Шифр: С794174244/2020/5
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 5
Зміст:
Gedifew, B. T. Self-Other Dialectic, Hegel, and the Contemporary theory of 'The Politics of Recognition' / B. T. Gedifew. - P.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Horban, O. The phenomenon of Historical memory in the context of the genesis of Historical methodology / O. Horban, R. Martych. - P.13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Dielini, M. Evolution of Business Ethics: from general philosophical principles to Corporate Social Responsibility / M. Dielini. - P.18-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Oliinyk, I. Self-identification of Precariat Representatives / I. Oliinyk, T. Bezprozvanna, M. Maletska. - P.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Alimba, Ch. N. Why, Where, When, and How to Domesticating Peace Education In the Educational System In Nigeria? / Ch. N. Alimba. - P.29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Haile, E. S. Qualitative inquiry into the practice of Instructional Leadership and Transformational Leadership in Public Secondary Schools of Addis Ababa, Ethiopia / E. S. Haile. - P.39-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Reva, N. The role of Logic in Critical Thinking / N. Reva. - P.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Lomachinska, I. The phenomenon of Missionary Activity of Christian Churches in the Virtual Space / I. Lomachinska, P. Grebenyuk. - P.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Shumilin, A. Biblical Image of True Sonship in the Epistle to the Hebrews / A. Shumilin. - P.60-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Шифр: С794174244/2021/9/10
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 9/10
Зміст:
Adera, B. M. Social Media, Public Sphere and the Political Tragedies of Contemporary Ethiopia / B. M. Adera. - P.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Bezprozvanna, T. Monetary identification of a person as a product of dissemination of values of Western Civilization / T. Bezprozvanna. - P.13-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Yereskova, T. Social dimension of innovation research in the conditions of social transformations / T. Yereskova, O. Mazuryk. - P.21-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Lazorevych, I. Humanistic aspects of ecological values in Buddhism and Taoism and their social significance / I. Lazorevych. - P.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Lomachinska, I. The religious factors of the Ukrainian mentality formation / I. Lomachinska, E. Deinega, O. Donets. - P.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Sekisov, V. The political nature of the church according to Stanley Martin Hauerwas, William T. Cavanaugh and Walter Brueggemann / V. Sekisov. - P.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Fylypovych, L. Transformation of religious values: dimensions of religious studies and sociology / L. Fylypovych, V. Tytarenko. - P.45-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Oliinyk, I.
    Self-identification of Precariat Representatives = Самоідентифікація представників прекаріату / I. Oliinyk, T. Bezprozvanna, M. Maletska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P24-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
прекаріат -- самоідентифікація -- професійна ідентичність -- гроші -- селф-брендинг
Анотація: Cтаттю присвячено самоідентифікації представників прекаріату. Дослідження питань самоідентифікації є актуальним, адже для прекаріату, який живе у стані постійної нестабільності та невизначеності, ідентичність як фактор стабілізації є значно більш важливою, аніж для інших соціальних груп. Мета статті – визначити особливості самоідентифікації представників прекаріату. Для досягнення поставленої мети був використаний крос-методологічний підхід, зокрема системний та компаративний методи, синтез та узагальнення матеріалів, представлених у науковій літературі з цієї проблематики. Визначені головні риси, що виокремлюють прекаріат серед інших класів, включаючи відсутність професійної та трудової ідентичності. Авторами зроблено висновок, що відсутність професійної та трудової ідентичності ускладнює формування класової свідомості прекаріату, що, в свою чергу, унеможливлює формування прекаріату як «класу для себе». Сьогодні, формування самоідентичності часто заміщується селф-брендингом, однак, селф-брендинг не сприяє формуванню такої самоідентифікації, яка б могла стабілізувати суспільні позиції і сприяти боротьбі з нестабільністю і невизначеністю. Селф-брендинг призводить до того, що ідентичність людини часто підмінюють сторінками у соціальних мережах, речами, які люди купують, і грошима, які вони заробляють, замість ідентифікації з професією та діяльністю. Формування самоідентифікації представників прекаріату є важливим, адже може сприяти боротьбі з невизначеністю та нестабільністю, і, таким чином, вирішити проблему тривоги, притаманної прекаріату. Дослідження цієї проблематики може вплинути на економічну та політичну сферу. Подальші дослідження самоідентифікації представників прекаріату в Україні є актуальними, так як можуть сприяти розумінню особливостей цього класу і його проявів у нашій країні.
Дод.точки доступу:
Bezprozvanna, T.
Тетяна Безпрозванна
Maletska, M.
Марія Малецька
Іван Олійник


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Bezprozvanna, T.
    Monetary identification of a person as a product of dissemination of values of Western Civilization = Грошова ідентифікація людини як продукт поширення цінностей західної цивілізації / T. Bezprozvanna // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P13-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
грошова ідентифікація -- ідентичність -- криза ідентичності -- капіталізм -- гроші -- грошові цінності -- західна цивілізація
Анотація: Стаття присвячена проблемі грошової ідентичності, яка в контексті трансформаційних процесів сучасного світу потребує детального вивчення. Актуальність дослідження полягає в тому, що ідентичність сучасної людини стає хиткою. В пошуках орієнтирів для конструювання власного «я» людина опиняється на роздоріжжі. Вона втрачає ідентичність, якою володіла від народження, як член традиційного суспільства, і вимушена вибудовувати її самостійно. В рамках статі розкриваються передумови виникнення кризи ідентичності в контексті розвитку капіталізму та формуванні економічного типу людини. Мета статі полягає у визначенні особливостей формування грошової ідентичності, що стала по суті побічним продуктом поширення цінностей Заходу. Для досягнення цієї мети здійснюється структурно-функціональний аналіз соціальних взаємодій суб’єктів ідентифікації, а також використовуються загальнонаукові методи синтезу і узагальнення матеріалів, аналізу, порівняння, дедуктивний, індуктивний методи та ін. Основні риси грошової ідентичності полягають в тому, що людина починає керуватися власними егоїстичними началами, а гроші стають головною цінністю для людини, постають як універсальна цінність, що є еквівалентом усіх інших матеріальних цінностей. Грошова ідентичність в рамках сучасного світу постає як глобальна та нестійка, вона формується штучно і слугує сучасному ринку для отримання прибутку в рамках суспільства споживання. Зроблено висновок, що у сучасному світі гроші слугують не лише покращенню об’єктивних обставин життя, а і стають засобом досягнення суспільного визнання. Проблема грошової ідентичності виявляється особливо актуальною і для України, як для країни, що орієнтується на західний тип господарювання з його досягненнями, цінностями і водночас проблемами, а тому потребує подальших досліджень
Дод.точки доступу:
Тетяна Безпрозванна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)