П 84 Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016. - 27 с.
Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- живопис -- хорове мистецтво -- вокал -- особистість Дод.точки доступу: Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
> Шифр: П875300957/2017/4 Журнал 2017р. Вип. 4 Tarasenko, G. Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine / G. Tarasenko. - С.7-14 Соколова, І. Європейська модель запезпечення якості вищої освіти / І. Соколова. - С.14-21 Іванюк, Г. Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір / Г. Іванюк. - С.21-26 Калініченко, Н. Актуальні напрями підготовки майбутніх учителів біології / Н. Калініченко. - С.26-32 Мельник, Н. Феномен «професійна компетентність» в українській та європейській педагогічній теорії / Н. Мельник. - С.33-39 Іваницька, О. Соціальна відповідальність вищого навчального закладу України та основні умови її дотримання / О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко. - С.40-44 Тимчук, Л. Актуальність і перспективи професії «андрагог» в Україні / Л. Тимчук. - С.45-52 Голота, Н. Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку / Н. Голота. - С.52-57 Сугейко, Л. Інновації у мовній освіті молодших школярів / Л. Сугейко, Ю. Мельничук Співаковська, Є. Академічна мобільність майбутніх педагогів у межах міжнародної співпраці університетів / Є. Співаковська, В. Коткова. - С.62-67 Бабаліч, В. Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту / В. Бабаліч. - С.68-73 Дерека, Т. Формування мотивації у студентів спеціальності «фізичне виховання» до науково-дослідної роботи / Т. Дерека. - С.74-79 Комісарик, М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників / М. Комісарик, К. Балаєва. - С.80-84 Петрик, Л. Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа / Л. Петрик. - С.84-90 Подчерняєва, Н. Інноваційний потенціал євроклубу загальноосвітнього навчального закладу / Н. Подчерняєва. - С.91-95 Валюк, В. Структурно-функціональна модель методичної системи навчання біохімії майбутніх учителів хімії та біології / В. Валюк. - С.96-101 Кошук, О. Фактори формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства / О. Кошук. - С.102-107 Марко, М. Аналіз педагогічних умов формування готовності студентів до застосування навчально-ігрових технологій у сучасному освітньому просторі / М. Марко. - С.108-112 Козак, Л. Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Францї / Л. Козак. - С.113-119 Давидюк, Н. Компаративний аналіз моделей підготовки майбутніх вихователів у системі вищої педагогічної освіти країн Східної Європи / Н. Давидюк, М. Олійник. - С.120-125 Лобода, О. Досвід Румунії з підготовки учителя до раннього навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / О. Лобода. - С.126-131 Лабунець, Ю. Досвід Греції з підготовки вчителя до раннього навчання англійської мови: сучасний вимір / Ю. Лабунець. - С.131-135 Cоломаха, А. Змішане навчання студентів-магістрантів за спеціальністтю «методика раннього навчання дітей іноземній мові»: досвід Німеччини / А. Cоломаха. - С.136-140 Плужник, І. Шляхи формування іншомовної компетентності вчителів у вищих навчальних закладах Чехії та Польщі / І. Плужник. - С.141-145 Головатенко, Т. Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії / Т. Головатенко. - С.146-151 Перепелюк, І. Досвід Польщі з організації партнерства сім’ї і дошкільного навчального закладу у вихованні дитини / І. Перепелюк. - С.152-158 Сяосін, Ч. Критерії, показники та рівні вихованості етнічної толерантності студентської молоді / Ч. Сяосін. - С.159-163 Маєвська, А. Структурні компоненти вокально-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях із постановки голосу / А. Маєвська. - С.163-169 Рахманова, О. Музика і колір у розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів / О. Рахманова. - С.169-174 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Рахманова, О. Музика і колір у розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів [Текст] / О. Рахманова> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 169-174 . - ISSN 2078-1687 Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: М898489384/2018/3 Журнал 2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Олексюк, О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі / О. М. Олексюк. - С.4-8 Кл.слова: духовний потенціал, мистецька освіта Kaniowska, M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s / M. Kaniowska. - С.9-12 Кл.слова: художні школи, музична культура Zeman, A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman Кл.слова: хоровий концерт, спілкування, слухач Тушева, В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті / В. В. Тушева Кл.слова: вища мистецька освіта, професіоналізація, самосвідомість Кушнір, К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва / К. В. Кушнір Кл.слова: соціокультурний простір, компетентність, комп’ютерні технології Вєтринська, А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі / А. В. Вєтринська Кл.слова: хореографічне мистецтво, викладач вищого закладу, професійні якості викладача Шпирка, А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.36-42 Кл.слова: емоційна виразність, фахова підготовка, майбутній вокаліст Косінська, Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / Н. Л. Косінська. - С.43-48 Кл.слова: майбутні вчителі, сценічно-образна культура, наукові принципи Davidovitch, N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song / N. Davidovitch. - С.49-53 Кл.слова: єврейський народ, поезія, пісня Троєльнікова, Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України / Л. О. Троєльнікова. - С.54-60 Кл.слова: фольклор, обряд, ендогенні коди Свириденко, Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна) / Н. С. Свириденко. - С.61-65 Кл.слова: старовинна музика, клавесин, експозиція Ізваріна, О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття / О. М. Ізваріна. - С.66-70 Кл.слова: українське оперне мистецтво, українськиймузично-драматичний театр, музична критика Друцэ, А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий / А. П. Друцэ. - С.71-74 Кл.слова: флейта, тараф, най Яковчук, Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект / Н. Д. Яковчук. - С.75-79 Єрмак, І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст. / І. Ю. Єрмак. - С.80-88 Кл.слова: виконавський трактат, флейта Давлатова, Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами) / Т. І. Давлатова. - С.89-92 Кл.слова: українське оперне мистецтво, виконавська школа, архівні матеріали Шило, А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами) / А. П. Шило. - С.93-96 Кл.слова: вокальне мистецтво, музична критика, оперне мистецтво Полубоярина, І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку / І. І. Полубоярина. - С.97-102 Кл.слова: духовні цінності, інтеграція наук, студент-музикант Комендант, Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова / Т. П. Комендант. - С.103-109 Кл.слова: національна культура, професійна мистецька освіта, мистецтво Гмиріна, С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки / С. В. Гмиріна. - С.110-115 Кл.слова: харизма вокаліста, естрадний співак, творчий імідж Ходоровська, І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С.116-120 Кл.слова: чуття ритму, інноваційні технології, навчальний процес Рахманова, О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці» / О. К. Рахманова. - С.121-124 Кл.слова: синтезія, інтеграція, звук–колір Ван, Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання / Я. Ван. - С.125-131 Кл.слова: диригентсько-хорове навчання, вища мистецька освіта Лимаренко, В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті / В. І. Лимаренко. - С.132-136 Кл.слова: хмарні технології, ед’ютейнмент Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8, Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Рахманова, О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці» [Текст] / О. К. Рахманова> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2018. - № 3. - С. 121-124, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.121124 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): синтезія -- інтеграція -- звук–колір Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |
> Шифр: М898489384/2020/5 Журнал 2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8 Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15 Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23 Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31 Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35 Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42 Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48 Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53 Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59 Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65 Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73 Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88 Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97 Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105 Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111 Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119 Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127 Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133 Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139 Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів [Електронний ресурс] / О. К. Рахманова> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 32-35, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.5 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): семіозис -- синестезійність -- семіотика мистецтв Анотація: Стаття присвячена розкриттю поняття «семіотики мистецтва» як окремої галузі науки, що впливає на процес розвитку музичного семіозису молодших школярів. Значна увага приділяється створенню абстрактних чуттєвих образів особистості через сприйняття феномену синестезії. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |