316.7
П 86


   
    Психолого-педагогічна робота у загальноосвітніх навчальних закладах з профілактики насильства над дітьми : методичний посібник / редактор Т. П. Цюман ; укладач: Т. В. Вовчок, Н. П. Степура, І. С. Даниленко. - Київ : Експрес, 2009. - 326 с. - ISBN 978-966-8674-12-9 : 21.50 грн., 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Профілактика насильства над дітьми--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
попередження насильства -- партнерське спілкування -- батьки і діти -- соціально-просвітницька діяльність
Дод.точки доступу:
Цюман, Т. П. \редактор.\
Вовчок, Т. В. \укладач.\
Степура, Н. П. \укладач.\
Даниленко, І. С. \укладач.\


Примірників всього: 6
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)


   37.017(075)
   О-75


   
    Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми : 10 клас / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України, Українська асоціація соціальних педагогів і спеціалістів із соціальної роботи, ВБО Український фонд "Благополуччя дітей" ; упорядник: Н. І. Бойчук [та ін.] ; рецензент: О. В. Безпалько, Л. Г. Ковальчук ; редактор І. П. Білоцерківець. - Київ : Основа, 2012. - 140 с. : табл. - ISBN 978-966-699-660-5 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальноосвітня школа--Моральне виховання--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
ставлення до себе -- ставлення до інших -- ставлення до діяльності -- ставлення до навколишнього світу
Дод.точки доступу:
Бойчук, Н. І. \упорядник.\
Молочний, В. В. \упорядник.\
Руда, О. В. \упорядник.\
Терницька, С. В. \упорядник.\
Шеламкова, А. М. \упорядник.\
Цюман, Т. П. \упорядник.\
Безпалько, О. В. \рецензент.\
Ковальчук, Л. Г. \рецензент.\
Білоцерківець, І. П. \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Українська асоціація соціальних педагогів і спеціалістів із соціальної роботи
ВБО Український фонд "Благополуччя дітей"


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


364.4-055.5/.7(072)
К 46


    Соціальна робота із вразливими сім’ями та дітьми [Текст] : посібник : у 2-х частинах / Міністерство соціальної політики України, Партнерство "Кожній дитині". - Київ : ОБНОВА КОМПАНІ, 2017 - .
   Ч. 2 : Ознаки вразливості та специфіка підтримки сім’ї і дитини / А. В. Аносова та інші ; за загальною редакцією Т. В. Журавель , З. П. Кияниці. - 2017. - 352 с. : табл. - ISBN 978-617-7239-20-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Технології--Практичний посібник

Кл.слова (ненормовані):
соціальна адаптація -- соціальна інтеграція -- попередження насильства -- особи, залежні від психоактивних речовин -- проблема СНІДу -- конфлікт із законом
Анотація: Розкриваються особливості організації надання послуг сім’ям з дітьми з урахуванням ключової ознаки вразливості. Лаконічно розкрито інформацію щодо професійних обов’язків і основних напрямків роботи фахівця соціальної роботи.
Дод.точки доступу:
Аносова , А. В.
Безпалько, О. В.
Виноградова, О. А.
Журавель, Т. В.
Луценко, І. В.
Новохатня, К. А.
Носач, І. В.
Остролуцька, Л. І.
Петрович, В. С.
Пєтушкова, Л. А.
Пилипас, Ю. В.
Цюман, Т. П.
Журавель, Т. В. \редактор\
Кияниця, З. П. \редактор\
Міністерство соціальної політики України
Партнерство "Кожній дитині"


Примірників всього: 10
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10)


