> Шифр: П860805/2017/11 Журнал 2017р. № 11 Бондарчук, Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра : (за науково-педагогічним проектом "Інтелект України") / Є. Бондарчук. - С.1–3. Чабайовська, М. Зісторії українського книгодрукування / М. Чабайовська. - С.4–7. - Бібліогр.: 12 назв. Поліщук, В. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / В. Поліщук. - С.8–11. Балютіна, К. Перспективний план виховної роботи вчителя початкових класів / К. Балютіна, С. Гончарова, О. Жихарєва. - С.12–16. Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / О. Прищепа. - С.17–19. - Бібліогр.: 2 назви. Гнатишина, С. Розвиток літературних компетентностей на уроках-проектах з використанням методу кольорових капелюхів Едварда де Боно (4 клас) / С. Гнатишина. - С.20–21. Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.22–25. - Бібліогр.: 4 назви. Березанська, К. Бінарний інтегрований урок природознавства та трудового навчання (1 клас) / К. Березанська. - С.25–27. - Бібліогр.: 9 назв. Рак, Л. Виховна година: "Хочу і можу бути здоровим!" / Л. Рак. - С.28–31. - Бібліогр.: 3 назви. Дяченко, Л. Прес-конференція з охорони природи / Л. Дяченко. - С.31–34. Ковальова, В. Екологічний урок-казка з природознавства зі здоров’язбережувальними технологіями у 1 класі / В. Ковальова. - С.34–37. Садова, Р. Урок-подорож "Осіння казка" / Р. Садова. - С.37–39. Луговська, І. Презентація творчого проекту "Цікаво про гривню" / І. Луговська. - С.39–41. Тараканова, А. Хореографічний репертуар – складова формування національно-патріотичної культури особистості / А. Тараканова. - С.41–43. Святенко, Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільноговіку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Ю. Святенко. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв. Колесник, Л. Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Л. Колесник, А. Шапошнікова. - С.48–52. - Бібліогр.: 3 назви. Бондаренко, Г. Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Г. Бондаренко. - С.53–56. - Бібліогр.: 10 назв. Баранова, Н. Майстер-клас "Ранкові зустрічі" / Н. Баранова, Н. Коцур. - С.57–58. Мазурець, Л. Рідна мова чиста, як роса / Л. Мазурець. - С.59–60. Норенко, Л. Цікавий урок у початковій школі / Л. Норенко. - С.61. - Бібліогр.: 4 назви. Пістоляк, Н. Бджілка-трудівниця / Н. Пістоляк. - С.64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
С 14 Садова, Р. Урок-подорож "Осіння казка" / Рита Садова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 37–39. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Природознавство--урок-подорож--початкова школа Кл.слова (ненормовані): природознавство -- методика викладання -- урок-подорож -- осінь -- ставлення до природи -- осіння пора -- початкова школа Анотація: У статті подано розробку уроку-подорожі з природознавства для учнів початкової школи. Мета: поглибити і збагатити знання дітей про осінь; ознайомити дітей із фруктовими та овочевими рослинами; сприяти вихованню любові та дбайливого ставлення до природи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Садова, Р. Урок-подорож "Осіння казка" [Текст] / Р. Садова> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 11. - С. 37–39. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: П860805/2018/10 Журнал 2018р. № 10 Чудакова, О. Осіння казка : (театралізована вистава) / О. Чудакова. - С.62–64. - Бібліогр.: 4 назви. Буянова, Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я / Н. Буянова. - С.56–61. - Бібліогр.: 6 назв. Петрова, Н. Ми – кияни : (виховний захід) / Н. Петрова. - С.54–55. Шнайдер, А. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1–4 класи) / А. Шнайдер. - С.50–53. - Бібліогр.: 9 назв. Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45–47. Олексин, Н. Спілкування – найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43–44. Чумарна, М. Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40–42. Петрук, О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38–39. Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.31–37. Єфименко, О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29–30. - Бібліогр.: 3 назви. Садова, Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26–29. Піка, Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25–26. Саквенко, О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23–24. Паршина, С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів : (4 клас) / С. Паршина. - С.21–22. Півень, Г. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19–20. Балютіна, К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації / К. Балютіна. - С.14–18. Стецюк, Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви. Золотарьова, А. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6–9. Стрілько, Л. Краса – це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4–5. Гекало, Л. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1–3. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
С 14 Садова, Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Рита Садова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 26–29. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Інтегровані уроки--урок-подорож--математика--початкова школа Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- методика викладання -- урок-подорож -- математика -- природознавство -- трицифрові числа -- письмове додавання -- периметр -- тварини -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку-подорожі з математики, природознавства на тему: "Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Розв’язування задач. Периметр", "Різноманітність тварин та їхній вплив на природу Землі" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |