Шифр: І254815328/2019/2(8)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 2(8)
Зміст:
Бикова, О. М. Специфіка створення образу Білорусі в літературних репортажах на мандрівну тематику 1920-30-х рр. / О. М. Бикова. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Гондюл, О. Д. Соціальна відповідальність медіа як ефективний результат «журналістики рішень» / О. Д. Гондюл. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Гандзюк, В. О. Стратегія маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа (на прикладі ранкового шоу "Сніданок з 1+1") / В. О. Гандзюк, М. В. Дяченко. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванов, Д. Кульмінаційний момент боротьби за «правління душами». семіотична перспектива питань ідентичності та поділу на «ми-вони» / Д. Іванов. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Сторітелінг як важлива інформаційна технологія та ДНК інформації / Т. І. Куцай. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісневська, А. Л. Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа / А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова. - С.47-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, І. В. Епістолярна комунікація: семіотичний вимір / І. В. Погребняк. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні / А. К. Досенко. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Хамедова, О. А. Західноукраїнський часопис «Жіночий голос» (1931‒1939): версія соціалістичного фемінізму / О. А. Хамедова. - С.67-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Пастушина, В. М. Проблемно-тематичні спектри журналу «Розбудова нації» (1928-1934 рр.) / В. М. Пастушина. - С.74-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Подоляка, Н. С. Особливості національної української культури в художньому оформленні видань харківського кооперативного видавництва «Рух» / Н. С. Подоляка. - С.82-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьків, М. C. «Преса УСРР до XV роковин жовтня» Михайла Агуфа як дзеркало видавничої галузі в Україні у 1920-х років / М. C. Васьків. - С.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Стамбол, І. І. Тенденції розвитку новітньої біобібліографії (за матеріалами всеукраїнського «Біографічного рейтингу») / І. І. Стамбол. - С.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Н. М. Проблеми формування та оцінювання компетентності фахівців бібліотечно-інформаційної галузі / Н. М. Терещенко. - С.101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Феринська, А. І. Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України / А. І. Феринська. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Сосєдко, К. Д. Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів / К. Д. Сосєдко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Щиглинська, М. М. Бібліотеки Великої Британії у застосунку Google arts & Culture / М. М. Щиглинська. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)




    Щиглинська, М. М.
    Бібліотеки Великої Британії у застосунку Google arts & Culture [Текст] / М. М. Щиглинська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 123-128. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки -- Велика Британія -- твори мистецтва -- колекції
Анотація: У статті розглянуто способи сучасних форм представлення бібліотек та популяризації їх колекцій творів художнього мистецтв, документної спадщини на прикладі бібліотек Великої Британії у застосунку “Google Arts & Culture”. Проаналізовано основні джерела з цієї проблематики вітчизняних та зарубіжних науковців. Мето-дологічною основою дослідження є соціокомунікативний, системний, соціокультурний та інформаційний підхо-ди, які у сукупності дали змогу розглянути проєкт Google Arts & Culture як комунікаційне, інформаційне та со-ціокультурне явище. Методологія базових підходів доповнюється комплексом дослідницьких методів, зокрема аналізу та синтезу, порівняння й контент-аналізу.Схарактеризовано функціональні можливості застосунку “Google Arts & Culture” з популяризації колекцій бібліотек. Виявлено особливості оформлення та наповнення профілів бібліотек відповідно до специфіки фонду бібліотеки. Визначено перспективи подальшого дослідження проєктів, пов’язаних із розповсюдженням інфор-мації про документну спадщину, популяризації колекцій, побудови комунікації між закладами культури та ви-вчення інших новітніх форм представлення бібліотек

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)