> Шифр: П849665807/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Соловйова, Л. Аби ціннісні орієнтації стали регуляторами поведінки дитини / Л. Соловйова. - С.4-10 Кл.слова: регулятивні механізми, ціннісні орієнтації, проектна діяльність Лохвицька, Л. Моральні ідеали у дитячих малюнках / Л. Лохвицька. - С.11-13 Харченко, В. Усе в наших руках, або Про користь самомасажу долонь та пальців / В. Харченко. - С.14-18 Кл.слова: емоційне напруження, координація рухів, розвиток мовлення Урус, Н. Як відкорегувати мовлення дитини за допомогою руху / Н. Урус. - С.19-27 Кл.слова: вади мовлення, психомоторні процеси, сенсорні процеси Малашевська, І. Музико-терапевтичні заняття: поєднуємо приємне з корисним / І. Малашевська, С. Недериця. - С.28-31 Кл.слова: музикотерапія Тюрютікова, І. Конфлікт дитини з однолітками: як реагувати дорослим / І. Тюрютікова. - С.32-37 Кл.слова: конфліктні ситуації, життєвий ресурс Мойзріст, О. Коли до відпустки ще далеко... / О. Мойзріст. - С.38-39 Кл.слова: емоційне та фізичне виснаження Філімошкіна, Н. Тенета співзалежної родини / Н. Філімошкіна. - С.40-43 Кляпець, О. Три кроки на допомогу дитині, яка переживає стрес / О. Кляпець. - С.44-47 Кляпець, О. Якщо батьки відмовляються від допомоги психолога / О. Кляпець. - С.48 Кляпець, О. Як запропонувати допомогу батькам / О. Кляпець. - С.49-50 Вікові психомоторні новоутворення дитини. - С.51 Діагностика психомоторного розвитку дітей. - С.52 Сосновенко, Н. Робота в інклюзивних групах: як визначити педагогічне навантаження / Н. Сосновенко. - С.53-54 Морєва, О. Обчислення розміру місячної заробітної плати практичного психолога, який за сумісництвом працює керівником гуртка / О. Морєва. - С.54-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Урус, Н. Як відкорегувати мовлення дитини за допомогою руху [Текст] / Н. Урус> // Практичний психолог: Дитячий садок. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2018. - N 3. - С. 19-27 Кл.слова (ненормовані): вади мовлення -- психомоторні процеси -- сенсорні процеси Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |