> Шифр: П860805/2019/2 Журнал 2019р. № 2 Курило, В. Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра / Вікторія Курило, Алла Остроуменко. - С.1–4. - Бібліогр.: 8 назв. Савченко, О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко. - С.5–8. Лизак, Н. Мета і завдання читання в післябукварний період навчання грамоти / Наталія Лизак. - С.9–11. Гетьман, В. Урок навчання грамоти у 1 класі : (післябукварний період) / Валентина Гетьман. - С.11–14. Чудакова, О. Інтегрований урок з використанням інтелект-карти у 3 класі / Оксана Чудакова. - С.14–15. Биканова, Н. Урок літературного читання, 4 клас / Наталія Биканова. - С.16–18. - Бібліогр.: 3 назви. Савчук, В. Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці : (математика, 3 клас) / Валентина Савчук. - С.19–20. Шишова, О. Розселення людей на Землі. Чисельність населення Землі, її зміна : (природознавство, 4 клас) / Ольга Шишова. - С.21–25. Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / Ірина Ягупа. - С.26–34. Чемерис, Т. Урок з основ здоров’я у 1 класі / Тетяна Чемерис. - С.34–37. Іщенко, О. Інтегрований підручник як основа формування "компетенцій майбутнього" в учнів Нової української школи / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.38–39. Яремчук, Т. Мандрівка Всесвітом : (4 клас) / Тетяна Яремчук. - С.40–42. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 4 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна. - С.43–48. - Бібліогр.: 3 назви. Красоткіна, Н. Моє бачення виховання дітей : (роздуми на тему...) / Надія Красоткіна. - С.48–50. Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна. - С.51–53. Ґолибард, Є. Ставлення до Правди / Євген Ґолибард. - С.54–55. Охрімчук, Р. Виховання: просто про складні життєві речі / Раїса Охрімчук. - С.56–58. Сакалюк, О. Підготовка вчителів до формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами LEGO-конструювання / Олена Сакалюк. - С.59–60. - Бібліогр.: 3 назви. Гуцалюк, Т. У дивосвіті мови : (квест для учнів 2 класів) / Тетяна Гуцалюк. - С.61–62. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Лизак, Н. Мета і завдання читання в післябукварний період навчання грамоти / Наталія Лизак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 9–11. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Навчання грамоти--методика викладання--уроки--початкова школа Кл.слова (ненормовані): навчання грамоти -- методика викладання -- уроки -- читання -- навички читання -- Корисна розмова, оповідання -- українська письменниця -- творчість письменниці -- початкова школа Анотація: У статті представлено розробку уроку читання в післябукварний період навчання грамоти за букварем К. Пономарьової з теми: "Читання за ролями тексту Теклі Білецької "Корисна розмова" для учнів початкової школи. Дод.точки доступу: Білецька, Текля (українська письменниця ; 1899–1965) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |