Шифр: П860805/2017/10
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Грошева, О. Запаліть вогник дитячих здібностей / О. Грошева. - С.1–3.
Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Т. Ілляшенко. - С.3–6.
Маслій, Н. Найкраще виховання – це особистий приклад / Н. Маслій. - С.7.
даниленко, Г. Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Г. даниленко, О. Щербакова. - С.8–9.
Вашуленко, М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.10–16.
Пархоменко, А. Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі / А. Пархоменко. - С.16–18.
Ткаліч, Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв’язного мовлення / Р. Ткаліч. - С.19–20.
Савчук, В. Розвиток пізнавальної діяльності на уроці української мови в 3 класі / В. Савчук. - С.20–21.
Михайленко, Т. перевірні тематичні роботи для 2 класц : [літературне читання, природознавство] / Т. Михайленко. - С.21–28.
Онопрієнко, О. Інтегроація у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.29–32.
Маліновська, О. Творчий проект-екскурс до Дня захисника Вітчизни "Час згадати нашу славу" / О. Маліновська, Ю. Чаюк. - С.33–35.
Вільк, Г. Хліб – це багатство нашої країни / Г. Вільк. - С.35–39. - Бібліогр.: 12 назв.
Яковенко, Л. Екскурсії як вид роботи з учнями на уроках природознавства / Л. Яковенко. - С.40–43.
Пасічник, М. Урок-подорож з математики у 4 класі / М. Пасічник. - С.43–45.
Кучер, Т. Урок з основ здоров’я, 2 клас / Т. Кучер. - С.46–48. - Бібліогр.: 5 назв.
Храмова, Г. Урок-тренінг з основ здоров’я : (3 клас) / Г. Храмова, С. Фаріончук. - С.48–49.
Красоткіна, Н. Кодекс честі батьків. Кодекс честі учнів. Кодекс честі вчителя / Н. Красоткіна. - С.50–52.
Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Г. Анісімова, В. Полтавська. - С.53–55. - Бібліогр.: 8 назв.
Шуліменко, Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі / Л. Шуліменко. - С.55–57. - Бібліогр.: 4 назви.
Сухаревська, О. Організація роботи мобільних творчих груп – важлива умова ефективних змін у системі початкової освіти / О. Сухаревська. - С.58.
Крих, Л. Свято української мови в 1 класі / Л. Крих. - С.59–60.
Бутенко, В. "Козацькому роду – нема переводу!" / В. Бутенко. - С.62.
Гнат, І. Ми – маленькі львів’яни / І. Гнат. - С.63–64. - Бібліогр.: 6 назв.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
П 18


    Пархоменко, А.
    Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі / Аліна Пархоменко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 16–18. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--інтегровані завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- інтегровані завдання -- буквосполучення -- написання букв -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено інтегровані завдання для вивчення буквосполучень дж – дз на уроках української мови в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



373.3(076)
П 84


    Прошкуратова, Т. С.
    Шкільне подвір’я : зошит-посібник № 5 для 1 класу ЗНЗ / Т. С. Прошкуратова, А. В. Пархоменко. - Київ : Київ ун-т імені Б. Грінченка, 2017. - 80 с. - (Проект "Початкова школа: ОСВІТА ДЛЯ ЖИТТЯ"). - ISBN 978-617-658-032-4. - ISBN 978-617-658-027-0(Проект)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
1 клас
Дод.точки доступу:
Пархоменко, А. В.


Примірників всього: 4
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)




    Пархоменко, А.
    Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі [Текст] / А. Пархоменко // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 10. - С. 16–18.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: П860805/2019/8
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. № 8
Зміст:
Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64.
Крат, Л. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини : свято до Дня Незалежності України / Любов Крат. - С.60–62.
Ґолибард, Є. Людина думкою збагачується / Євген Ґолибард. - С.58–59.
Поліщук, В. Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці / Валерій Поліщук, Тамара Поліщук. - С.53–57.
Чорна, Н. Посилення національно-патріотичного виховання учнів на кращих традиціях та звичаях українського народу / Наталія Чорна [и др.]. - С.4652.
Інші автори: Григор’єва Т., Лаврова Н., Голубенко К.
Ляшишина, Л. Символи моєї Батьківщини / Любов Ляшишина. - С.43–45.
Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя рослин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.38–42.
Мокрій, Л. Математичний калейдоскоп / Людмила Мокрій. - С.32–37. - Бібліогр.: 8 назв.
Шаповалова, Т. Ранкові зустрічі : тиждень 5 "Осіння мозаїка" / Тетяна Шаповалова. - С.28–32.
Іваненко, О. Розвиток емоційного інтелекту на прикладі складання есе / Оксана Іваненко. - С.26–27.
Заставська, Г. Урок роботи з дитячою книжкою, 1 клас / Ганна Заставська. - С.24–26. - Бібліогр.: 3 назви.
Вашуленко, М. Тематично-календарне планування з української мови, 2 клас / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.20–23.
Савченко, О. Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування / Олександра Савченко. - С.14–19.
Булахова, Л. Десять ключових компетентностей – основа формування успішного громадянина / Людмила Булахова, Галина Жук. - С.10–13.
Рондяк, Л. Мовленнєво-творчий тренінг як засіб формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів початкової школи / Лариса Рондяк. - С.7–9. - Бібліогр.: 4 назви.
НУШ: методичні рекомендації щодо роботи за підручниками для 2 класу. - С.1–6.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Прим.1 (Ф3) зайнятий




    Прошкуратова, Т.
    Система інтегрованих завдань з теми "Життя рослин у довкіллі" / Т. Прошкуратова, А. Пархоменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 38–42. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Природознавство--інтегровані завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- методика викладання -- інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- інтеграція знань -- рослини -- довкілля -- початкова школа -- 1-2 класи
Анотація: Автори статті пропонують систему інтегрованих завдань з природознавства на тему: "Життя рослин у довкіллі", які можна використовувати в 1 і 2 класах, у групах продовженого дня, під час позакласної роботи.
Дод.точки доступу:
Пархоменко, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Прим.1 (Ф3) зайнятий



Шифр: П860805/2020/1
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. № 1
Зміст:
Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3.
Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11.
Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О.
Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв.
Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16.
Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18.
Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20.
Прошкуратова, Т. Система інтегровнаих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22.
Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25.
Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26.
Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37.
Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39.
Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42.
Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44.
Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47.
Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50.
Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви.
Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57.
Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59.
Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60.
Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Прошкуратова, Т.
    Система інтегровнаих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 20–22. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Природознавство--інтегровані завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- методика викладання -- інтегровані завдання -- тварини -- початкова школа -- 1–2 класи
Анотація: У статті наведено приклади інтегрованих завдань з природознаства, які можна використовувати в групах продовженого дня, під час позакласної роботи в 1 і 2 класах.
Дод.точки доступу:
Пархоменко, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: П860805/2020/5/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. № 5/6
Зміст:
Дубовик, С. Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик. - С.1–4. - Бібліогр.: 12 назв.
Кузнецова, С. Комбінований урок-подорож з української мови та мистецтва в 3 класі / Світлана Кузнецова. - С.5–6.
Бадзюк, О. Розвиток мовлення. Написання докладного переказу. : ІІ цикл навчання (3–4 класи) / Оксана Бадзюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв.
Стрілько, Л. Твоє коріння там, де ти народився : (урок літературного читання у 3 класі за твором Саші Кочубей "Володарка лісу") / Любов Стрілько. - С.8–10. - Бібліогр.: 6 назв.
Сиромятнікова, Ю. Урок літературного читання у 3–4 класах із використанням методів критичного мислення / Юлія Сиромятнікова. - С.11–13.
Божко, Т. Позитивні та негативні емоції казках українських письменників : (розробка інтегрованого заняття) / Тетяна Божко. - С.13–15.
Бабенко, О. Урок математики в 3 класі / Оксана Бабенко. - С.16–18. - Бібліогр.: 3 назви.
Коцар, І. Урок "Я досліджую світ" у 3 класі. Чарівні перетворення води / Ірина Коцар. - С.18–22.
Прошкуратова, Т. Збірка інтегрованих завдань з теми "Як живеться дітям у довкіллі школи" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.23–26.
Шумара, Н. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Наталія Шумара. - С.27–29.
Якименко, С. Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!" / Світлана Якименко [и др.]. - С.30–36.
Інші автори: Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О.
Тюріна, І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи) / Ірина Тюріна. - С.37–39.
Томаржевська, І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська. - С.40–43. - Бібліогр.: 6 назв.
Бондаренко, О. STEM-марафон у початковій школі / Олександр Бондаренко. - С.44–45.
Гетьман, В. Яка вона, корисна їжа? / Валентина Гетьман. - С.46–49. - Бібліогр.: 15 назв.
Павленко, Л. Прислів’я, що виховують і навчають / Людмила Павленко, Валентина Сафронова. - С.50–52.
Червецький, В. Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках трудового навчання Нової української школи / Володимир Червецький. - С.53–55. - Бібліогр.: 12 назв.
Цуркан, Т. Формування педагогічної культури батьків : (тренінг для батьків молодших школярів, проведений на базі Тисовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Великокучурівської сільської ради Сторожинецького р-ну Чернівецької обл.) / Таїсія Цуркан. - С.56–58.
Голибарт, Є. Методи натурального оздоровлення, або як боротися проти вірусів / Є. Голибарт ; Євген Ґолибарт. - С.59–63.
Зінченко, С. Урок позакласного читання для учнів 2–3 класів "Ми відвідуємо театр" / Світлана Зінченко. - С.64.
Качаненко, Ю. Мамо, квітко, ти моя кохана! : (свято для учнів 1–4 класів) / Юлія Качаненко. - С.65–67.
Кізян, О. Україна, мати, мова, пісня, душа : (сценарій свята) / Ольга Кізян. - С.67–69.
Дризлова, В. Святковий ранок "Бджолині іменини" / Вікторія Дризлова. - С.70–74.
Конкурс "І сталося диво...". - С.75–79.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)