Ф 50 Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матеріали Международної науково-практичної конференції, 18-19 жовтня, 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України ; редактор В. О. Огнев’юк. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 339 с. - 52.25 грн., 55.00 грн., 50.00 грн.
Рубрики: Фізична культура--Спорт--Методика викладання фізичної культури--З’їзди і конференції Кл.слова (ненормовані): сучасна концепція -- реабілітаційні процеси -- хронофізіологічні особливості -- варіабельність серцевого ритму -- правильне харчування -- фізична культура Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Pawel Radziyevsky, Tatjana Dytoa, Tatjana Nesterowa, Walentina Iwanko Н., Ю. Макарова С., В. Ноздрин С., М. Молчанов Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України Примірників всього: 7 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1, Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
> Шифр: А951813/2018/7/8 Журнал 2018р. № 7/8 Кравченко, В. В. Навчання монологічного мовлення (опис) з використанням візуальних матеріалів (фотографій) / В. В. Кравченко. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: візуальні матеріали, монологічне мовлення, опис фото Крюкова, С. В. Технології інтерактивного навчання на уроках / С. В. Крюкова. - С.8-18. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інтерактивне навчання, інтерактивний урок Никоненко, Н. О. Various approaches to the use of visual learning material while teaching writing / Н. О. Никоненко. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Петренко, Я. С. The internet as a tool in education / Я. С. Петренко. - С.23 Граб, Л. Ю. School subjects (6 form) / Л. Ю. Граб. - С.24-25 Труба, В. Г. English literature and william shakespeare (7 form) / В. Г. Труба. - С.26-29 Карпяк, О. Р. Захист навколишнього середовища / О. Р. Карпяк. - С.30-31 Федькіна, О. Г. At the post-office. The way englishmen write letters / О. Г. Федькіна. - С.32-33 Постернак, О. С. So many people so many personalities (Level intermediate) / О. С. Постернак. - С.34-35 Кравченко, І. М. Проблема забруднення навколишнього середовища: джерела, масштаби та наслідки забруднення (11 клас, урок екології і англійської мови) / І. М. Кравченко, М. В. Гамбург. - С.37-40 Балюк, В. Є. Ordinal numbers (lever elementary, 4 form, O. Karpiuk) / В. Є. Балюк. - С.41-42 Володіна, М. І. The seasons and the weather (level elementary) / М. І. Володіна. - С.43-46 Ляшенко, В. П. Завдання для тематичного оцінювання (3 клас, за підручником А. М. Несвіт, за новою програмою) / В. П. Ляшенко. - С.53-60 Вахненко, Н. С. З англійською мовою в європу швидким кроком / Н. С. Вахненко, Т. Л. Власова. - С.61-66 Задорожня, Є. В. Свята у великій Британії. День святого Патріка (5 клас) / Є. В. Задорожня. - С.67-72 Чумакова, А. В. Do you know english proverbs? (7-8 класи) / А. В. Чумакова. - С.75-76 Анікін, О. М. Winnie-the-pooh gets into a tight place / О. М. Анікін. - С.77-79 Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Ляшенко, В. П. Завдання для тематичного оцінювання (3 клас, за підручником А. М. Несвіт, за новою програмою) [Текст] / В. П. Ляшенко> // Англійська мова та література. - Київ : Основа, 2018. - № 7/8. - С. 53-60 Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
> Шифр: П875300957/2018/3 Журнал 2018р. Вип. 3 Дерека, Т. Психологічні особливості студентів закладів вищої освіти / Т. Дерека [и др.]. - С.7-15 Інші автори: Ляшенко В., Туманова В., Гацко О. Вінник, Н. Дослідження особистісної зрілості студентів як умови успішної професійної самореалізації / Н. Вінник. - С.16-20 Афанасенко, Л. Дослідження показників професійної самоідентифікації майбутніх аграріїв в умовах професійного навчання / Л. Афанасенко. - С.21-28 Волошина, В. Аксіологічна модель сучасної професійної підготовки майбутніх психологів / В. Волошина. - С.29-36 Горбань, Г. Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах реформування освіти / Г. Горбань. - С.37-43 Кутішенко, В. Психологічні особливості індивідуальної релігійності майбутніх психологів / В. Кутішенко, С. Ставицька. - С.44-53 Дробот, О. Когнітивно-особистісні особливості переживань дорослих з приводу здоров’я / О. Дробот, О. Лозова. - С.54-62 Циганчук, Т. Роль механізмів психологічного захисту в структурі емоційного інтелекту / Т. Циганчук. - С.63-67 Карелін, П. Застосування схеми «person-x-environment» в емпіричному дослідженні психологічних меж особистості / П. Карелін. - С.68-77 Таран, О. Дослідження професійної готовності студентів психолого-педагогічних спеціальностей до роботи з дітьми / О. Таран. - С.78-83 Краєва, О. Криза ідентичності осіб підліткового віку в період трансформаційної невизначеності / О. Краєва. - С.84-89 Хлонь, О. Роль цінностей у процесі формування мотивації до правосвідомості молоді / О. Хлонь. - С.90-97 Власенко, І. Оволодіння практичними навичками у сфері медіації в умовах закладу вищої освіти / І. Власенко. - С.97-104 Никоненко, Л. Факторна структура отримання студентами інформації політико-правового змісту і їх довіри до неї / Л. Никоненко. - С.105-113 Педько, К. Вплив соціальної активності на соціальний капітал внутрішньо переміщених осіб / К. Педько. - С.114-121 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Психологічні особливості студентів закладів вищої освіти [Текст] / Т. Дерека [та ін.]> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 7-15, DOI 10.28925/2078-1687.2018.3.715 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм Дод.точки доступу: Дерека, Т. Ляшенко, В. Туманова, В. Гацко, О. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: С967601977/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Борисова, О. В. Модельні характеристики психофізіологічного стану висококваліфікованих спортсменів в стресовій ситуації / О. В. Борисова, В. О. Нагорна, С. Є. Шутова. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст. Воробйова, А. В. Світові та національні фітнес-тренди 2019 / А. В. Воробйова. - С.10-17. - Бібліогр. в кінці ст. Латишев, М. В. Аналіз результатів виступів спортсменів-одноборців на різних етапах підготовки / М. В. Латишев, О. С. Кожанова, Н. Г. Гаврилова. - С.18-24. - Бібліогр. в кінці ст. Лисенко, О. М. Особливості структури функціональної підготовленості спортсменок-лідерів в жіночому боксі / О. М. Лисенко, С. Ф. Гасанова. - С.25-33. - Бібліогр. в кінці ст. Ляшенко, В. М. Вивчення міжособистісних стосунків гравців командних видів спорту на прикладі футболу / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст. Петрачков, О. В. Створення та перспективи розвитку навчально-наукового інституту фізичної культури та спортивно-оздоровчих технологій НУОУ імені Івана Черняховського / О. В. Петрачков, Н. Л. Височіна. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст. Сушко, Р. О. Технологія планування підготовки в баскетболі з урахуванням впливу чинників глобалізації спорту вищих досягнень. Спортивна наука та здоров’я людини / Р. О. Сушко, І. І. Головач, Г. О. Іваненко. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст. Хорошуха, М. Ф. Обґрунтування доцільності використання експрес-методу кількісної оцінки рівня соматичного здоров’я юних спортсменів підліткового віку за резервами біоенергетики / М. Ф. Хорошуха, С. І. Присяжнюк, В. В. Білецька. - С.56-64. - Бібліогр. в кінці ст. Шинкарук, О. А. Спадкові та набуті ознаки в процесі спортивного відбору / О. А. Шинкарук. - С.65-73. - Бібліогр. в кінці ст. Ясько, Л. В. Вдосконалення силових здібностей кваліфікованих футболістів / Л. В. Ясько, У. В. Іскра, С. Л. Пітенко. - С.74-81. - Бібліогр. в кінці ст. Неведомська, Є. О. Ефективність комплексу фізичної реабілітації при невриті лицевого нерва / Є. О. Неведомська, Я. В. Пендрак. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст. Одинець, Т. Є. Факторна структура функціональних показників жінок з постмастектомічним синдромом з різними рівнями функціонального стану серцево-судинної системи / Т. Є. Одинець. - С.90-98. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, В. М. Стан духовного здоров’я хворих людей та його зв’язок з медичними висновками про соматичне здоров’я на курорті / В. М. Савченко, О. Ю. Буряк, Г. Д. Харченко. - С.99-108. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, В. М. Фізична терапія хворих на хронічне обструктивне захворювання легень: значення, засоби і принципи / В. М. Савченко, О. М. Поляничко, О. В. Лахтадир. - С.109-120. - Бібліогр. в кінці ст. Тимчик, О. В. Фізична реабілітація дітей шкільного віку з міопією І – ІІІ ступеню / О. В. Тимчик. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
> Шифр: С967601977/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Білецька, В. В. Оцінка відповідності суб’єктивної самооцінки рівня здоров’я фактичному рівню фізичного здоров’я обстежених юнаків та дівчат / В. В. Білецька, О. М. Поляничко, К. Ю. Літвінова. - С.2-9. - Бібліогр. в кінці ст. Виноградов, В. Є. Стимуляція спеціальної працездатності бігунів на 110 метрів з бар’єрами у тренувальному занятті в період розвитку втоми / В. Є. Виноградов, Г. О. Лопатенко, О. О. Виноградова. - С.10-16. - Бібліогр. в кінці ст. Іскра, У. В. Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку засобами ігор у воді / У. В. Іскра, Д. О. Позніхаренко, Л. В. Ясько. - С.17-26. - Бібліогр. в кінці ст. Лисенко, О. М. Реакція кардіореспіраторної системи за умов фізичних навантажень різного характеру в залежності від фізіологічної реактивності і стомлення / О. М. Лисенко, С. В. Федорчук. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст. Ляшенко, В. М. Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. Полковенко, О. В. Стан спадковості у студентів та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / О. В. Полковенко, І. Д. Омері, О. В. Тимчик. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, В. М. Рівень духовного розвитку студентів гуманітарного університету та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / В. М. Савченко, О. Ю. Буряк, О. С. Комоцька. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, В. М. Вивчення міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я студентами зі спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія" / В. М. Савченко, В. В. Мельник, В. Р. Поліщук. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст. Федорчук, С. В. Стратегії подолання стресу у кваліфікованих спортсменів-веслувальників / С. В. Федорчук, О. М. Лисенко. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст. Харченко, Г. Д. Рівень тривожності студентів та його зв’язок з самооцінкою здоров’я / Г. Д. Харченко, С. П. Яценко, Є. О. Неведомська. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст. Kovács, K. Risk factors in hungarian elite rythmic gymnastic from psychological aspect the relation among body image, motivation, burn-out and perceived coach and parent-autonomy support / K. Kovács, J. Kéringer, N. Gyömbér. - С.74-79. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
> Шифр: С967601977/2020/2 Журнал 2020р. N 2 Antala, B. International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст. Імас, Є. Екологічна освіта в контексті формування сталого розвитку спорту / Є. Імас, О. Ярмолюк, Б. Білько. - С.10-26. - Бібліогр. в кінці ст. Борисова, О. Характеристика змагальної діяльності збірних команд України зі спортивних ігор на міжнародній арені / О. Борисова, С. Шутова, В. Нагорна. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст. Кашуба, В. Взаємозв'язок між соматотипом та повздовжніми розмірами тіла практично здорових дітей 6-8 років та їх однолітків з порушенням слуху / В. Кашуба, Д. Афанасьєв. - С.38-49. - Бібліогр. в кінці ст. Коханська, С. Модернізація спортивного снаряду як чинник підвищення складності змагальних вправ в стрибках на батуті / С. Коханська. - С.50-63. - Бібліогр. в кінці ст. Ляшенко, В. Порівняльна характеристика розвитку координаційних здібностей школярів 7-9 років та їхніх однолітків, які систематично займаються тхеквондо / В. Ляшенко, Є. Корж, Т. Омельченко. - С.64-73. - Бібліогр. в кінці ст. Маслова, О. Структура наукового пізнання передумов концепції здоров`яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова. - С.74-87. - Бібліогр. в кінці ст. Мітова, О. Формування системи тестів для контролю підготовленості гравців у командних спортивних іграх / О. Мітова. - С.88-101. - Бібліогр. в кінці ст. Молдован, А. Інтеграція фізкультурно-оздоровчого, фізкультурно-спортивного та підприємницького видів діяльності / А. Молдован. - С.102-113. - Бібліогр. в кінці ст. Ромолданова, І. Психологічне забезпечення підготовки тхеквондистів у чотирьохрічних олімпійських циклах / І. Ромолданова. - С.114-129. - Бібліогр. в кінці ст. Ткач, Ю. Зміни технічної підготовленості старшокласників за результатами реалізації варіативного модуля "Cпортивна боротьба" / Ю. Ткач, А. Окопний, Л. Харченко-Баранецька. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст. Федорчук, С. Оцінка ризику травматизму спортсменів за психофізіологічними показниками (лижні види спорту) / С. Федорчук, О. Лисенко, О. Колосова. - С.141-153. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Ляшенко, В. М. Вивчення міжособистісних стосунків гравців командних видів спорту на прикладі футболу / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова> // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 34-39, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069 Кл.слова (ненормовані): конформізм -- конформність -- міжособистісні стосунки -- футбол Анотація: Існує кілька видів конформної поведінки. В одних випадках індивід, визнаючи правильність групових суджень, щиро погоджується з ними і розділяє їх. Усвідомлені і внутрішньо прийняті, вони тимчасово або постійно стають рисою його характеру. Конформну поведінку в даному випадку слід розцінювати як позитивну рису індивіда, який зумів оцінити вимоги групи і погодитися з ними. В інших випадках індивід проявляє конформізм при щонайменшій зміні думки групи. Найчастіше це властиво вкрай невпевненим у собі людям, які займають, як правило, низькі місця в ієрархічній структурі групи й потребують постійної підтримки через низьку самооцінку. Якщо думка групи з будь-якого питання розділяється і виникають два угруповання, така людина обов’язково буде там, де більшість, або з тими, хто на цей час при владі з її атрибутами. Ми усвідомлюємо, що у кожної людини є свої погляди, які вона не хоче змінювати, і далеко не завжди, навіть заради спільної мети, особистість здатна прийняти чужу думку і зробити те, з чим вона не згодна. До того ж, якщо спортсмен володіє підвищеною агресивністю, низькою емоційною стійкістю, завищеною самооцінкою та іншими особистісними якостями, що штовхають його на створення конфліктних ситуацій, – вони неминучі, якщо тільки його опонент не володіє протилежними якостями і спокійно та впевнено уникне непотрібного з’ясування відносин. У зв’язку з цим, питання конформності в командних видах спорту є досить актуальним. Мета – вивчення впливу міжособистісних стосунків у команді на гравців студентської збірної з футболу. У дослідженні застосовувалося психодіагностичне тестування та методи математичної статистики. Віковий діапазон досліджуваних 18–20 років, кількість – 29 осіб. За результатами кореляційного аналізу досліджуваних психологічних особливостей студентів збірної команди з футболу, були отримані наступні показники: фактор Q2: «конформізм – нонконформізм» позитивно корелює з довірою (r = 0,52), згуртованістю (r = 0,64), та негативно ─ з фактором А : «замкнутість – товариськість» (r = - 0,72), фактор С: «емоційна нестабільність – емоційна стабільність» (r = -0,71), фактор F: «стриманість – експресивність» (r = -0,54). За показниками конформності дані наступні: 42 % – низький рівень, 42 % – середній, 16 % – високий. У сфері спортивної діяльності, де міжособистісні відносини нерідко ускладнені протиборством і суперництвом, явище конформізму можна спостерігати як у рядових членів групи, так і у тренерів. Звичайно, в житті важко зустріти особистість, ідеальну у всіх ситуаціях міжособистісних відносин, проте колективи від цього не розпадаються. Зберігаючи членство, особистість або компенсує свою недосконалість іншими якостями і уживається, або залишає групу в пошуках іншого, де цю недосконалість будуть терпіти або намагатися виправити. Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Гацко, О. В. Гнутова, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Ляшенко, В. М. Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова> // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 33-39, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069 Кл.слова (ненормовані): ситуативний копінг -- копінг-стратегія -- студент -- стратегії поведінки Анотація: Мета – визначення пріоритетних копінг-стратегій у студентів, які навчаються на освітніх програмах спортивного профілю, третього та п’ятого курсу до екзаменаційної сесії, під час та після її закінчення. У дослідженні брали участь студенти третього та п’ятого курсу, факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, які дали згоду на проведення психологічного тестування. Віковий діапазон досліджуваних студентів 19 – 23 роки. Кількість – 80 осіб. Застосовувалася «Анкета оцінки копінг-стратегій» С. Карвера. Отримано дані за результатами тестування по наступним шкалам: активний копінг, планування, пошук активної громадської підтримки, пошук емоційної громадської підтримки, придушення конкуруючої діяльності, звернення до релігії, позитивне тлумачення і зростання, стримування, прийняття, фокус на емоціях і їх вираження, заперечення, ментальне відсторонення, поведінковий відсторонення, використання алкоголю і наркотиків, гумор. У студентів третього курсу переважає активний копінг, пошук соціальної підтримки, планування, а у студентів п’ятого курсу - звернення до релігії, фокус на емоціях, позитивне трактування і зростання. Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Гацко, О. В. Гнутова, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Ляшенко, В. Порівняльна характеристика розвитку координаційних здібностей школярів 7-9 років та їхніх однолітків, які систематично займаються тхеквондо / В. Ляшенко, Є. Корж, Т. Омельченко> // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 64-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069 Кл.слова (ненормовані): координаційні здібності -- фізичне здоров’я -- фізична підготовленість -- технічна майстерність Анотація: Формування здоров’я школярів та повноцінний розвиток їхнього організму – є одною з основних проблем у сучасному суспільстві. Визначення ефективних методів розвитку координаційних здібностей у школярів засобами єдиноборств на позаурочних формах організації фізичного виховання є досить важливим, оскільки є потреба у пошуку та застосуванні ефективних методик, які спрямовані на розвиток фізичних, психологічних та інтелектуальних властивостей дітей молодшого шкільного віку. Мета – визначення розбіжностей у рівні розвитку координаційних здібностей школярів, що систематично тренуються у секції тхеквондо, як порівняти з дітьми, що займаються за стандартною програмою. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і мережі Інтернет, анкетування, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент педагогічне тестування, методи математичної статистики. Сенситивним періодом для розвитку координаційних здібностей є вік 5–7 років. Вік 7–11 років дає другий за потужністю ефект розвитку цих здібностей. Отже, координаційні здібності дітей молодшого шкільного віку потребують цілеспрямованого розвитку, а основним засобом для виховання координаційних здібностей є фізичні вправи підвищеної координаційної складності, які містять певні елементи новизни. Визначено, що у дітей, які не займаються у позашкільних спортивних закладах, спостерігається надмірне напруження м‘язів. Результати нетренованих дітей та дітей-спортсменів засвідчили відставання перших за показником здібності до довільного розслаблення м’язів (25,98%). За результатами порівняльного аналізу рівня розвитку здібностей до координованості рухів у дітей молодшого шкільного віку отримано наступні дані: у дітей–спортсменів середній результат 21,92 ± 0,8 с, а у нетренованих дітей – 30,19 ± 1,83 с. Це свідчить про низький рівень розвитку цієї координаційної якості (р<0,05). 6 Дод.точки доступу: Корж, Є. Омельченко, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |