796.011.1
Ф 50


   
    Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матеріали Международної науково-практичної конференції, 18-19 жовтня, 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України ; редактор В. О. Огнев’юк. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 339 с. - 52.25 грн., 55.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізична культура--Спорт--Методика викладання фізичної культури--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
сучасна концепція -- реабілітаційні процеси -- хронофізіологічні особливості -- варіабельність серцевого ритму -- правильне харчування -- фізична культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Pawel Radziyevsky, Tatjana Dytoa, Tatjana Nesterowa, Walentina Iwanko
Н., Ю. Макарова
С., В. Ноздрин
С., М. Молчанов
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: А951813/2018/7/8
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 7/8
Зміст:
Кравченко, В. В. Навчання монологічного мовлення (опис) з використанням візуальних матеріалів (фотографій) / В. В. Кравченко. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальні матеріали, монологічне мовлення, опис фото
Крюкова, С. В. Технології інтерактивного навчання на уроках / С. В. Крюкова. - С.8-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, інтерактивний урок
Никоненко, Н. О. Various approaches to the use of visual learning material while teaching writing / Н. О. Никоненко. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, Я. С. The internet as a tool in education / Я. С. Петренко. - С.23
Граб, Л. Ю. School subjects (6 form) / Л. Ю. Граб. - С.24-25
Труба, В. Г. English literature and william shakespeare (7 form) / В. Г. Труба. - С.26-29
Карпяк, О. Р. Захист навколишнього середовища / О. Р. Карпяк. - С.30-31
Федькіна, О. Г. At the post-office. The way englishmen write letters / О. Г. Федькіна. - С.32-33
Постернак, О. С. So many people so many personalities (Level intermediate) / О. С. Постернак. - С.34-35
Кравченко, І. М. Проблема забруднення навколишнього середовища: джерела, масштаби та наслідки забруднення (11 клас, урок екології і англійської мови) / І. М. Кравченко, М. В. Гамбург. - С.37-40
Балюк, В. Є. Ordinal numbers (lever elementary, 4 form, O. Karpiuk) / В. Є. Балюк. - С.41-42
Володіна, М. І. The seasons and the weather (level elementary) / М. І. Володіна. - С.43-46
Ляшенко, В. П. Завдання для тематичного оцінювання (3 клас, за підручником А. М. Несвіт, за новою програмою) / В. П. Ляшенко. - С.53-60
Вахненко, Н. С. З англійською мовою в європу швидким кроком / Н. С. Вахненко, Т. Л. Власова. - С.61-66
Задорожня, Є. В. Свята у великій Британії. День святого Патріка (5 клас) / Є. В. Задорожня. - С.67-72
Чумакова, А. В. Do you know english proverbs? (7-8 класи) / А. В. Чумакова. - С.75-76
Анікін, О. М. Winnie-the-pooh gets into a tight place / О. М. Анікін. - С.77-79
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)




    Ляшенко, В. П.
    Завдання для тематичного оцінювання (3 клас, за підручником А. М. Несвіт, за новою програмою) [Текст] / В. П. Ляшенко // Англійська мова та література. - Київ : Основа, 2018. - № 7/8. - С. 53-60


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)



Шифр: П875300957/2018/3
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 3
Зміст:
Дерека, Т. Психологічні особливості студентів закладів вищої освіти / Т. Дерека [и др.]. - С.7-15
Інші автори: Ляшенко В., Туманова В., Гацко О.
Вінник, Н. Дослідження особистісної зрілості студентів як умови успішної професійної самореалізації / Н. Вінник. - С.16-20
Афанасенко, Л. Дослідження показників професійної самоідентифікації майбутніх аграріїв в умовах професійного навчання / Л. Афанасенко. - С.21-28
Волошина, В. Аксіологічна модель сучасної професійної підготовки майбутніх психологів / В. Волошина. - С.29-36
Горбань, Г. Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах реформування освіти / Г. Горбань. - С.37-43
Кутішенко, В. Психологічні особливості індивідуальної релігійності майбутніх психологів / В. Кутішенко, С. Ставицька. - С.44-53
Дробот, О. Когнітивно-особистісні особливості переживань дорослих з приводу здоров’я / О. Дробот, О. Лозова. - С.54-62
Циганчук, Т. Роль механізмів психологічного захисту в структурі емоційного інтелекту / Т. Циганчук. - С.63-67
Карелін, П. Застосування схеми «person-x-environment» в емпіричному дослідженні психологічних меж особистості / П. Карелін. - С.68-77
Таран, О. Дослідження професійної готовності студентів психолого-педагогічних спеціальностей до роботи з дітьми / О. Таран. - С.78-83
Краєва, О. Криза ідентичності осіб підліткового віку в період трансформаційної невизначеності / О. Краєва. - С.84-89
Хлонь, О. Роль цінностей у процесі формування мотивації до правосвідомості молоді / О. Хлонь. - С.90-97
Власенко, І. Оволодіння практичними навичками у сфері медіації в умовах закладу вищої освіти / І. Власенко. - С.97-104
Никоненко, Л. Факторна структура отримання студентами інформації політико-правового змісту і їх довіри до неї / Л. Никоненко. - С.105-113
Педько, К. Вплив соціальної активності на соціальний капітал внутрішньо переміщених осіб / К. Педько. - С.114-121
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




   
    Психологічні особливості студентів закладів вищої освіти [Текст] / Т. Дерека [та ін.] // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 7-15, DOI 10.28925/2078-1687.2018.3.715 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм
Дод.точки доступу:
Дерека, Т.
Ляшенко, В.
Туманова, В.
Гацко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: С967601977/2019/1
   Журнал

Спортивна наука та здоров’я людини : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2664-2069. - Виходить двічі на рік
2019р. N 1
Зміст:
Борисова, О. В. Модельні характеристики психофізіологічного стану висококваліфікованих спортсменів в стресовій ситуації / О. В. Борисова, В. О. Нагорна, С. Є. Шутова. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Воробйова, А. В. Світові та національні фітнес-тренди 2019 / А. В. Воробйова. - С.10-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Латишев, М. В. Аналіз результатів виступів спортсменів-одноборців на різних етапах підготовки / М. В. Латишев, О. С. Кожанова, Н. Г. Гаврилова. - С.18-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, О. М. Особливості структури функціональної підготовленості спортсменок-лідерів в жіночому боксі / О. М. Лисенко, С. Ф. Гасанова. - С.25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, В. М. Вивчення міжособистісних стосунків гравців командних видів спорту на прикладі футболу / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрачков, О. В. Створення та перспективи розвитку навчально-наукового інституту фізичної культури та спортивно-оздоровчих технологій НУОУ імені Івана Черняховського / О. В. Петрачков, Н. Л. Височіна. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Сушко, Р. О. Технологія планування підготовки в баскетболі з урахуванням впливу чинників глобалізації спорту вищих досягнень. Спортивна наука та здоров’я людини / Р. О. Сушко, І. І. Головач, Г. О. Іваненко. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Хорошуха, М. Ф. Обґрунтування доцільності використання експрес-методу кількісної оцінки рівня соматичного здоров’я юних спортсменів підліткового віку за резервами біоенергетики / М. Ф. Хорошуха, С. І. Присяжнюк, В. В. Білецька. - С.56-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Шинкарук, О. А. Спадкові та набуті ознаки в процесі спортивного відбору / О. А. Шинкарук. - С.65-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Ясько, Л. В. Вдосконалення силових здібностей кваліфікованих футболістів / Л. В. Ясько, У. В. Іскра, С. Л. Пітенко. - С.74-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Ефективність комплексу фізичної реабілітації при невриті лицевого нерва / Є. О. Неведомська, Я. В. Пендрак. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Одинець, Т. Є. Факторна структура функціональних показників жінок з постмастектомічним синдромом з різними рівнями функціонального стану серцево-судинної системи / Т. Є. Одинець. - С.90-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. М. Стан духовного здоров’я хворих людей та його зв’язок з медичними висновками про соматичне здоров’я на курорті / В. М. Савченко, О. Ю. Буряк, Г. Д. Харченко. - С.99-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. М. Фізична терапія хворих на хронічне обструктивне захворювання легень: значення, засоби і принципи / В. М. Савченко, О. М. Поляничко, О. В. Лахтадир. - С.109-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. В. Фізична реабілітація дітей шкільного віку з міопією І – ІІІ ступеню / О. В. Тимчик. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Шифр: С967601977/2019/2
   Журнал

Спортивна наука та здоров’я людини : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2664-2069. - Виходить двічі на рік
2019р. N 2
Зміст:
Білецька, В. В. Оцінка відповідності суб’єктивної самооцінки рівня здоров’я фактичному рівню фізичного здоров’я обстежених юнаків та дівчат / В. В. Білецька, О. М. Поляничко, К. Ю. Літвінова. - С.2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградов, В. Є. Стимуляція спеціальної працездатності бігунів на 110 метрів з бар’єрами у тренувальному занятті в період розвитку втоми / В. Є. Виноградов, Г. О. Лопатенко, О. О. Виноградова. - С.10-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Іскра, У. В. Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку засобами ігор у воді / У. В. Іскра, Д. О. Позніхаренко, Л. В. Ясько. - С.17-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, О. М. Реакція кардіореспіраторної системи за умов фізичних навантажень різного характеру в залежності від фізіологічної реактивності і стомлення / О. М. Лисенко, С. В. Федорчук. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, В. М. Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Полковенко, О. В. Стан спадковості у студентів та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / О. В. Полковенко, І. Д. Омері, О. В. Тимчик. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. М. Рівень духовного розвитку студентів гуманітарного університету та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / В. М. Савченко, О. Ю. Буряк, О. С. Комоцька. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. М. Вивчення міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я студентами зі спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія" / В. М. Савченко, В. В. Мельник, В. Р. Поліщук. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорчук, С. В. Стратегії подолання стресу у кваліфікованих спортсменів-веслувальників / С. В. Федорчук, О. М. Лисенко. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Харченко, Г. Д. Рівень тривожності студентів та його зв’язок з самооцінкою здоров’я / Г. Д. Харченко, С. П. Яценко, Є. О. Неведомська. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Kovács, K. Risk factors in hungarian elite rythmic gymnastic from psychological aspect the relation among body image, motivation, burn-out and perceived coach and parent-autonomy support / K. Kovács, J. Kéringer, N. Gyömbér. - С.74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Шифр: С967601977/2020/2
   Журнал

Спортивна наука та здоров’я людини : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2664-2069. - Виходить двічі на рік
2020р. N 2
Зміст:
Antala, B. International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Імас, Є. Екологічна освіта в контексті формування сталого розвитку спорту / Є. Імас, О. Ярмолюк, Б. Білько. - С.10-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисова, О. Характеристика змагальної діяльності збірних команд України зі спортивних ігор на міжнародній арені / О. Борисова, С. Шутова, В. Нагорна. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кашуба, В. Взаємозв'язок між соматотипом та повздовжніми розмірами тіла практично здорових дітей 6-8 років та їх однолітків з порушенням слуху / В. Кашуба, Д. Афанасьєв. - С.38-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Коханська, С. Модернізація спортивного снаряду як чинник підвищення складності змагальних вправ в стрибках на батуті / С. Коханська. - С.50-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, В. Порівняльна характеристика розвитку координаційних здібностей школярів 7-9 років та їхніх однолітків, які систематично займаються тхеквондо / В. Ляшенко, Є. Корж, Т. Омельченко. - С.64-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслова, О. Структура наукового пізнання передумов концепції здоров`яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова. - С.74-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Мітова, О. Формування системи тестів для контролю підготовленості гравців у командних спортивних іграх / О. Мітова. - С.88-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Молдован, А. Інтеграція фізкультурно-оздоровчого, фізкультурно-спортивного та підприємницького видів діяльності / А. Молдован. - С.102-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Ромолданова, І. Психологічне забезпечення підготовки тхеквондистів у чотирьохрічних олімпійських циклах / І. Ромолданова. - С.114-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткач, Ю. Зміни технічної підготовленості старшокласників за результатами реалізації варіативного модуля "Cпортивна боротьба" / Ю. Ткач, А. Окопний, Л. Харченко-Баранецька. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорчук, С. Оцінка ризику травматизму спортсменів за психофізіологічними показниками (лижні види спорту) / С. Федорчук, О. Лисенко, О. Колосова. - С.141-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Ляшенко, В. М.
    Вивчення міжособистісних стосунків гравців командних видів спорту на прикладі футболу / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 34-39, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
конформізм -- конформність -- міжособистісні стосунки -- футбол
Анотація: Існує кілька видів конформної поведінки. В одних випадках індивід, визнаючи правильність групових суджень, щиро погоджується з ними і розділяє їх. Усвідомлені і внутрішньо прийняті, вони тимчасово або постійно стають рисою його характеру. Конформну поведінку в даному випадку слід розцінювати як позитивну рису індивіда, який зумів оцінити вимоги групи і погодитися з ними. В інших випадках індивід проявляє конформізм при щонайменшій зміні думки групи. Найчастіше це властиво вкрай невпевненим у собі людям, які займають, як правило, низькі місця в ієрархічній структурі групи й потребують постійної підтримки через низьку самооцінку. Якщо думка групи з будь-якого питання розділяється і виникають два угруповання, така людина обов’язково буде там, де більшість, або з тими, хто на цей час при владі з її атрибутами. Ми усвідомлюємо, що у кожної людини є свої погляди, які вона не хоче змінювати, і далеко не завжди, навіть заради спільної мети, особистість здатна прийняти чужу думку і зробити те, з чим вона не згодна. До того ж, якщо спортсмен володіє підвищеною агресивністю, низькою емоційною стійкістю, завищеною самооцінкою та іншими особистісними якостями, що штовхають його на створення конфліктних ситуацій, – вони неминучі, якщо тільки його опонент не володіє протилежними якостями і спокійно та впевнено уникне непотрібного з’ясування відносин. У зв’язку з цим, питання конформності в командних видах спорту є досить актуальним. Мета – вивчення впливу міжособистісних стосунків у команді на гравців студентської збірної з футболу. У дослідженні застосовувалося психодіагностичне тестування та методи математичної статистики. Віковий діапазон досліджуваних 18–20 років, кількість – 29 осіб. За результатами кореляційного аналізу досліджуваних психологічних особливостей студентів збірної команди з футболу, були отримані наступні показники: фактор Q2: «конформізм – нонконформізм» позитивно корелює з довірою (r = 0,52), згуртованістю (r = 0,64), та негативно ─ з фактором А : «замкнутість – товариськість» (r = - 0,72), фактор С: «емоційна нестабільність – емоційна стабільність» (r = -0,71), фактор F: «стриманість – експресивність» (r = -0,54). За показниками конформності дані наступні: 42 % – низький рівень, 42 % – середній, 16 % – високий. У сфері спортивної діяльності, де міжособистісні відносини нерідко ускладнені протиборством і суперництвом, явище конформізму можна спостерігати як у рядових членів групи, так і у тренерів. Звичайно, в житті важко зустріти особистість, ідеальну у всіх ситуаціях міжособистісних відносин, проте колективи від цього не розпадаються. Зберігаючи членство, особистість або компенсує свою недосконалість іншими якостями і уживається, або залишає групу в пошуках іншого, де цю недосконалість будуть терпіти або намагатися виправити.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гацко, О. В.
Гнутова, Н. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Ляшенко, В. М.
    Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 33-39, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
ситуативний копінг -- копінг-стратегія -- студент -- стратегії поведінки
Анотація: Мета – визначення пріоритетних копінг-стратегій у студентів, які навчаються на освітніх програмах спортивного профілю, третього та п’ятого курсу до екзаменаційної сесії, під час та після її закінчення. У дослідженні брали участь студенти третього та п’ятого курсу, факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, які дали згоду на проведення психологічного тестування. Віковий діапазон досліджуваних студентів 19 – 23 роки. Кількість – 80 осіб. Застосовувалася «Анкета оцінки копінг-стратегій» С. Карвера. Отримано дані за результатами тестування по наступним шкалам: активний копінг, планування, пошук активної громадської підтримки, пошук емоційної громадської підтримки, придушення конкуруючої діяльності, звернення до релігії, позитивне тлумачення і зростання, стримування, прийняття, фокус на емоціях і їх вираження, заперечення, ментальне відсторонення, поведінковий відсторонення, використання алкоголю і наркотиків, гумор. У студентів третього курсу переважає активний копінг, пошук соціальної підтримки, планування, а у студентів п’ятого курсу - звернення до релігії, фокус на емоціях, позитивне трактування і зростання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гацко, О. В.
Гнутова, Н. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Ляшенко, В.
    Порівняльна характеристика розвитку координаційних здібностей школярів 7-9 років та їхніх однолітків, які систематично займаються тхеквондо / В. Ляшенко, Є. Корж, Т. Омельченко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 64-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
координаційні здібності -- фізичне здоров’я -- фізична підготовленість -- технічна майстерність
Анотація: Формування здоров’я школярів та повноцінний розвиток їхнього організму – є одною з основних проблем у сучасному суспільстві. Визначення ефективних методів розвитку координаційних здібностей у школярів засобами єдиноборств на позаурочних формах організації фізичного виховання є досить важливим, оскільки є потреба у пошуку та застосуванні ефективних методик, які спрямовані на розвиток фізичних, психологічних та інтелектуальних властивостей дітей молодшого шкільного віку. Мета – визначення розбіжностей у рівні розвитку координаційних здібностей школярів, що систематично тренуються у секції тхеквондо, як порівняти з дітьми, що займаються за стандартною програмою. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і мережі Інтернет, анкетування, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент педагогічне тестування, методи математичної статистики. Сенситивним періодом для розвитку координаційних здібностей є вік 5–7 років. Вік 7–11 років дає другий за потужністю ефект розвитку цих здібностей. Отже, координаційні здібності дітей молодшого шкільного віку потребують цілеспрямованого розвитку, а основним засобом для виховання координаційних здібностей є фізичні вправи підвищеної координаційної складності, які містять певні елементи новизни. Визначено, що у дітей, які не займаються у позашкільних спортивних закладах, спостерігається надмірне напруження м‘язів. Результати нетренованих дітей та дітей-спортсменів засвідчили відставання перших за показником здібності до довільного розслаблення м’язів (25,98%). За результатами порівняльного аналізу рівня розвитку здібностей до координованості рухів у дітей молодшого шкільного віку отримано наступні дані: у дітей–спортсменів середній результат 21,92 ± 0,8 с, а у нетренованих дітей – 30,19 ± 1,83 с. Це свідчить про низький рівень розвитку цієї координаційної якості (р<0,05). 6
Дод.точки доступу:
Корж, Є.
Омельченко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)