37.091.4
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка ; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2012. - 223 с. - 22.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Практика--Збірники наукових праць

   Педагогіка--Теорія


Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Регейло, І. Ю.
    Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у 20-ті роки ХХ століття / І. Ю. Регейло // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 128-139. - Бібліогр.: с. 137-139 (25 назв)
УДК

Рубрики: Професійна підготовка--Науково-педагогічні кадри, 20-ті рр. ХХ ст.--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- науково-педагогічні кадри -- 20-ті рр. ХХ ст.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: П875300957/2018/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 4
Зміст:
Регейло, І. Фундаментальні цінності європейського простору вищої освіти (2010 – 2018 рр.): пріоритетні орієнтири діяльності науково-педагогічних працівників / І. Регейло. - С.7-17
Даниско, О. Роль змішаного навчання в трансформації сучасної вищої освіти / О. Даниско. - С.18-24
Соколова, І. Мета-профіль освітньої програми підготовки менеджерів освіти: результати фокус-дослідження / І. Соколова. - С.25-34
Ракітянська, Л. Сутність та зміст поняття «емоційний інтелект / Л. Ракітянська. - С.35-42
Ошуркевич, Н. Генеза та сутнісний зміст професійного / Н. Ошуркевич. - С.43-49
Захарова, В. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. Захарова, Я. Кульбашна. - С.50-56
Галицька, М. Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей / М. Галицька, Н. Рекун. - С.57-63
Revenko, V. The use of training courses in the development / V. Revenko. - С.64-70
Синекоп, О. Система вправ для диференційованого навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованого англомовного монологу / О. Синекоп. - С.71-78
Різник, В. Формування професійної компетентності майбутніх / В. Різник, Н. Гора. - С.79-84
Строілова, Д. Підготовка майбутніх учителів основ здоров’я до застосування здоров’язбережувальних технологій / Д. Строілова. - С.85-90
Корнят, В. Статеве виховання школярів як складова діяльності соціального педагога в школі / В. Корнят. - С.91-96
Бордюг, Ю. Модель формування готовності вихователів / Ю. Бордюг. - С.97-104
Лозинська, С. Формування особистості дошкільника засобами народної іграшки / С. Лозинська, О. Сасик. - С.105-110
Савчин, О. Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати розповіді різного типу / О. Савчин. - С.111-119
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Регейло, І.
    Фундаментальні цінності європейського простору вищої освіти (2010 – 2018 рр.): пріоритетні орієнтири діяльності науково-педагогічних працівників [Текст] / І. Регейло // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 4. - С. 7-17, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.717 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- комюніке -- фундаментальні цінності -- викладацький персонал -- Європейський дослідницький простір

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: Н057263/2018/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Модель педагогічної освіти сучасного університету / Л. Хоружа, М. Братко. - С.7-13
Дика, Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу / Н. Дика, О. Глазова. - С.14-20
Воротникова, І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти / І. Воротникова. - С.21-27
Брижнік, В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно / В. Брижнік. - С.28-35
Ракітянська, Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз / Л. Ракітянська. - С.36-42
Регейло, І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект / І. Регейло. - С.43-51
Сопова, Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога / Д. Сопова. - С.52-56
Павленко, О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття / О. Павленко. - С.57-61
Горшкова, Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ / Г. Горшкова. - С.62-66
Лопіна, Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.67-73
Цехмістер, Я. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.74-77
Фамілярська, Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google / Л. Фамілярська, Л. Кльоц. - С.78-83
Короткова, Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови / Ю. Короткова. - С.84-88
Кудлай, А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.89-93
Ковальчук, І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / І. Ковальчук. - С.94-99
Кашпіровська, Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи / Л. Кашпіровська. - С.99-104
Боярська-Хоменко, А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу / А. Боярська-Хоменко. - С.105-110
Теренко, О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.111-115
Фурсенко, Т. Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади / Т. Фурсенко. - С.116-120
Ошуркевич, Н. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді / Н. Ошуркевич, З. Потіха. - С.121-126
Локшина, О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України / О. Локшина. - С.127-132
Батечко, Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик / Н. Батечко, М. Лут. - С.133-138
Durdas, A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity / A. Durdas. - С.139-143
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Регейло, І.
    Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект [Електронний ресурс] / І. Регейло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 43-51, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.4351. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- викладацький персонал -- комюніке -- ціннісні принципи
Анотація: На основі аналізу міжнародних нормативних документів з’ясовано ціннісні орієнтири Болонського процесу та інструменти, якими вони імплементуються. Встановлено, що фундаментальними цінностями Болонського процесу визначено академічну свободу, інституційну (університетську) автономію, нероздільність викладацької та дослідницької діяльності, збереження традицій європейського гуманізму. Обґрунтовано, що впродовж першого десятиліття реформування вищої освіти країн – його учасниць до переліку цінностей уведено: студентоцентроване навчання, якість та інноваційність вищої освіти, державну відповідальність за вищу освіту та соціальну справедливість. Доведено, що встановлені ціннісні орієнтири для системи вищої освіти забезпечили відповідне віддзеркалення на діяльність викладацького персоналу та дотримання ним відповідних вимог.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: Н057263/2019/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Yaroshenko, О. Research competence component structure of academic and scientific staff / О. Yaroshenko. - С.7-12
Шумигора, Л. Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи / Л. Шумигора. - С.13-21
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості / О. Черепєхіна. - С.22-28
Соколова, І. Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи moodlecloud / І. Соколова
Bulvinska, О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching / О. Bulvinska, L. Chervona. - С.38-41
Dzikovska, M. Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists / M. Dzikovska. - С.45-50
Цуркан, М. Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови / М. Цуркан. - С.51-56
Регейло, І. Вища освіта США: інституційні цінності системи / І. Регейло. - С.57-64
Serheieva, O. Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union / O. Serheieva, I. Myronova. - С.65-70
Теренко, О. Парадигми освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.71-75
Khomych, O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine / O. Khomych. - С.76-81
Lynova, I. PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland / I. Lynova. - С.82-87
Батечко, Н. Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.88-94
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Регейло, І.
    Вища освіта США: інституційні цінності системи [Електронний ресурс] / І. Регейло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 57-64, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.5764. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічні принципи -- інституційні цінності -- дослідницькі університети -- інновації -- академічна свобода
Анотація: За результатами проведеного аналізу американських нормативних документів висвітлено ціннісні орієнтири університетів світового класу. Розкрито інституційні цінності докторських / дослідницьких університетів США відповідно до Класифікації закладів вищої освіти Карнегі. З'ясовано ціннісні орієнтири Асоціації американських університетів США, до яких віднесено інституційну автономію, академічну свободу, спільне врядування. Представлено ціннісні принципи Американської ради з освіти США, з-поміж яких є залучення, досконалість, інноваційність, співпраця та вплив. Наведено загальну кількісну характеристику результатів діяльності дослідницьких університетів США, які, ґрунтуючись на зазначених ціннісних принципах, є взірцем досягнень найвищих світових стандартів на правах лідерства та безупинно демонструють прагнення до вдосконалення якості життя людей та суспільства в цілому
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



   001.892
   Н 34


   
    Наукові розробки Академії педагогічних наук України, готові до практичного застосування / Академія педагогічних наук України ; упорядник І. Ю. Регейло. - Київ : Педагогічна думка, 2008. - 130 с. - 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові розробки--Наукові установи--Анотований перелік--Збірники

   Педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
видання -- наукова продукція -- навчальна продукція -- рукописи
Дод.точки доступу:
Регейло, І. Ю. \упорядник.\
Академія педагогічних наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


   001.892
   Н 34


   
    Наукові розробки Академії педагогічних наук України, готові до практичного застосування / Академія педагогічних наук України ; упорядник І. Ю. Регейло. - Київ : Педагогічна думка, 2009. - 151 с. - 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові розробки--Наукові установи--Анотований перелік--Збірники

   Педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
видання -- наукова продукція -- навчальна продукція -- рукописи
Дод.точки доступу:
Регейло, І. Ю. \упорядник.\
Академія педагогічних наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


   001.892
   Н 34


   
    Наукові розробки Національної академії педагогічних наук України, готові до практичного застосування / Національна академія педагогічних наук України ; упорядник І. Ю. Регейло. - Київ : Педагогічна думка, 2011. - 117 с. - 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові розробки--Наукові установи--Анотований перелік--Збірники

   Педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
видання -- наукова продукція -- навчальна продукція -- рукописи
Дод.точки доступу:
Регейло, І. Ю. \упорядник.\
Національна академія педагогічних наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


   001.892
   Н 34


   
    Наукові розробки Національної академії педагогічних наук України, готові до практичного застосування / Національна академія педагогічних наук України ; упорядник І. Ю. Регейло. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 206 с. - 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові розробки--Наукові установи--Анотований перелік--Збірники

   Педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
видання -- наукова продукція -- навчальна продукція -- рукописи
Дод.точки доступу:
Регейло, І. Ю. \упорядник.\
Національна академія педагогічних наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


Шифр: Н057263/2020/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мартиненко, С. Забезпечення якості університетської освіти в умовах змішаного та дистанційного навчання / С. Мартиненко. - С.7-13
Lynova, I. Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models / I. Lynova, O. Bulvinska. - С.14-22
Кл.слова: вища освіта, професійний розвиток, університет
Sysoieva, S. Academic staff development programme: research competence formation / S. Sysoieva, I. Sokolova. - С.23-32
Кл.слова: підвищення кваліфікації, компетентність, дослідницький
Ivashnova, S. How teachers choose training courses. Empirical research results / S. Ivashnova. - С.33-43
Кл.слова: навчальні курси, вчителі
Salata, O. Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions / O. Salata. - С.44-51
Кл.слова: комунікація, змагання, студенти
Петренко, Н. Критерії, показники, рівні і методики діагностики розвитку педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.52-58
Борозенець, Н. Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання / Н. Борозенець. - С.59-65
Баркова, Ю. Особливості застосування електронних засобів навчання в професійній підготовці фахівців фізичного виховання і спорту / Ю. Баркова. - С.66-74
Дика, Н. Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти / Н. Дика, О. Глазова. - С.75-82
Ілійчук, Л. Електронні підручники для нової української школи: досвід впровадження та пропозиції / Л. Ілійчук. - С.83-95
Регейло, І. Оцінювання дослідницької діяльності академічного персоналу: зарубіжний досвід / І. Регейло. - С.96-102
Horbenko, H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect / H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul. - С.103-109
Кл.слова: неформальна освтіа, медіацентр
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в республіці Польща / О. Сисоєв. - С.110-115
Мягкова, О. Використання технологій скрайбінгу і скетчноутингу в освітньому процесі / О. Мягкова. - С.90-95
Кл.слова: візуалізація, дудл, фасилітація
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Регейло, І.
    Оцінювання дослідницької діяльності академічного персоналу: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / І. Регейло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 96-102, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
метрики -- альтернативні -- оцінювання -- експертне -- кар’єрна привабливість
Анотація: У статті висвітлено проблему оцінювання наукової діяльності вчених університетів у Європейському просторі вищої освіти і Європейському науковому просторі. Доведено, що в умовах переходу до відкритої науки і відкритого доступу та посилення цифровізації, що виникла в системі вищої освіти внаслідок світової пандемії COVID-19, проблема оцінювання дослідницької діяльності академічного персоналу та його кар’єрної привабливості потребує відповідного переосмислення. Представлено ключові принципи оцінювання дослідників та їх професійного розвитку, що відображені в базових нормативних документах Європейської комісії, Асоціації Європейських Університетів і Європейського дослідницького простору та Гонконгських принципах у рамках ініціативи відкритої науки і відкритого доступу. Доведено, що в умовах прискорення цифровізації освітнього і наукового процесів також актуалізується питання про використання альтметрик в оцінюванні діяльності дослідника, оскільки воно забезпечує досліднику «видимість» не тільки для наукової чи освітньої спільноти, а й для суспільства загалом, що розширює сферу застосування звичайних показників успішності вченого і може забезпечувати всебічне та більш обʼєктивне вимірювання його результативності. Наведено структуру оцінювання наукової діяльності вчених, яка має ґрунтуватися на інтегрованому підході та охоплювати всі складники дослідницької діяльності викладача (потенціалу наукової творчості і результатів дослідницької діяльності, наукового керівництва дослідженнями, наставництва у підготовці молодих вчених, роботу в команді, національної та міжнародної співпраці, менеджменту у сфері науки та інновацій; діяльності з популяризації науки та мобільності), враховуючи експертне оцінювання, кількісні і якісні виміри.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



37(03)
Н 34


   
    Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України ; упорядник: І. Ю. Регейло, І. М. Гудим, В. І. Довбищенко. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. - Б. ц.
Додаток:
1. Адаптивна хмаро орієнтована система навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти : монографія / В. М. Дем’яненко [та ін.] ; редактор М. П. Шишкіна. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 183 с. - ISBN 978-966-644-557-8. Шифр 378.091.31:004.9/А 28
2. Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі : монографія / О. Л. Музика [та ін.] ; за редакцією О. Л. Музики. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 160 с. - ISBN 978-966-194-318-5. Шифр 159.922.2
3. Вивчення величин на уроках математики в початковій школі на засадах компетентнісного підходу : методичні рекомендації / Н. П. Листопад. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 72 с. - ISBN 978-966-644-535-6. Шифр 373.3.016:511](07/Л 63
4. Використання сервісів адаптивних хмаро орієнтованих систем у діяльності вчителя : методичний посібник / В. М. Барладим [та ін.] ; за ред. М. П. Шишкіної. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 148 с. - ISBN 978-966-644-556-1. Шифр 378.091.31:004.9/В 43
5. Вимушені переселенці: соціально-педагогічні проблеми і досвід підтримки : монографія / Т. Ф. Алексєєнко [та ін.] ; за ред. Т. Ф. Алексєєнко. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 240 с. - ISBN 978-966-189-561-3. Шифр 373.2.01, [37.01/В 47
6. Групові форми роботи в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій (досвід упровадження) : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи . - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 122 с. - ISBN 978-966-521-769-6. Шифр 159.9:316.6:364:3/Г 90
7. Ґенеза поняття «особистість» в українській психологічній науці : монографія / Н. М. Бугайова [та ін.]. ; редактор В. В. Турбан. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 222 с. - ISBN 978-966-194-320-8. Шифр 159.923.01(09)(47/Z99
8. Загальна середня освіта України в контексті освіти країн Європи: тривалість і структура : науково-аналітична доповідь / В. Г. Кремень, Ляшенко О. І., Локшина О. І. // Вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2020. - Т. 2, № 2. - С. 1-10. Шифр -653450128
9. Зустріч зі смертю: способи організації життєвого досвіду : монографія / К. В. Мирончак. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 136 с. - ISBN 978-966-189-584-4. Шифр 364.624.6
10. Індивідуальний підхід до формування і розвитку навички читання молодших школярів : методичний посібник / В. О. Мартиненко. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2020. - 88 с. - ISBN 978-617-7724-63-5. Шифр 373.3.016:811.161/М 29
11. Інструментарій оцінювання результатів компетентнісно орієнтованого навчання молодших школярів : методичний посібник / О. В. Онопрієнко. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2020. - 72 с. - ISBN 978-617-7724-64-2. Шифр 373.3.091.26/27(0/О
12. Інтегративний підхід до вивчення і розвитку творчих здібностей школярів : методичний посібник / О. В. Губенко. - Київ : Видавничий Дім “Слово”, 2020. - 161 с. - ISBN 978-966-194-319-2. Шифр 159.924/Г 93
13. Історична психологія: націєтворчий потенціал : монографія / О. В. Яремчук. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - ISBN 978-966-189-525-5. Шифр 316.6:14/Я 72
14. Комп’ютерне моделювання пізнавальних завдань для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів : монографія / Ю. В. Биков [та ін.] ; за наук. ред. С. Г. Литвинової. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 214 с. - ISBN 978-966-644-561-5. Шифр 373.3/.5.016:5]:0/К 63
