Шифр: І254815328/2016/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 1
Зміст:
Горбенко, Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю / Г. В. Горбенко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю / І. Ю. Афанасьєв. - С.11-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. М. Вернигора. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусак, О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку / О. П. Гусак. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки / Т. С. Єжижанська. - С.28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кияниця, Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері / Є. О. Кияниця. - С.36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів / О. В. Курбан. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України / Н. В. Горбенко. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки / Н. М. Вернигора. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Полковенко, Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет / Т. В. Полковенко. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури / М. В. Макарова. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Зотова, В. А. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка / О. В. Захарчук. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмак, Н. А. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи / Н. А. Ярмак, Л. М. Єленська. - С.89-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015) / Т. І. Поліщук. - С.93-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)




    Курбан, О. В.
    Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів [Текст] = Structural model of information online network processes / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 26-30

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- онлайн-мережі -- комунікація -- інформація

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)



Шифр: Б222100/2017/1
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Новальська, Т. В. Наступність здобуття вищої бібліотечно-інформаційної та архівної освіти в умовах реформування / Т. В. Новальська. - С.4-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, освітні реформи, реформування, професійні компетентності, навчальні плани, коледж, вищий навчальний заклад
Шевченко, О. В. Торговельне документознавство в структурі галузевого документознавства:особливості функціонування / О. В. Шевченко. - С.11-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: галузеве документознавство, торговельне документознавство, комунікаційне середовище, торговельна діяльність
Карпов, В. В. Музейна евристика:теоретичні основи та практична реалізація / В. В. Карпов, О. М. Збанацька, Ж. З. Денисюк. - С.19-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: евристика, музейна евристика, музейний пошук, музейний предмет
Вєдєнєєв, Д. В. Документи органів державної безпеки як джерело дослідження соціокультурних особливостей "катакомбної" течії у рпавослав’ї в українській РСР у 1920-ті - 1950-ті рр. / Д. В. Вєдєнєєв. - С.26-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: археографія, документознавство, релігія, Православна Церква, ідейно-культурна опозиція, субкультури, спецслужби
Тур, О. М. Уніфікація документознавчої термінології:принципи та функції / О. М. Тур. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документознавча терміносистема, принципи уніфікації, функції уніфікації
Грінберг, Л. Ф. Реінжиніринг документообігу установи як інформаційна підтримка управління / Л. Ф. Грінберг. - С.42-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документ, реінжиніринг, службовий документ, документообіг
Соколов, В. Ю. Організація діяльності павленківських бібліотек Київським товариством грамотності у 1900-1907 рр. / В. Ю. Соколов. - С.48-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія бібліотечної справи, народні бібліотеки, павленківські бібліотеки, культурно-просвітницька діяльність, Ф. Павленков, Київське товариство грамотності, Україна
Лобузін, І. В. Технології інтеграції міжнародних та національних бібліотечних цифрових ресурсів / І. В. Лобузін. - С.66-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцифрування, бібліотечні цифрові ресурси, цифрові бібліотеки
Строньська, Н. Т. Мережеві бібліографічні ресурси провідних країн світу / Н. Т. Строньська. - С.79-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотечна справа, електронні біографічні ресурси, бібліографія, довідковівидання, біографічна стаття, біографічний довідник
Сидоренко, Т. В. Перспективні напрями розвитку культурно-просвітницької діяльності публічних бібліотек / Т. В. Сидоренко. - С.88-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурно-просвітницька діяльність, масова робота, публічна бібліотека, Південь України, форми культурно-просвітницької діяльності
Кунанець, Н. Е. Соціокомунікаційна інженерія: системна відповідь на виклики інформаційного суспільства / Н. Е. Кунанець, Г. І. Липак, В. В. Пасічник. - С.96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокомунікативна інженерія, інформаційні ресурси, консолідований інформаційний ресурс, соціокомунікаційна система, соціокомунікаційні процеси
Курбан, О. В. Інформаційне протистояння в онлайн мереживому середовищі під час захоплення Росією території АР Крим ( лютий-березень 2014) / О. В. Курбан. - С.100-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна війна, соціальні мережі, гібридна війна
Лапська, О. О. Міжнародне співробітництво Української бібліотечної асоціації в контексті міжкультурної комунікації / О. О. Лапська. - С.108-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадкість, інформаційні зв’язки, інформаційне середовище, міжнародне бібліотечне співробітництво, Українська бібліотечна асоціація, міжкультурна комунікація
Горбань, Ю. І. Цензура в публічних бібліотеках України 1917-1939 рр.: погляд із відстані століття / Ю. І. Горбань. - С.115-116
Кл.слова: політична цензура, публічна бібліотека, монографія
Литвин, С. Х. У творчій праці знаходить натхнення (до 60-ліття професора Володимира Ляхоцького) / С. Х. Литвин. - С.117-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Володимир Ляховський, творча спадщина, критика
Збанацька, О. М. Мистецтво бути тим, хто ти є (до 55-ліття від дня народження Олександра Кириленка) / О. М. Збанацька, В. В. Добровольська. - С.128-130
Кл.слова: Олександр Кириленко, творчий шлях, критика
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФІТУ / Бібліотекознавство та історія бібліотечної справи



    Курбан, О. В.
    Інформаційне протистояння в онлайн мереживому середовищі під час захоплення Росією території АР Крим ( лютий-березень 2014) [Текст] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2017. - № 1. - С. 100-108. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2409-9805
ДРНТІ

Рубрики: інформаційна безпека

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна війна -- соціальні мережі -- гібридна війна

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: П739395/2017/1
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2017р. N 1 (73)
Зміст:
Дурняк, Б. В. Формування якості процесу проектування видань на основі матриць знань і нечітких логічних рівнянь / Б. В. Дурняк, І. В. Піх, В. М. Сеньківський. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування видань, логічне висловлювання, функція незалежності
Гриценко, О. О. Структура поверхні друкованого фарбованого шару з нанофотонними елементами для маркуваннь розумних паковань / О. О. Гриценко, А. С. Морозов. - С.23-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фарбовий шар, структура поверхні, розумні паковання
Никируй, В. Е. Виготовалення флексографічних друкарських форм із висотою друкарських елементів нижче рівня плашки, методом прямого лазерного гравіювання / В. Е. Никируй, В. 3. Маїк. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: флексографічні друкарські форми, пряме лазерне гравіювання, різновисокі друкарські елементи
Голубник, Т. С. Модифікований спосіб формування спуску багатосторінкових видань / Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: макет спуску, розкладка сторінок, комплектування підбиранням та вкладанням
Луцків, М. М. Модель автотипної тонопередачі короткої фарбодрукарської системи - растровий елемент квадратної форми / М. М. Луцків, П. З. Курка. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: автотипія, друкарська форма, нафарблення
Кузнецов, В. О. Модернізація механізму привода натискної плити у штанцювальному пресі / В. О. Кузнецов, І. І. Регей, В. В. Влах. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: штанцювальне обладнання, кривошипноповзунний механізм, кінематичні параметри
Репета, В. Б. Контроль стабільності друкарського процесу на вузькорулонній УФ-флексографічній машині / В. Б. Репета, В. В. Кукура, М. О. Місюра. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: флексографія, оптична щільність, в’язкість
Пасєка, М. С. Використання хмарних технологій для розробки програмних додатків / М. С. Пасєка. - С.70-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бізнес-логіка, структурна схема проектування, архітектурний шаблон
Сеньківський, В. М. Багатофакторний вибір альтернативних варіантів проектування видання на основі нечіткого відношення переваги / В. М. Сеньківський, А. В. Кудряшова. - С.80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування видання, альтернатива, відношення
Гілета, І. В. Модель факторів впливу на процес пректування тактильної продукції / І. В. Гілета, М. М. Гавенко, В. М. Сеньківський. - С.87-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тактильна продукція, класифікація факторів впливу, вага фактора впливу
Зелінська, Н. В. Підручник чи монографія: що вибере реформована вища школа? / Н. В. Зелінська. - С.97-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: плагіат, навчальний процес, навчальна література
Огар, Е. І. Медіаосвіченість видавців в епоху цифрових технологій: актуальні проблеми професійного вишколу / Е. І. Огар. - С.108-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: медіакреативність, медіаосвіченість видавця, медіакритичність
Фіялка, С. Б. Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market / С. Б. Фіялка. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грінвошинг, комунікація, громадська думка
Благовірна, Н. Б. Перевідкриття "інформації брутто", або реконфігурація всесвітнього "навчального плану" та ролі редактора Луцьким видавничим середовищем / Н. Б. Благовірна. - С.129-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: редактор, видавець, видавнича культура
Балюн, О. О. Актуальні питання досліджень телевізійної аудиторії України / О. О. Балюн. - С.145-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: телевізійна аудиторія, вибірка, піплметр
Гиріна, Т. С. Радіомовлення як фактор інкультації україномовного населення в Польщі / Т. С. Гиріна. - С.154-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: радіопрограма, українська програма, соціальна комунікація
Хітрова, Т. В. Медіатизація пам’яті в концепції соціокомунікативного підходу / Т. В. Хітрова. - С.163-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дискурс, масофікація, комунікаційні технології
Курбан, О. В. Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація / О. В. Курбан. - С.172-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформація, соціальні мережі, інформаційні кампанії
Дутчак, А. А. Основні критерії визначення динаміки розвитку онлайн-телеканалу / А. А. Дутчак. - С.183-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: телебачення, телевізійна журналістика, телевізійна редакція
Копистицька, І. М. Антикризова комунікація із громадськістю як шлях до соціально відповідального підприємства / І. М. Копистицька, О. І. Говера, І. В. Бойчук. - С.193-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зовнішня громадськість, соціальна напруга, антикризовий PR
Стахів, М. Р. Навчальні Е-посібники для ВНЗ: поліфункціональний характер використання / М. Р. Стахів. - С.200-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальне наповнення, інформаційні технології, текст
Піскозуб, Л. Й. Структура рекламного контенту веб-сайтів / Л. Й. Піскозуб. - С.209-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламний контент, адаптація, реклама продажів
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