Шифр: П225817115/2021/35
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2021р. № 35 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих / Л. Хоружа. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Івашньова, С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога / С. Івашньова. - С.12-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліннік, О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту / О. Ліннік. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлєнька, Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції / Г. Бєлєнька. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ / Г. Васьківська, Г. Скиба. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Malach, J. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment / J. Malach, M. Chmura, D. Vicherková. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кисіль, Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення / Н. Кисіль, Й. Малах. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Машовець, М. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО / М. Машовець, С. Паламар, Ю. Савченко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання / Л. Козак. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Карнаухова, А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів / А. Карнаухова. - С.78-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Половіна, О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів / О. Половіна, І. Кондратець. - С.83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / Т. Пономаренко, О. Кузіна. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості / Т. Цюман, О. Нагула. - С.94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Сулятицький, І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією / І. Сулятицький, А. Порохнява. - С.101-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Шифр: П225817115/2021/36
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2021р. № 36 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Леонтьєва, І. Реформування освіти в Україні: еволюція наукових поглядів (2001-2021) / І. Леонтьєва. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубасенюк, О. Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи / О. Дубасенюк, О. Вознюк, В. Копетчук. - С.18-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриневич, Л. Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи / Л. Гриневич. - С.25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні / О. Мельниченко. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Nurbekova, S. Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions / S. Nurbekova, L. Kozak. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Shatiuk, T. Innovations in the training of educational psychologists in the Republic of Belarus / T. Shatiuk. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів / С. Паламар, Л. Нежива. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільїч, Л. Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності / Л. Ільїч, М. Науменко. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, К. Формування іншомовної мовленнєвої діяльності дітей 6-7 років засобом Web-сервісу Learningapps.org / К. Бровко. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, К. Підготовка майбутнього педагога нової генерації в контексті ініціатив Давоського форуму з питань освіти / К. Волинець. - С.65-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, Ю. Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції / Ю. Волинець. - С.71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти / О. Коваленко. - С.77-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів / Т. Саврасова-В’юн. - С.84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенкова, Т. Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання / Т. Сватенкова. - С.91-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Соловйова, Л. Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя / Л. Соловйова. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психолого-педагогічний супровід формування навичок безпечної поведінки дитини (на прикладі онлайн-курсу "Я вмію себе захистити") / Т. Цюман, О. Нагула. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)




    Цюман, Т.
    Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 94-100, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3513. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
аналіз ризиків -- безпека -- культура безпеки -- психологічний комфорт -- соціальний комфорт -- фізичний комфорт
Анотація: У статті розглянуто наукові дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців щодо таких понять, як безпека, психологічна безпека, культура безпеки й підходи до їх вивчення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нагула, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)





    Цюман, Т.
    Психолого-педагогічний супровід формування навичок безпечної поведінки дитини (на прикладі онлайн-курсу "Я вмію себе захистити") [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 105-110, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3615. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
формування навичок безпечної поведінки -- психологічний зміст правил безпечної поведінки -- онлайн заняття -- структура онлайн курсу “Я вмію себе захистити”
Анотація: У статті обґрунтовано авторську концепцію формування навичок безпечної поведінки дитини. Розкрито психологічний зміст п’яти правил безпечної поведінки, заснованих на функціонуванні механізмів психіки дитини. Висвітлено та обґрунтовано складові, змістове наповнення та особливості використання онлайн курсу “Я вмію себе захистити” для роботи з дітьми з формування навичок безпечної поведінки. Зазначено, що формат онлайн взаємодії потребує від педагогів специфічної підготовки до занять, зокрема до конструювання освітнього онлайн простору, умов співпраці з дітьми та вибору онлайн інструментів. Окреслено, що онлайн взаємодія базується на додатковому стимулюванні активності усіх задіяних у процес опанування теоретичними знаннями та практичними навичками безпечної поведінки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нагула, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)



Шифр: П225817115/2022/38
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2022р. № 38 (2) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Братко, М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США / М. Братко. - С.6-13
Бойчук, Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів / Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Каналс-Ботінес, М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя / М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Голота, Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти / Н. Голота, О. Бріка. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Єпіхіна, М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі / М. Єпіхіна. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Желанова, В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії / В. Желанова, М. Козир : 44-50
Кипиченко, Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися / Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет / І. Леонтьєва. - С.57-62
Мордовцева, М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів / М. Мордовцева. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору / С. Паламар, М. Науменко. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Половіна, О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу / О. Половіна, І. Кондратець. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану / Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Камінська, С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання / С. Камінська, О. Тирон. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)




    Цюман, Т.
    Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 83-89, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3813. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
резильєнтність -- психологічні правила -- стійкість педагога -- відчуття безпеки -- емоційна стійкість -- цінності -- стрес
Анотація: У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до визна- чення резильєнтності у вітчизняній і зарубіжній психології, звернено увагу на концептуальні ідеї щодо обґрунтування психологічних умов розвитку резильєнтності: 1) відновлення відчуття безпеки через розуміння специфіки проживання кожною людиною ситуацій, пов’язаних із загро- зою життю в умовах воєнного стану; 2) безпечне та екологічне реагування на емоційні про- блеми особистості, які накопичуються через значні стрес-фактори, пов’язані із порушенням базового відчуття безпеки та військовими діями; 3) врахування особливостей функціонування мозку в умовах зовнішніх загроз; 4) формування резильєнтного освітнього середовища, напо- вненого груповими та суспільними цінностями; 5) опора на ресурс психологічного та фізичного комфорту, який є важливим елементом для відновлення резильєнтності особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нагула, О.
Адамська, З.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)



Шифр: П225817115/2023/40
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2023р. № 40 (2) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Братко, М. Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство / М. Братко. - С.6-12
Желанова, В. Трансформація діяльності університетських аналітичних центрів у контексті викликів сьогодення / В. Желанова, В. Крижановська. - С.13-18
Леонтьєва, І. До проблеми розбудови екосистеми вищої педагогічної освіти / І. Леонтьєва. - С.19-25
Фаббі, К. Підхід Реджо-Емілії у взаємодії з дітьми раннього віку / К. Фаббі, В. В'юнник. - С.26-31
Рего, Г. Досвід інклюзивної освіти в Угорщині / Г. Рего, Ю. Тордік. - С.32-38
Дика, Н. Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування / Н. Дика. - С.39-48
Кузнецова, Г. Становлення української фонетики та методики її навчання в освітніх закладах / Г. Кузнецова. - С.41-51
Гаращенко, Л. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - С.52-58
Голота, Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку / Н. Голота, А. Карнаухова. - С.59-64
Козир, М. Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України / М. Козир, А. Сад. - С.65-69
Шкляєва, Г. Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у контексті формування соціокультурного світу дитини дошкільного віку / Г. Шкляєва, О. Бровата, О. Ільченко. - С.70-78
Цюман, Т. Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції / Т. Цюман, О. Рева. - С.79-84
Повіренна, І. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів з порушенням мовлення в умовах спеціального закладу освіти / І. Повіренна, Р. Павлюк. - С.85-92
Бойченко, В. Індивідуальна траєкторія професійного вдосконалення педагога: результати наукової розвідки / В. Бойченко. - С.93-100
Сіроштан, К. Особливості просвітницької роботи в територіальній громаді щодо надання логопедичних послуг / К. Сіроштан, Р. Павлюк. - С.101-109
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)




    Цюман, Т.
    Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Рева. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 79-84, DOI 10.28925/2311-2409.2023.4012 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- психологічна культура -- особиста гідність -- безпека життя -- громадянська позиція
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз окремих наукових підходів до визначення психологічної культури у вітчизняній і зарубіжній психології, звернено увагу на концептуальні ідеї щодо обґрунтування психологічного змісту формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції. Розкрито зміст поняття психологічна культура як важливого інструмента адаптації людини в постійно мінливому соціальному середовищі та запоруки самореалізації особистості на різних етапах розвитку. Обґрунтовано авторські підходи до феномену психологічної культури особистості у питаннях формування особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції. Охарактеризовано особливості та рекомендації щодо використання системи виховної роботи через формування у молодших підлітків внутрішньо-мотиваційних ставлень, важливих життєвих навичок, розвитку особистих та громадянських компетентностей. Акцентовано увагу на тому, що педагог, який володіє психологічною культурою, може стати для молодших підлітків взірцем самодостатньої особистості у питаннях особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Рева, О.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)



   373.3.014.68:159(072)
   О-75


   
    Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція: інтерактивні сценарії для роботи з батьками учнів 1–4 класів : методичні рекоментації / упорядник З. М. Адамська ; редактор, упорядник Т. П. Цюман. - Київ : ФОП Костінський С. Л. , 2023. - 108 с. - ISBN 978-67-897-07-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Моральне виховання в галузі шкільної педагогіки --Навчально-методичні посібники

Анотація: Розраховано на вчителів початкових класів, соціальних педагогів, психологів, студентів вищих педагогічних навчальних закладів, слухачів курсів підвищення кваліфікації системи післядипломної педагогічної освіти, а також на всіх, хто не байдужий до проблем дітей в Україні.
Дод.точки доступу:
Адамська, З. М. \упорядник.\
Цюман, Т. П. \редактор, упорядник.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


   373.015.3:159.922.74(072)
   О-75


   
    Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями 1–4 класів з питань попередження торгівлі людьми / упорядник: Н. І. Бойчук [и др.] ; редактор Т. П. Цюман. - Київ : Буря О. Д., 2023. - ISBN 978-617-8097-06-3 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Моральне виховання в галузі шкільної педагогіки --Навчально-методичні посібники

Анотація: Авторська програма інтерактивних сценаріїв виховної роботи покликана в цікавий та відповідний до віку дітей спосіб активізувати попередження торгівли людьми серед покоління, яке зростає. Робота зосереджена на прищепленні дітям навичок пізнання та самопізнання, оцінки ризиків та використання правил безпеки життя, ініціативності та відповідальної суспільної позиції тощо.
Дод.точки доступу:
Бойчук, Н. І. \упорядник.\
Заруцька, О. В. \упорядник.\
Нагула, О. Л. \упорядник.\
Цюман, Т. П. \упорядник.\
Чопик , С. В. \упорядник.\
Цюман, Т. П. \редактор.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)