15. Комунікативні технології інформаційного суспільства : монографія / А. І. Гусєв [та ін.] ; редактор А. І. Гусєв. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 142 с. - ISBN 978-966-189-526-2. Шифр 316.77:004:366.63/К 63
16. Конфліктогенність соціальних уявлень: виклики націєтворенню : монографія / В. Жовтянська, О. Кухарук. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 124 с. - ISBN 978-966-189-547-7. Шифр 316.485.6/Ж 78
17. Медіа-арттерапія як засіб подолання наслідків і профілактики психотравми : практичний посібник / О. Л. Вознесенська. - Київ : ФОП Назаренко Т. В., 2020. - 124 с. Шифр 159.98 /В 64
18. Медіапсихологічні ресурси подолання травми війни : практичний посібник / Н. Череповська, Н. Дідик. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 210 с. - ISBN 978-966-189-569-9. Шифр 316.6:37.02.36/Ч
19. Методика формування умінь протидії насильству у здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти : методичний посібник / О. Л. Хомич, І. В. Лаврентьєва, К. О. Безрук. - Київ, 2020. - 83 с. Шифр 364
20. Методичні основи стандартизації підготовки молодших спеціалістів у коледжах і технікумах : методичний посібник / А. А. Каленський [та ін.]. - Житомир : Полісся, 2020. - 192 с. - ISBN 978-966-655-961-9. Шифр 377:006(072)/М 54
21. Механізми громадянської і національної самоідентифікації: : монографія / І. В. Жадан [та ін.] ; редактор І. В. Жадан. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2019. - 192 с. Шифр 316.472.3
22. Механізми оцінювання якості вищої освіти в умовах євроінтеграції : монографія / О. Воробйова [та ін.] ; за ред. В. Лугового, Ж. Таланової. - Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2020. - 220 с. - ISBN 978-617-7486-38-0 . Шифр 378(038, 1
23. Механізми реалізації ефективного врядування в університетах України в умовах євроінтеграції : колективна монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2020. - 223 с. - ISBN 978-617-7486-37-3. Шифр 378.112:303.823/М 55
24. Механізми розширення фінансової автономії закладів вищої освіти України : методичні рекомендації / Ю. Вітренко [та ін.] ; за ред. Ю. Вітренка. - Київ : Прінтеко, 2020. - 85 с. - ISBN 978-617-7876-12-9. Шифр 336:378.014.543 /М 55
25. Модернізація організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти : методичний посібник / А. Е. Бойко [та ін.] ; за ред. В. В. Мачуського. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 223 с. - ISBN 978-966-189-562-0. Шифр 374
26. Науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти в умовах децентралізації (моделі, досвід) : колективна монографія / В. Г. Панок [та ін.] ; редактор В. Г. Панок. - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 152 с. - ISBN 978-966-521-748-0. Шифр 159.9:37.015.3:31/Н 34
27. Негативні психологічні явища у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту : монографія / В. М. Духневич [та ін.] ; за наук. ред. В. М. Духневича. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 188 с. Шифр 316.483:355.321:1/Н 41
28. Політико-правова свідомість молоді: психологічний аналіз : монографія / З. Ф. Сіверс, В. М. Духневич, Осадько О. Ю. ; редактор З. Ф. Сіверс. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 222 с. - ISBN 978-966-189-571-2. Шифр 316.64:342.72/.73/П 49
29. Посттравматичне життєтворення: способи досягнення : монографія / Т. М. Титаренко. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 160 с. - ISBN 978-966-189-554-5. Шифр 316.614.034:159.9/Т 45
30. Психологічна діагностика мотивації особистості до навчання в умовах інформаційного суспільства : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 218 с. - ISBN 978-966-194-323-9. Шифр 159.922/П 86
31. Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - ISBN 978-966-194-322-2. Шифр 159.9.015/П 86
32. Психологія посттравматичного зростання : монографія / В. О. Климчук. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 125 с. - ISBN 978-966-189-570-5. Шифр 159.923/К 49
33. Психолого-педагогічні засади технологій супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі їх соціальної інтеграції : колективна монографія / Т. В. Жук [та ін.] ; за накової редакції А. Г. Обухівської. - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 113 с. - ISBN 978-966-521-755-8. Шифр 159.9:376 /П 86
34. Регулююча дія ціннісних орієнтацій у житті дитини : монографія / Т. О. Піроженко [та ін.] ;за ред. Т. О. Піроженко. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 222 с. - ISBN 978-966-194-317-8. Шифр 373.2.015.3/Р 32
35. Соціалізація молодших школярів у взаємозв’язку урочної та позаурочної діяльності : методичний посібник / Н. М. Бібік. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2020. - 104 с. - ISBN 978-617-7724-61-1. Шифр 373.3.016:30](072/Б 11
36. Соціальна психологія націєтворення: суб’єктно-вчинковий підхід : монографія / В. О. Татенко. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 140 с. - ISBN 978-966-189-552-1. Шифр 316.6/Т 23
37. Соціальний конфлікт: інноваційні комунікативні технології врегулювання : практичний посібник / Т. М. Бевз [та ін.]. - Кропивницький, 2020. - 144 с. - ISBN 978-966-189-529-3. Шифр 316.48(07)/С 69
38. Соціально-педагогічний супровід дітей вимушених переселенців : посібник / Т. Ф. Алєксєєнко [та ін.]. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 208 с. - ISBN 978-966-189-563-7. Шифр 373.2.01/С 69
39. Стратегії вищої освіти в умовах інтернаціоналізації для стійкого розвитку суспільства : моногрфія / В. Зінченко [та ін.] ; за ред. В. Зінченка. - Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2020. - 199 с. Шифр 378.4:37.014.25/С 83
40. Стратегії формування творчої особистості: методи, прийоми, форми : колективна монографія / В. Г. Кремень [та ін.]. - Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2020. - 320 с. - ISBN 978-617-7734-29-0. Шифр 37.036.5/159.95+3/С 83
41. Сучасні психологічні технології надання психологічної допомоги сім’ям постраждалих у подоланні складних життєвих обставин : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2020. - 124 с. Шифр 159.98/С 91
42. Теоретико-методологічні основи інтеграції психологічного знання : монографія / О. В. Завгородня [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 180 с. - ISBN 978-966-194-315-4. Шифр 159.9.072/Т 33
43. Технології психотерапевтичної допомоги постраждалим у подоланні проявів посттравматичного стресового розладу : монографія / З. Г. Кісарчук, Я. М. Омельченко, Г. П. Лазос ; за редакцією З. Г. Кісарчук. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 178 с. - ISBN 978-966-194-316-1 . Шифр 159.98:615.8
44. Українська нація: мистецтво творення - філософія руйнування : монографія / О. В. Суший. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 152 с. - ISBN 978-966-189-551-4. Шифр 17.023.32(477)/С 91
45. Формування і розвиток навичок письма молодших школярів на засадах диференційованого підходу : методичний посібник / О. Ю. Прищепа. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2020. - 72 с. - ISBN 978-617-7724-68-0. Шифр 373.3.016:003
46. Формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови : методичний посібник / К. І. Пономарьова . - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2020. - 88 с. - ISBN 978-617-7724-62-8. Шифр 373.3.016:811.161/П 56
УДК
ББК 37(03)

Анотація: Видання містить анотований перелік із рекомендованої до впровадження наукової продукції, підготовленої вченими підвідомчих установ НАПН України за результатами завершених і перехідних планових наукових досліджень, що здійснювалися протягом 2020 року. Для освітян, науковців, усіх, кого цікавлять проблеми модернізації національної освіти і розвитку науки в галузі освіти, педагогіки, психології. - Приложения: 1. Адаптивна хмаро орієнтована система навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти : монографія / В. М. Дем’яненко [та ін.] ; редактор М. П. Шишкіна 2. Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі : монографія / О. Л. Музика [та ін.] ; за редакцією О. Л. Музики 3. Вивчення величин на уроках математики в початковій школі на засадах компетентнісного підходу : методичні рекомендації / Н. П. Листопад 4. Використання сервісів адаптивних хмаро орієнтованих систем у діяльності вчителя : методичний посібник / В. М. Барладим [та ін.] ; за ред. М. П. Шишкіної 5. Вимушені переселенці: соціально-педагогічні проблеми і досвід підтримки : монографія / Т. Ф. Алексєєнко [та ін.] ; за ред. Т. Ф. Алексєєнко 6. Групові форми роботи в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій (досвід упровадження) : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи 7. Ґенеза поняття «особистість» в українській психологічній науці : монографія / Н. М. Бугайова [та ін.]. ; редактор В. В. Турбан 8. Загальна середня освіта України в контексті освіти країн Європи: тривалість і структура : науково-аналітична доповідь / В. Г. Кремень, Ляшенко О. І., Локшина О. І. 9. Зустріч зі смертю: способи організації життєвого досвіду : монографія / К. В. Мирончак 10. Індивідуальний підхід до формування і розвитку навички читання молодших школярів : методичний посібник / В. О. Мартиненко 11. Інструментарій оцінювання результатів компетентнісно орієнтованого навчання молодших школярів : методичний посібник / О. В. Онопрієнко 12. Інтегративний підхід до вивчення і розвитку творчих здібностей школярів : методичний посібник / О. В. Губенко 13. Історична психологія: націєтворчий потенціал : монографія / О. В. Яремчук 14. Комп’ютерне моделювання пізнавальних завдань для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів : монографія / Ю. В. Биков [та ін.] ; за наук. ред. С. Г. Литвинової 15. Комунікативні технології інформаційного суспільства : монографія / А. І. Гусєв [та ін.] ; редактор А. І. Гусєв 16. Конфліктогенність соціальних уявлень: виклики націєтворенню : монографія / В. Жовтянська, О. Кухарук 17. Медіа-арттерапія як засіб подолання наслідків і профілактики психотравми : практичний посібник / О. Л. Вознесенська 18. Медіапсихологічні ресурси подолання травми війни : практичний посібник / Н. Череповська, Н. Дідик 19. Методика формування умінь протидії насильству у здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти : методичний посібник / О. Л. Хомич, І. В. Лаврентьєва, К. О. Безрук 20. Методичні основи стандартизації підготовки молодших спеціалістів у коледжах і технікумах : методичний посібник / А. А. Каленський [та ін.] 21. Механізми громадянської і національної самоідентифікації: : монографія / І. В. Жадан [та ін.] ; редактор І. В. Жадан 22. Механізми оцінювання якості вищої освіти в умовах євроінтеграції : монографія / О. Воробйова [та ін.] ; за ред. В. Лугового, Ж. Таланової 23. Механізми реалізації ефективного врядування в університетах України в умовах євроінтеграції : колективна монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти 24. Механізми розширення фінансової автономії закладів вищої освіти України : методичні рекомендації / Ю. Вітренко [та ін.] ; за ред. Ю. Вітренка 25. Модернізація організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти : методичний посібник / А. Е. Бойко [та ін.] ; за ред. В. В. Мачуського 26. Науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти в умовах децентралізації (моделі, досвід) : колективна монографія / В. Г. Панок [та ін.] ; редактор В. Г. Панок 27. Негативні психологічні явища у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту : монографія / В. М. Духневич [та ін.] ; за наук. ред. В. М. Духневича 28. Політико-правова свідомість молоді: психологічний аналіз : монографія / З. Ф. Сіверс, В. М. Духневич, Осадько О. Ю. ; редактор З. Ф. Сіверс 29. Посттравматичне життєтворення: способи досягнення : монографія / Т. М. Титаренко 30. Психологічна діагностика мотивації особистості до навчання в умовах інформаційного суспільства : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка 31. Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки 32. Психологія посттравматичного зростання : монографія / В. О. Климчук 33. Психолого-педагогічні засади технологій супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі їх соціальної інтеграції : колективна монографія / Т. В. Жук [та ін.] ; за накової редакції А. Г. Обухівської 34. Регулююча дія ціннісних орієнтацій у житті дитини : монографія / Т. О. Піроженко [та ін.] ;за ред. Т. О. Піроженко 35. Соціалізація молодших школярів у взаємозв’язку урочної та позаурочної діяльності : методичний посібник / Н. М. Бібік 36. Соціальна психологія націєтворення: суб’єктно-вчинковий підхід : монографія / В. О. Татенко 37. Соціальний конфлікт: інноваційні комунікативні технології врегулювання : практичний посібник / Т. М. Бевз [та ін.] 38. Соціально-педагогічний супровід дітей вимушених переселенців : посібник / Т. Ф. Алєксєєнко [та ін.] 39. Стратегії вищої освіти в умовах інтернаціоналізації для стійкого розвитку суспільства : моногрфія / В. Зінченко [та ін.] ; за ред. В. Зінченка 40. Стратегії формування творчої особистості: методи, прийоми, форми : колективна монографія / В. Г. Кремень [та ін.] 41. Сучасні психологічні технології надання психологічної допомоги сім’ям постраждалих у подоланні складних життєвих обставин : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка 42. Теоретико-методологічні основи інтеграції психологічного знання : монографія / О. В. Завгородня [та ін.] 43. Технології психотерапевтичної допомоги постраждалим у подоланні проявів посттравматичного стресового розладу : монографія / З. Г. Кісарчук, Я. М. Омельченко, Г. П. Лазос ; за редакцією З. Г. Кісарчук 44. Українська нація: мистецтво творення - філософія руйнування : монографія / О. В. Суший 45. Формування і розвиток навичок письма молодших школярів на засадах диференційованого підходу : методичний посібник / О. Ю. Прищепа 46. Формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови : методичний посібник / К. І. Пономарьова


Дод.точки доступу:
Регейло, І. Ю. \упорядник.\
Гудим, І. М. \упорядник.\
Довбищенко, В. І. \упорядник.\
Національна академія педагогічних наук України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)


Шифр: Н057263/2024/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2024р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Шербак, В. Модернізація змісту історичної освіти: стереотипи вітчизняної історії – «Хортицька Січ» / В. Шербак. - С.7-14
Мельниченко, О. Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах? / О. Мельниченко. - С.15-23
Moskalets, O. Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany / O. Moskalets [и др.]. - С.24-43
Інші автори: Gryshchenko O., Tsapro G., Tsapro O.
Линьов, К. Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану / К. Линьов, Д. Сабол. - С.44-55
Ярошенко, О. Формувальне оцінювання як чинник модернізації викладання предметів природничої освітньої галузі / О. Ярошенко, Т. Коршевнюк, Л. Ващенко. - С.56-73
Половіна, О. Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань / О. Половіна, І. Новоселецька. - С.74-87
Сисоєва, С. Педагогіка пограниччя в науково-освітньому дискурсі Республіки Польща / С. Сисоєва. - С.88-98
Регейло, І. Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди) / І. Регейло, М. Саюк. - С.99-112
Тадеуш, О. Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід / О. Тадеуш. - С.113-131
Сисоєв, О. Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні / О. Сисоєв. - С.132-144
Яремчук, М. Трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща / М. Яремчук. - С.145-154
Бульвінська, О. Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз / О. Бульвінська. - С.155-169
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Регейло, І.
    Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди) [Електронний ресурс] / І. Регейло, М. Саюк. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 99-112, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
освітнє лідерство -- магістерська підготовка -- повоєнне відновлення -- вища освіта -- управління
Анотація: Проблема розвитку управлінського лідерського потенціалу для вищої освіти, що виступає безпосереднім каталізатором для організації якісних освітніх послуг в Україні та підвищення конкурентоспроможності національних закладів вищої освіти, залишається пріоритетною на етапі інтеграції України до Європейського Союзу, в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення. У статті вперше розглянуто питання професійної підготовки освітніх лідерів та управлінців у сфері вищої освіти на прикладі Утрехтського університету (Нідерланди). На підставі порівняльного аналізу здійснених в національному просторі досліджень та сучасних континентальних європейських джерел схарактеризовано нідерландську систему вищої освіти. Розглянуто спеціалізовані законодавчі та інституційні акти у сфері вищої освіти, узагальнено підходи до магістерської підготовки в Нідерландах, ключовим серед яких є міждисциплінарний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Саюк, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)