> Шифр: І426210053/2016/7 Журнал 2016р. № 7 Гура, Т. Є. Післядипломна педагогічна освіта в Україні: пріоритетні напрями розвитку / Т. Є. Гура. - С.3-5 Кл.слова: зарубіжний досвід, підвищення кваліфікації, професійний розвиток Ястребова, В. Я. Проектні технології у післядипломній освіті керівників загалноосвітніх навчальних закладів / В. Я. Ястребова. - С.6-8 Кл.слова: мотиваційна гра, проблематизація, ескіз проекту Бобко, Т. М. Особливості науково-педагогічної підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності / Т. М. Бобко. - С.9-12 Кл.слова: професійне зростання, методична служба Армейський, О. С. Методи і засоби формування правової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти / О. С. Армейський. - С.13-18 Кл.слова: децентралізація, когнітивна пластичність, проблемне навчання Мосюра, А. І. Модель використання управлінських технологій в освітньому процесі загальноосвітнього навчального закладу / А. І. Мосюра. - С.19-22 Кл.слова: педагогічні умови, моделювання Гура, О. І. Особливості використання методу схематизації у професійній підготовці майбутніх фіхівців / О. І. Гура, Ю. А. Адоньєва. - С.23-25 Кл.слова: метакогніції, схема Ісаєва, С. Д. Характерні особливості реалізації системи підготовки викладачів до ефективної педагогічної взаємодії зі студентами / С. Д. Ісаєва. - С.26-29 Кл.слова: вищий навчальний заклад, розвиток особистості Корсікова, К. Г. Дидактична гра як метод формування професійної спрямованості майбутніх педагогів у процесі практики / К. Г. Корсікова. - С.30-32 Кл.слова: навчання, активні методи, традиційне навчання Макаренко, О. В. Дослідження стану формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін / О. В. Макаренко. - С.33-36 Кл.слова: технології навчання Макаренко, В. І. Структура системи фахових компетентностей майбутніх лікарів / В. І. Макаренко. - С.37-40 Кл.слова: система, структура, компоненти Маслова, В. А. Саморегуляція як чинник розвитку психологічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу / В. А. Маслова. - С.41-43 Кл.слова: психологічна компетентність, психологічна просвіта Магрламова, К. Г. Професійне становлення майбутнього лікаря / К. Г. Магрламова. - С.44-47 Кл.слова: професіне навчання, становлення особистості Байбекова, Л. О. Основні засади сучасної професійної пвдготовки майбутніх філологів / Л. О. Байбекова. - С.48-50 Кл.слова: професійна діяльність, підходи, принципи Ванівська, О. І. Стратегічна іншомовна компетентність як предмет лінгвометодичних досліджень: навчально-діяльнісний підхід / О. І. Ванівська. - С.51-52 Кл.слова: навчальна стратегія, діяльнісна компетентність Момот, О. О. Зміст виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.53-56 Кл.слова: навчально-виховний процес, здоров'я, життя Пєчка, Л. Є. Роль наступності у формуванні основ ціннісного становлення до власного здоров'я дітей / Л. Є. Пєчка : 57-60 Кл.слова: особистість, дошкільний навчальний заклад, початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Мосюра, А. І. Модель використання управлінських технологій в освітньому процесі загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / А. І. Мосюра> // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 7. - С. 19-22 Кл.слова (ненормовані): педагогічні умови -- моделювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |