37.07
П 78


   
    Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор І. О. Линьова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 308 с. - 75.89 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметна інтеграція -- психологічний клімат -- модель геологічної школи
Дод.точки доступу:
Линьова, І. О. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


37.091
Л 59


    Линьова, І. О.
    Управління методичною роботою у навчальному закладі (інноваційний аспект) : навчальний посібник / І. О. Линьова. - Київ : КиївМПУ ім.Б.Д.ГрінченКиїва, 2009. - 45 с. - 18.43 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація навчання та виховання--Організація навчальних закладів--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчальний заклад -- організація -- забезпечення -- гуртки -- процеси -- адаптація

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)


Шифр: О283150799/2010/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2010р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Тимчик, О. В. Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Сафарян, С. І. Психолого-педагогічні особливості формування творчих здібностей школярів / С. І. Сафарян. - С.13-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Глазова, О. П. Інформаційно-методичне професійно орієнтоване середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників у міжкурсовий період / О. П. Глазова. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Войцехівський, М. Ф. Педагогічні аспекти професійного розвитку особистості вчителя в системі післядипломної освіти / М. Ф. Войцехівський. - С.37-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Калашнікова, C. А. Еволюційні рівні та професіоналізація управління / C. А. Калашнікова. - С.50-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочерга, О. В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів / О. В. Кочерга. - С.71-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, О. М. Засоби масової інформації у формуванні загальнокультурної компетентності учнівської молоді / О. М. Олексюк. - С.80-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Левітас, Ф. Л. З історії становлення системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні (ІІ половина XIX століття — 1939 рік). - C. 91-104. / Ф. Л. Левітас, О. В. Дудар. - С.91-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Д. Підготовка студентів до особистісно орієнтованого виховання у ході педагогічної практики на базі школи-дидсадка Монтессорі / А. Д. Січкар. - С.105-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Буренко, В. М. Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови) / В. М. Буренко. - С.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, С. І. Розвиток соціального інтелекту у майбутніх керівників освітніх закладів / С. І. Редько. - С.134-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Демченко, Я. А. Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів / Я. А. Демченко. - С.144-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьова, І. О. Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою / І. О. Линьова. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Сенчук, О. В. Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними / О. В. Сенчук. - С.165-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


373.5.07:005](477)(075)
Л 59


    Линьов, К. О.
    Розробка та реалізація Концепції розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства [Текст] : навчальний посібник / К. О. Линьов, І. О. Линьова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : НВЦ Пріоритети, 2016. - 36 с. - ISBN 978-617-7288-35-9 : 35.00 грн.
Проект TEMPUS "Освіта для лідерства, інтелігентності та розвитку таланту"
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління закладом освіти--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- professional competence -- лідерство -- leadership
Дод.точки доступу:
Линьова, І. О.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


Шифр: Н057263/2021/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Біляковська, О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України / О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька. - С.7-18
Гулько, О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів / О. Гулько. - С.51-59
Линьов, К. Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження / К. Линьов, І. Линьова. - С.60-70
Мартиненко, С. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект / С. Мартиненко. - С.28-32
Однорог, Г. Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю / Г. Однорог. - С.19-27
Саврасова-В’юн, Т. Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект / Т. Саврасова-В’юн. - С.33-41
Скрипник, І. Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова. - С.99-106
Соколова, І. Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики / І. Соколова [и др.]. - С.89-98
Інші автори: Стрельченко О., Козинська І., Селезньова С., Козинський О.
Чалий, О. Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах / О. Чалий [и др.]
Інші автори: Любчик О., Чалий К., Чайка О., Кривенко І., Гриценко Н., Криштопа А., Сисоєв О.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Линьов, К.
    Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження [Електронний ресурс] / К. Линьов, І. Линьова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 60-70, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна автономія -- управлінська компетентність -- кадрова автономія -- фінансова автономія
Анотація: Автори статті аналізують результати опитування керівників шкіл, яке було здійснене у грудні 2020 р. в м. Києві. Закон України «Про освіту» передбачає надання закладам освіти права на розширення обсягу автономії, а саме академічної, організаційної, кадрової та фінансової автономії. Цей процес зокрема залежить від рівня готовності керівника до самоврядування у школі, бажання та вміння користуватися наданими законодавством України можливостями. Метою статті є оприлюднення результатів дослідження з визначення актуального стану ставлення керівників закладів загальної середньої освіти столиці до впровадження задекларованої законодавством автономії школи та чинників, які цьому перешкоджають. Реалізація поставленої мети передбачає наступне: визначення ставлення керівника школи до впровадження задекларованої законодавством автономії закладів освіти; визначення готовності директора найближчим часом розпочати реалізацію автономії закладу освіти; виокремлення умов, врахування яких зможе пришвидшити впровадження автономії закладів освіти. Учасниками опитування «Автономія закладів освіти та її вплив на якість управління освітою столиці», проведеного аналітичним центром Київського університету імені Бориса Грінченка «ОсвітАналітика», стали 472 керівники закладів загальної середньої освіти, фахівці районних у місті Києві управлінь освіти та столичного Департаменту освіти і науки. У статті представлений аналітичний огляд результатів анкетування саме керівників закладів освіти м. Києва, статистичний портрет директора школи столиці, а також висновки авторів. Керівники шкіл столиці підтримують ідеї, можливості автономії та запроваджують автономію закладу освіти з різною швидкістю, послідовністю етапів та комбінацією складових. Основними умовами реалізації автономії закладів освіти, закладеною вітчизняним законодавством, керівники вважають вироблення алгоритму дій для впровадження автономії; навчання адміністрації шкіл як освітніх управлінців; забезпечення відповідного рівня поточного фінансування; позбавлення закладів освіти надлишкових функцій; надання консультативної допомоги та розроблення механізму стимулювання керівників тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Линьова, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: О283150799/2020/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання / О. Горбань, М. Малецька. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Головченко, Г. Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення / Г. Головченко. - С.19-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнір, І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей / І. Кушнір. - С.37-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербовий, В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти / В. Вербовий, М. Кушнірук. - С.53-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей / Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.68-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів / Ю. Скиба. - С.86-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратюк, С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку / С. Кондратюк, І. Кушнір. - С.110-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Solomakha, A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching / A. Solomakha, N. Kosharna. - С.125-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьова, І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва / І. Линьова, Т. Плешко. - С.141-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Лопіна, Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE / Н. Лопіна. - С.156-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Євстрат’єв, С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії / С. Євстрат’єв. - С.185-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Окрепка, Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти / Г. Окрепка. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Новик, І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога / І. Новик. - С.220-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, І. Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід / І. Мельник. - С.235-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження / О. Павленко. - С.254-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Линьова, І. О.
    Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою [Електронний ресурс] / І. О. Линьова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 154-164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- методична культура -- науковометодична робота -- інновації в освіті -- інноваційний потенціал НЗ -- інноваційна освітня діяльність загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна мобільність -- інтерактивне навчання -- компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки керівників навчальних закладів до впровадження інноваційних підходів в управлінні методичною роботою загальноосвітніх навчальних закладів. Автор ділиться досвідом розробки та реалізації модуля «Управління методичною роботою у навчальному закладі (інноваційний аспект)» в експериментальній програмі підвищення кваліфікації керівників НЗ м. Києва в Інституті лідерства та соціальних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Линьова, І.
    Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва [Електронний ресурс] / І. Линьова, Т. Плешко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 141-155, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайт школи -- заклад освіти -- інформаційна відкритість -- прозорість -- Державна служба якості освіти
Анотація: У статті запропоновано розгляд результатів аналізу управлінням Державної служби якості освіти у м. Києві сайтів закладів освіти комунальної, державної та приватної форм власності міста Києва стосовно їх наявності та наповнюваності за 21 індикатором: статут закладу освіти; ліцензії на провадження освітньої діяльності; структура та органи управління закладу освіти; кадровий склад згідно з ліцензійними умовами; освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою; територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти); ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються; мова (мови) освітнього процесу; наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення); матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами); результати моніторингу якості освіти; річний звіт про діяльність закладу освіти; правила прийому; умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами; розмір плати за навчання для приватних шкіл); перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати; правила поведінки здобувача освіти; план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти; порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти, реагування та відповідальність осіб в закладі освіти, причетних до булінгу (цькування). Авторами статті опрацьовано 518 сайтів шкіл різних форм власності: державної та комунальної форми власності – 437, приватної – 81. В середньому за 21 показником 56% шкіл оприлюднюють необхідну інформацію на сайтах закладів загальної середньої освіти. Автори сподіваються, що зауваження та пропозиції, викладені у висновках до статті, допоможуть школам систематизувати інформацію щодо своєї життєдіяльності та перспектив розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Плешко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)