора -- креативність -- пізнання світу

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)



Шифр: С794174244/2018/4
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Додонов, P. Peculiarities of shipping in the Dnipro basin in 1875-1932 / P. Додонов. - P.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Куриляк, О. Антимобілізаційна діяльність збройного руху опору (частина 2) / О. Куриляк. - P.12-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Романцов, В. Підпільна група ОУН в Маріуполі (жовтень 1941 - червень 1943) / В. Романцов, А. Пандазі. - P.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Спудка, І. Вищі та наукові інституції часів нацистської окупації на території України (на прикладі округу "Дніпропетровськ" Рейхскомісаріату Україна) / І. Спудка. - P.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Гайко, Г. Development of the oil industry in the USA (Part I) / Г. Гайко, В. Білецький. - P.37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Каштанов, К. Єгипет у близькосхідній політиці СРСР (1957-1961 рр.) / К. Каштанов. - P.41-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Успіхи та проблеми "перевиховання": до 70-ї річниці завершення денацифікації Німеччини / Т. Купрій. - P.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Попенко, Я. "Бессарабське питання" на Паризькій мирній конференції (осінь-зима 1919 р.) / Я. Попенко. - P.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рамач, Я. The Union of Rusyns and Ukrainians of Yugoslavia: creation and first years of activity / Я. Рамач, Г. Саган. - P.61-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Табір інтернованих вояків армії УНР в Александрові (Польща) навесні-влітку 1921 р. / І. Срібняк. - P.67-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Тодорова, Н. Ethical aspects of the European Union's foreign policy (1999-2014) in the contemporary academic discourse / Н. Тодорова, І. Тодоров. - P.74-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Юшкевич, В. Питання "перезавантаження" міжурядового комітету з питань біженців на Бермудській конференції (19-30 квітня 1943 р.) / В. Юшкевич. - P.79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Данилюк, І. Розвиток музейного руху на Прикарпатті упродовж 1991-2014 рр.: джерелознавчий аспект / І. Данилюк. - P.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Довбня, О. Репресивна політика Радянської держави щодо селянства УСРР/УРСР (1921-1939 рр.) у сучасній вітчизняній історіографії: регіональний аспект / О. Довбня. - P.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, Є. Культурні процеси на Донбасі в роки Другої світової війни: історіографічний дискурс / Є. Проценко. - P.96-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Філас, В. Маніпуляція візуальними образами в ідеологічних концепціях, або як "відбілювали" імідж Г. Потьомкіна / В. Філас. - P.103-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: Н057263/2019/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Шумигора, Л. Концептуальні основи моделювання інтегрованого освітнього середовища закладу вищої освіти / Л. Шумигора. - С.7-12
Муращенко, О. Створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти / О. Муращенко. - С.13-18
Сисоєв, О. Ліцензування та акредитація закладу вищої освіти: потенціал та ефективність діяльності / О. Сисоєв. - С.19-25
Купрій, Т. Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів") / Т. Купрій, С. Щудло. - С.26-31
Мартиненко, С. Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти / С. Мартиненко. - С.32-37
Kudlay, A. Tutor’s role in professional training of the police officers / A. Kudlay. - С.38-41
Ракітянська, Л. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту / Л. Ракітянська. - С.42-46
Sholihati, A. The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking / A. Sholihati, W. Wuri. - С.47-51
Kurniasari, W. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity / W. Kurniasari, E. Purwanta. - С.52-56
Alizunna, D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity / D. Alizunna, E. Zubaidah. - С.57-61
Галицька, M. Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches / M. Галицька, Н. Рекун. - С.62-67
Bulvinska, O. Interactive methods in communicative education / O. Bulvinska, N. Khanykina. - С.68-73
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Купрій, Т.
    Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів") [Електронний ресурс] / Т. Купрій, С. Щудло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 26-31, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.2631. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- опитування -- якість освіти -- викладачі -- самовдосконалення
Анотація: У статті висвітлено питання історичної тяглості проведення соціологічних опитувань щодо оцінки студентами особистісних і професійних якостей викладачів у контексті педагогічного, соціологічного, управлінського вимірів та крос-культурних емпіричних досліджень. Акцентовано увагу із залученням результатів дослідження «Викладач очима студентів» на проблемі характерних особливостей дослідження певних країн в певних історичних епохах. Продемонстровано процес трансформації форм опитування задля з’ясування суті ідеального викладача. В організаційному плані висновки дослідження будуть корисними для педагогів й адміністративного корпусу, які спонукатимуть викладача до самовдосконалення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Щудло, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: О283150799/2020/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Федів, В. Формування особистості в рамках компетентнісного підходу: історичні аспекти становлення / В. Федів, Т. Бірюкова, О. Олар. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Kosharna, N. Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" / N. Kosharna. - С.14-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Оцінювання ефективності застосування методів, форм, видів та засобів навчання на заняттях з хорового диригування / Л. Теряєва. - С.26-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Концептуальні положення формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів засобами українського фортепіанного мистецтва / А. Михалюк. - С.40-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситченко, А. Літературна освіта школярів у викликах компетентнісного навчання / А. Ситченко. - С.51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Анкета "викладач очима студентів" як інструмент реалізації підвищення якості освіти у ЗВО / Т. Купрій. - С.64-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, Ю. Формування професійних здібностей майбутніх педагогів дошкільної освіти в умовах євроінтеграції / Ю. Волинець, К. Волинець. - С.80-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ментальних карт на уроках математики / Н. Руденко. - С.92-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм / С. Паламар, М. Науменко. - С.105-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Заскалєта, С. Застосування принципів міжпредметних зв᾿язків у вищій школі: зарубіжний досвід / С. Заскалєта, О. Щербакова. - С.121-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу / О. Музика. - С.132-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Купрій, Т. Г.
    Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи [Електронний ресурс] / Т. Г. Купрій. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 51-62, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.5162. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
афіліація -- студент -- спілкування -- потреба -- організаційна культура -- мотив
Анотація: У роботі розглядається проблема афіліації як соціального явища студентської групи у вищій школі. Визначено важливість співіснування, співвизнання та співпраці у студентському середовищі, результатом якого є продуктивний навчально-виховний, соціально-гуманітарний та науковий процес. Досліджено особливості прояву соціальних потреб особистості в основних сферах її життєдіяльності в період підготовки у вищій школі із застосуванням аналізу аспектів організаційної культури. Проаналізовано на основі результатів емпіричного дослідження взаємозв’язок між мотиваційними типами афіліації студентської молоді та їх організаційною діяльністю у вищому навчальному закладі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Купрій, Т. Г.
    Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки) [Електронний ресурс] / Т. Г. Купрій. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 200-212, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
«інший/чужий» -- ідентичність -- імагологія -- образ -- стереотип -- студент
Анотація: У роботі розглядається питання формування об’єктивних образів «чужий/інший» у свідомості сучасної української студентської молоді як імалогічного виміру становлення свідомого громадянина. Розкриваються чинники та фактори формування акцентуальних негативних образів сучасної студентської молоді. Досліджено особливості прояву соціальних імагологічних вимірів особистості в основних сферах її життєдіяльності в період підготовки у вищій школі. Проаналізовано на основі результатів емпіричного дослідження взаємозалежність між політичними подіями та явищами в Україні та формуванням в середовищі студентської молоді маркерних / чи маргінальних суспільних конструкцій, які породжують імагологічні образи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Горбань, О.
    Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства [Електронний ресурс] / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 1-21, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.121. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інструментальні цінності -- сучасна українська молодь -- термінальні цінності -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті висвітлено проблему динаміки прояву ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства, закономірностей їх виникнення та чинників, що впливають на їхнє формування у контексті філософського, соціологічного, етикокультурологічного вимірів та крос-культурних порівняльних досліджень. У статті акцентовано увагу на проблемності буття сучасної молоді, формуванні нових світоглядно-гуманістичних ціннісних орієнтирів та пошуку базових засад світовідношення в умовах трансформаційних змін у суспільстві в цілому.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Купрій, Т.
Овсянкіна, Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Купрій, Т.
    Анкета "викладач очима студентів" як інструмент реалізації підвищення якості освіти у ЗВО [Електронний ресурс] / Т. Купрій. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 64-79, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- викладачі -- опитування -- студентство -- якість освіти
Анотація: У статті висвітлено питання дієвості анкети «Викладач очима студентів» як інструменту оцінювання особистісних і професійних якостей викладачів та їх прямі зв’язки зі студентством у контексті педагогічного, соціологічного, управлінського вимірів та крос-культурних соціологічних досліджень. Розкрито різні підходи до формування питань анкети світових університетів із акцентом на педагогічну майстерність, контакт з аудиторією, інтерес студентів до предметів, значимість для майбутньої професійної діяльності. Запропоновано автором дослідження власну анкету, апробовану в пілотажному соціологічному дослідженні та теоретично корисну для педагогів й адміністративного корпусу, які спонукатимуть викладача до самовдосконалення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Купрій, Т.
    Успіхи та проблеми "перевиховання": до 70-ї річниці завершення денацифікації Німеччини / Т. Купрій // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - P49-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
денацифікація -- очищення -- нацизм -- окупаційна влада -- Контрольна рада союзників
Анотація: У статті висвітлено механізми поступової демократизації німецького повоєнного суспільства, успіхи та невдачі в її реалізації. Проаналізовано соціальні аспекти політики денацифікації як процесу ідеологічної трансформації нації. Досліджено чинники впливу на формування нової соціокультурної реальності повоєнної Німеччини. При використанні даних крос-культурних досліджень відображено цілісну соціальну систему нової постнаціоналсоціалістської західноєвропейської країни в умовах окупації.

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)