659.4:316.28
К 93


    Курбан, О. В.
    Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах : монографія / О. В. Курбан. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - 392 с. - ISBN 978-617-658-024-9 : 82.89 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні війни--Он-лайн простір--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні конфлікти -- інформаційно-комунікаційні системи -- он-лайн -- оф-лайн -- інформаційна війна -- web 2.0 -- web 3.0 -- соціальні мережі -- контент -- інформаційне протистояння -- штучний інтелект -- сучасні психотехнології -- захист від інформаційної атаки -- медіа-віруси -- мережеві проекти -- інтернет-реклама -- контекстна реклама -- SMM-аудит -- гібридна війна

Примірників всього: 6
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)


Шифр: І254815328/2017/3
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 3
Зміст:
Гузенко, Т. А. Роль суспільних комунікацій у демократичному самоврядуванні: досвід столичного міста Варшави (Республіка Польща) / Т. А. Гузенко. - С.8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах / О. В. Курбан. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку / С. О. Курбан. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Вплив гасел на поведінку людини як засіб маніпулювання свідомістю / Т. І. Куцай. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Bernyhora, N. Formation of editing knowledge and skills of future librarians in terms of study of the discipline "Editing of artistic and children's editions" / N. Bernyhora. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції / Т. С. Єжижанська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Методологія дослідження історії видавничого підприємства / В. І. Шпак. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Росінська, О. А. Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України / О. А. Росінська. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Землякова, Т. Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії / Т. Землякова. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Термін "плебсологія" в українській мові / В. Л. Іващенко. - С.59-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Білас, Х. О. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж: монографія. Покажчик змісту / Х. О. Білас. - С.61-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Данилюк, Ю. М. Жанри наукового стилю: структура, лексика, синтаксис / Ю. М. Данилюк. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваль, В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста / В. В. Коваль. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, О. М. Збереження авторського стилю під час редагування літературного перекладу (на прикладі порівняльної характеристики трьох редакцій перекладу казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц") / О. М. Онищенко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрина, Л. В. Методика проведення інтерв'ю у форматі соціального ток-шоу "Говорить Україна" / Л. В. Петрина. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Повар, А. В. Редагування в період рукописної книги / А. В. Повар. - С.89-91
Горбенко, Г. В. Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік / Г. В. Горбенко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)




    Курбан, О. В.
    Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів [Текст] = Structural model of information online network processes / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 26-30


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)





    Курбан, О. В.
    Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація [Текст] / О. В. Курбан // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2017. - N 1. - С. 172-182. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- соціальні мережі -- інформаційні кампанії

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)



   339.138
   К 93


    Курбан, О. В.
    Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навчальний посібник / О. В. Курбан, С. О. Курбан. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 148 с. - ISBN 978-617-7616-06-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нейромаркетингові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Реклама--PR--Брендинг


   Digital-marketing (цифровий маркетинг)--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аудіомаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аромамаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Тактильний та смаковий маркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
когнітивна психологія -- cognitive psychology -- візуальний нейромаркетинг -- visual neuromarketing -- аудіомаркетинг -- audio marketing -- аромамаркетинг -- aromarketing -- смаковий маркетинг -- taste marketing -- неймінг -- naming -- контент -- content -- бренд -- brand
Дод.точки доступу:
Курбан, С. О.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: І254815328/2019/1(7)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 1(7)
Зміст:
Ozolina, Z. European Union’s contribution to civilian security sector reform in Ukraine after 2014 / Z. Ozolina, I. Reinholde. - С.8-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Ivanov, D. The superhuman being manipulated: the digital and the real personality on social networks / D. Ivanov. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Vernyhora, S. The book as an object of advertising / S. Vernyhora. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет / О. В. Курбан. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Александрович, М. В. Практичні засади редагування перекладів / М. В. Александрович. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Zhenchenko, M. Specificity of editorial and publishing training of electronic textbooks for the New Ukrainian School / M. Zhenchenko. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Автоматизація системи управління видавництвом / В. І. Шпак. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Гандзюк, В. О. Програмна продукція радіостанції "Львівська хвиля": жанрово-тематична характеристика / В. О. Гандзюк. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів / А. К. Досенко. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісневська, А. Л. Екранне видовище як інструмент пропаганди (на прикладі кінострічки Івана Кавалерідзе "Коліївщина", 1933) / А. Л. Лісневська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Науково-дослідні центри України з проблем бібліотекознавства / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісаєнко, О. О. Наповнення Краєзнавчого електронного мультиресурсу "Київ: відомий та невідомий" на платформі Wiki / О. О. Ісаєнко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців. Монографія. Покажчик змісту / Н. М. Вернигора. - С.87-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Дмитренко, Т. Р. Бібліотекознавство та інформологія у системі вищої освіти США. Монографія. Покажчик змісту / Т. Р. Дмитренко, С. О. Чуканова. - С.93-94
Куліш, Я. О. Неформальна освіта студентів журналістських спеціальностей (на прикладі фестивальної діяльності Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка) / Я. О. Куліш. - С.97-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Напрацювання практичних шляхів професійної комунікації як результат роботи круглого столу "Видавнича справа: виклики сучасності" / Л. Г. Масімова. - С.107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


32.019.51
К 93


    Курбан, О. В.
    Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Курбан ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Військовий інститут, Військовий гуманітарно-лінгвістичний факультет, Кафедра військової журналістики. - Електрон. текстові дан. - Київ : ВІКНУ, 2016. - 286 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні війни--Вплив на громадську думку--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні конфлікти -- ІКТ -- інформаційна політика -- інформаційна безпека -- інформаційна кампанія -- психотехнології -- соціальні мережі -- контент -- таргет -- інформаційна атака -- інтернет-реклама -- гібридна війна
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Військовий інститут
Військовий гуманітарно-лінгвістичний факультет
Кафедра військової журналістики


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)




    Курбан, О. В.
    Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів [Текст] / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 43-48. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- алгоритми -- системи підтримки управлінських рішень
Анотація: Проблематика схематизації та алгоритмізації сучасних маркетингових комунікацій є на сьогодні одним із найважливіших проблемних профільних питань для науки та практики соціальних комунікацій. Вирішити цю проблему можна лише шляхом співпраці фахівців-практиків та науковців, що досліджують зазначену сферу. У статті робиться спроба систематизувати та провести базову класифікацію процесів у контексті порушеного питання

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)





    Курбан, О. В.
    Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах [Текст] / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології -- соціальні мережі -- штучний інтелект
Анотація: У статті досліджується проблематика переходу сучасних інформаційних процесів, що відбуваються у соціальних онлайн-мережах, від формату web 3.0 до web 4.0. основи наступного формату web 4.0, на думку провідних дослідників, будуть формуватися на принципах автоматизації управління інформаційними процесами (сППУР) та системах штучного інтелекту, що базується на законах ройового мислення (запозиченого з тваринного світу). На думку автора, зазначені концептуальні аспекти мають бути адаптовані до ключових інформаційних процесів онлайн-мережевого середовища. Актуальність роботи полягає у проблемі створення оптимальних варіантів планування та реалізації інформаційних онлайн-мережевих процесів у вигляді розроблення, поширення або пошуку контенту, що сьогодні є мейнстримом у відповідних галузях наукового знання та прикладних аспектах їх реалізації. Особливе значення вони мають у контексті процесів інформаційних протистоянь сучасності. Такі рішення повинні мати принципово гнучкий характер та формуватися відповідно до конкретної комунікаційної ситуації з врахуванням особливостей цільових груп, об’єктів, суб’єктів інформаційних процесів та різноманітних обставин, які певним чином можуть впливати на них, посилюючи їх або послаблюючи. Метою статті є визначення ключових елементів та напрямів роботи застосування у онлайн-комунікаціях технологій систем підтримки прийняття управлінських рішень та ройового (штучного) інтелекту. Останні є прототипами процесів web 4.0, що вже тепер формуються у сучасних соціальних онлайн-мережах. Зазначена мета статті передбачає визначення кількох відповідних завдань, зокрема: ретроспективний аналіз досліджуваного питання; узагальнення наявних прикладних тематичних напрацювань; розробка пропозицій вивчення досліджуваної теми.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Курбан, О. В.
    Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет [Текст] / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 33-37. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальні онлайн-мережі -- Інтернет -- реклама -- маркетингові комунікації -- управлінські процеси
Анотація: Стаття порушує тематику дослідження інформаційно-комунікаційних технологій, які використовують в мережі Інтернет з метою управління рекламними та PR-процесами. Представлено перспективний напрям використання контенту в мережевому просторі, що передбачає застосування технологій автоматизованого управління інформаційних процесів (web 3.0). Названі й охарактеризовані автором інструменти є інноваційними та мають широкий спектр використання для проведення прикладних і теоретико-методологічних досліджень, а також для практики. Зазначені технології дають можливість зменшити матеріальні витрати та вдосконалити якість роботи із контентом, прискорити його розповсюдження. Описані в статті інструменти мають важливе значення для вдосконалення таких традиційних маркетингових комунікацій, як реклама і PR. Охарактеризовані автором системи – це онлайн-сервіси з широким доступом інтернет-користувачів на безоплатних та платних умовах. Найпопулярнішими на ринку реклами і PR є такі сервіси: SMM Box, RePublic, NovaPress Publisher, SMM Aero, Kuku.io, Publbox, Postmypost. Ці програми мають зручний інтерфейс і просту систему навігації, що робить їх відкритими навіть для користувачів-початківців

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)