Шифр: П875300957/2017/3
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 3
Зміст:
Ху, Ж. Структурно-функціональна модель процесу адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Ж. Ху. - С.7-13
Сін, Ч. Педагогічні умови організації підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України / Ч. Сін. - С.14-17
Кошіль, О. Структура готовності майбутнього вихователя до проектування освітнього середовища дошкільного навчального закладу: теоретичний аспект / О. Кошіль. - С.18-22
Грищук, Ю. Педагогічна конституція Європи: сутність та значення для євроінтеграції освіти в Україні / Ю. Грищук. - С.23-27
Козак, Л. Особливості організації педагогічної освіти у вищих школах Франції / Л. Козак. - С.27-33
Кристопчук, Т. Дослідження розвитку педагогічної освіти у Республіці Польща: концепція та науковий тезаурус / Т. Кристопчук. - С.34-38
Закревська, С. Визнання неформальної освіти в Бельгії: теоретичні й практичні аспекти / С. Закревська. - С.39-43
Гордійчук, С. Забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу / С. Гордійчук. - С.44-52
Батечко, Н. Сучасні підходи добору методів навчання майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.53-59
Лозова, О. Психосемантика лідерства у буденній свідомості студентів / О. Лозова. - С.60-65
Зуєва, Л. Організаційно-методичні засади тренінгу «психолого-педагогічні техніки розвитку навичок саморегуляції і профілактики емоційного вигорання у професійній діяльності суддів» / Л. Зуєва. - С.66-71
Синекоп, О. Особистісно-діяльнісний підхід у англомовному диференційованому навчанні майбутніх ІТ-фахівців / О. Синекоп. - С.71-77
Власюк, О. Навчально-виховний процес підготовки фахівців декоративно-прикладного мистецтва: теоретичний аналіз / О. Власюк. - С.78-83
Кифенко, А. Критерії та рівні сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу / А. Кифенко. - С.84-88
Пшенична, Н. Обгрунтування доцільності вивчення дисципліни«Хімія» майбутніми вчителями технологій / Н. Пшенична. - С.89-94
Комісарик, М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників / М. Комісарик, К. Балаєва. - С.95-99
Брушневська, І. Дослідження стану сформованості процесів пам’яті у дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення / І. Брушневська. - С.100-105
Титаренко, І. Феномен соціально-культурних чинників у функціонуванні системи освіти / І. Титаренко. - С.106-111
Пищик, О. Взаємозв’язок професійної та комунікативної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів / О. Пищик. - С.111-116
Редько, С. Комунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. Редько. - С.116-122
Чуйко, С. Фoрмування екологічної компетенції майбутніх фахівців автомобільного транспорту / С. Чуйко. - С.123-128
Chernykh, О. Teenager’s safe online behavior and the levelof key competencies development / О. Chernykh. - С.129-134
Фінгерман, О. Гра як засіб навчального процесу розумово відсталих дошкільників / О. Фінгерман. - С.135-140
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Ху, Ж.
    Структурно-функціональна модель процесу адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України [Текст] / Ж. Ху // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 7-13 . - ISSN 2078-1687


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)