П 27 Перро, Шарль. Казковий словник: За казками Шарля Перро : 500 англійських слів / Шарль Перро ; укладач В. Рябченко ; художник (автор художніх і т. п. творів) І. Бодрова. - Київ : Махаон-Україна, 2002. - 80 с. - ISBN 5-18-000373-3 (рос.). - ISBN 966-605-303-9 (укр.) : 15.00 грн.
Рубрики: Англійська мова--Абетка та слова--Тексти для читання--Навчальні видання Дод.точки доступу: Рябченко, В. \укладач.\ Бодрова, І. \художник (автор художніх і т. п. творів).\ Примірників всього: 3 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (2) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (2) |
> Шифр: Н057263/2021/2 Журнал 2021р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Саух, П. Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу / П. Саух. - С.7-15 Рябченко, В. Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету / В. Рябченко. - С.16-24 Chervona, L. Social and cultural determinants of the university social responsibility / L. Chervona, O. Bulvinska. - С.25-31 Мурзіна, О. Методологія формування медіакомпетентності майбутніх лікарів / О. Мурзіна. - С.32-39 Волинець, К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті / К. Волинець. - С.40-47 Дика, Н. Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови / Н. Дика, О. Глазова. - С.48-54 Ващенко, Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу / Л. Ващенко. - С.55-63 Козир, М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти / М. Козир, Т. Калініченко. - С.64-71 Родіна, Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами / Н. Родіна. - С.72-78 Сисоєв, О. Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.79-85 Durdas, A. Modern approaches to teaching foreign languages at french universities / A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska. - С.86-91 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Рябченко, В. Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету [Електронний ресурс] / В. Рябченко. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 16-24, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): академічна нечесність -- мораль -- протекціонізм -- некомпетентність -- якість Анотація: У статті йдеться про проблему корпоративної академічної нечесності, без подолання якої неможливо забезпечити якість вітчизняної вищої освіти, яка б відповідала сучасним світовим вимогам. Метою статті є актуалізація проблеми корпоративної академічної нечесності в освітньому процесі вітчизняних університетів та інших закладів вищої освіти, а також визначення й пояснення ключових причин, що її породжують і не дозволяють їм бути соціально відповідальними. Інтерпретовано сутність соціальної відповідальності університету. Акцентовано, що вона не може бути забезпеченою, коли в університетському середовищі культивується корпоративна академічна нечесність. Визначено ключові причини проблеми академічної нечесності у вітчизняних університетах та інших закладах вищої освіти. Запропоновано методологічний підхід оцінки можливостей забезпечення реальної доброчесності в соціальному середовищі закладу вищої освіти в залежності від моделі його освітньої діяльності. За результатами дослідження зроблено висновок, що корпоративна академічна нечесність є системною соціальною хворобою вітчизняної вищої освіти, яка зумовлена станом сучасного українського суспільства. Вона є значно загрозливішою проблемою порівняно з плагіатом на шляху поліпшення якості української вищої освіти до рівня європейських вимог. І набагато складнішою в її подоланні, ніж боротьба з плагіатом. Це пояснюється тим, що плагіат чиниться індивідуально, а корпоративна академічна нечесність – колективно. Цим зумовлюється потреба в поглиблених системних дослідженнях актуалізованої проблеми та визначенню шляхів її подолання. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
> Шифр: Н057263/2022/1 Журнал 2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17 Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37 Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48 Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60 Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67 Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75 Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81 Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88 Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М. Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96 Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103 Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111 Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118 Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126 Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134 Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139 Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади [Електронний ресурс] / В. Рябченко. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 38-48, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): доброчесність -- моральність -- соціальна відповідальність Анотація: У статті актуалізовано сталий розвиток як фундаментальну умову та безальтернативний шлях збереження земного буття й продовження людського роду та його подальшого успішного життя й духовного розвитку на нашій планеті. Обґрунтовано провідну роль осіб з вищою освітою в забезпеченні сталого розвитку, що вимагає адекватної соціальної відповідальності університетів у їх підготовці. Здійснено критичний аналіз теоретичного дискурсу з проблематики соціальної відповідальності. Виявлено суперечності методологічного характеру як у теорії, так і в практиці реалізації соціальної відповідальності, без усунення яких унеможливлюється розроблення й запровадження адекватних політик та механізмів її реалізації. Визначено шляхи подолання виявлених суперечностей. Зроблено авторські дефініції ключових термінів, зокрема «соціальна відповідальність» і «соціальна відповідальність університетів». Концептуалізовано виміри сталого розвитку соціальної відповідальності. Запропоновано теоретичні моделі взаємодії університетів зі своїми суспільствами в залежності від їх запиту на соціальну відповідальність у вимірах сталого розвитку. Пояснено, що базовими умовами соціально відповідальної взаємодії університетів зі своїм суспільством є демократичність, доброчесність і моральність. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Ф 56 Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3 / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти ; за загальною редакцією В. Андрущенка. - Київ : Знання Україна, 2000. - 520 с. - ISBN 966-618-133-9 : 19.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Методологія педагогічної освіти--Україна Філософія освіти--Проблеми і перспективи--Україна, 21 ст.--Збірники Кл.слова (ненормовані): діалектика -- реформа освіти -- культуротворчий процес Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів Дод.точки доступу: Андрущенко, В. \редактор.\ Академія педагогічних наук України Інститут вищої освіти Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2) |
Ф 56 Рябченко, В. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації / В. Рябченко> // Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Знання Україна, 2000. - Вып. 3. - С. 261-274 . - ISBN 966-618-133-9
Андрущенко, В. \редактор\ Академія педагогічних наук України Інститут вищої освіти Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: Н558821202/2003/34 Журнал 2003р. N 34 Огнев’юк, Віктор Олександрович. Ідентифікація особистості як проблема громадянської освіти / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст. Морозова, Л. П. Еволюція системи ціннісних орієнтацій української молоді в умовах соціокультурних змін / Л. П. Морозова. - С.12-20. - Бібліогр. в кінці ст. Пиголенко, І. В. Роль та місце інтернет-технологій у формуванні ціннісних орієнтацій молоді / І. В. Пиголенко. - С.21-30. - Бібліогр. в кінці ст. Сухина, И. Г. Молодежная контркультура в контексте философско-антропологического учения Эриха Фромма / И. Г. Сухина. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст. Кравченко, Д. Г. Історична свідомість молоді як предмет філософського дослідження та формування / Д. Г. Кравченко. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст. Рябченко, В. І. Соціалізація студентів у вищому навчальному закладі: роль гуманітарних наук / В. І. Рябченко. - С.47-58. - Бібліогр. в кінці ст. Дмитрієнко, Ю. М. Девіантна правосвідомість: лінійна модель правопізнання / Ю. М. Дмитрієнко. - С.59-68. - Бібліогр. в кінці ст. Розумний, М. М. Суспільна ідея як форма свідомості / М. М. Розумний. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст. Нестеренко, Г. О. Суспільно-інформаційна значущість особистісної самореалізації / Г. О. Нестеренко. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст. Джура, О. Д. Умови та ефективність професійного самовизначення особистості / О. Д. Джура. - С.86-100. - Бібліогр. в кінці ст. Татарчук, М. О. Соціально-філософське осмислення трудової поведінки як діяльності людини / М. О. Татарчук. - С.100-107. - Бібліогр. в кінці ст. Галгаш, А. Ю. Проблема соотношения этического и эстетического в теоретическом наследии английских сенсуалистов / А. Ю. Галгаш. - С.107-116. - Бібліогр. в кінці ст. Панич, О. А. Томас Рід походження та сутність модерного скептизму: полеміка проти Дейвіда Х’юма / О. А. Панич. - С.116-126 Богданов, В. С. Елементи авторитетності в процесі демократизації суспільства / В. С. Богданов. - С.126-132. - Бібліогр. в кінці ст. Гашенко, А. В. Організаійні форми виробництва як детермінанти саморозгортання громадянського суспільства / А. В. Гашенко. - С.133-143. - Бібліогр. в кінці ст. Яцук, Н. Є. Національно-комуністичний проект української ментальності / Н. Є. Яцук. - С.143-149. - Бібліогр. в кінці ст. Ковальова, О. О. Статистичне моделювання процесу вступу до Європейського Союзу: ієрархія інтеграційних факторів / О. О. Ковальова. - С.150-160. - Бібліогр. в кінці ст. Додонов, А. Ф. Эволюция институтов политической элиты и политического лидерства в постсоветской Украине / А. Ф. Додонов. - С.160-170. - Бібліогр. в кінці ст. Козак, Б. З. Становлення партій та партійної системи в Україні: теоретико-методологічний аналіз / Б. З. Козак. - С.170-182. - Бібліогр. в кінці ст. Кальян, С. Є. Особливості етногенезу європейської національної меншрсті та умови її самоїдентифікації / С. Є. Кальян. - С.182-188. - Бібліогр. в кінці ст. Кіндратець, О. М. Сучасні дискурси глобалізації / О. М. Кіндратець. - С.189-198. - Бібліогр. в кінці ст. Дударьов, В. Західноєвропейська середня держава в глобалізаційному середовищі: поствеликодержавність Великої Британії / В. Дударьов. - С.198-208. - Бібліогр. в кінці ст. Боровський, О. О. Політичний режим як об’єкт соціологічного дослідження (синергетичний підхід) / О. О. Боровський. - С.209-216. - Бібліогр. в кінці ст. Шевченко, В. М. Методологічні підходи до ідентифікації громадської думки з проблем політики / В. М. Шевченко. - С.217-225. - Бібліогр. в кінці ст. Лобанова, А. С. Специфіка прояву соціальної мімікрії в "перебудовчі" і пострадянські часи / А. С. Лобанова. - С.225-233. - Бібліогр. в кінці ст. Приходько, Т. В. Нові тенденції молодіжної життєтворчості в Україні на межі XX-XXI тисячоліть / Т. В. Приходько. - С.233-239. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Рябченко, В. І. Соціалізація студентів у вищому навчальному закладі: роль гуманітарних наук / В. І. Рябченко> // Нова парадигма. Філософія. Соціологія : журнал наукових праць. - 2003. - N 34. - С. 47-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2222-4637 Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: Н057263/2022/4 Журнал 2022р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі / О. Сисоєв. - С.7-26 Druhanova, O. Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem / O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko. - С.27-35 Прожогіна, І. Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології / І. Прожогіна. - С.36-48 Durdas, A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects / A. Durdas. - С.49-53 Різак, Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація" / Г. Різак. - С.54-60 Яремчук, Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи / Н. Яремчук. - С.69-76 Стойка, О. Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині / О. Стойка. - С.69-76 Рябченко, В. Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 / В. Рябченко, О. Бульвінська. - С.77-86 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Рябченко, В. Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 [Електронний ресурс] / В. Рябченко, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 77-86, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): автономія університетів -- рейтинг -- соціальна відповідальність університетів -- сталий розвиток -- Times Higher Education Impact Rankings Анотація: Стаття присвячена дослідженню результатів Times Higher Education Impact Rankings 2022, який відображає діяльність університетів у забезпеченні сталого розвитку суспільства. Наголошено, що автономія університетів поряд з можливостями самоврядування й академічної свободи посилює їхню соціальну відповідальність за результати своєї діяльності у досягненні цілей сталого розвитку. Одним з механізмів оцінювання внеску університетів у забезпечення сталого розвитку є рейтинг Times Higher Education Impact Rankings, участь в якому є добровільною для закладів вищої освіти. У статті проаналізовано методологію рейтингу, відзначено його сильні сторони і прогалини. Позитивними сторонами методології є відкритість для університетів для широкого залучення до рейтингу на добровільній основі, можливість для університетів розширити свій внесок у розв’язання соціальних, політичних, екологічних, економічних проблем у своїй країні та в усьому світі; певна гнучкість критеріїв дозволяє порівнювати дуже різноманітне середовище закладів вищої освіти. До прогалин у методології Times Higher Education Impact Rankings відносимо необов’язковість участі для університетів у рейтингу, що приводить до відсутності в ньому більшості університетів світу, зокрема тих, що є топовими за іншими рейтингами; певна незбалансованість вагових коефіцієнтів критеріїв рейтингу, неможливість лонгітюдного аналізу здобутків університетів. Наголошено, що статистичне дослідження результатів рейтингу Times Higher Education Impact Rankings 2022 засвідчило високі досягнення університетів з Європи, Австралії, Північної Америки, а також зростання в рейтингу частки закладів вищої освіти з регіонів, що розвиваються. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Бульвінська, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |