811.111’367(075.8)
C 51


    Chesnokova, A.
    Dotting the i’s: punctuation and mechanics : навчальний посібник / A. Chesnokova. - Київ : Ленвіт, 2010. - 102 с. - ISBN 978-966-8995-35-4 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство

   Англійська мова--Синтаксис--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
розділові знаки -- пунктуація

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: С325934233/2019/25/1
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2019р. т.25 № 1
Зміст:
Peer, W. What literature does to our emotions, and how do we know? Empirical studies will tell / W. Peer, A. Chesnokova. - С.1-10
Радзієвський, В. Авторські відступи як репрезентація авторської позиції в новелах Леоніда Мосендза / В. Радзієвський. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Вощенко, О. Жанрова домінанта химерної прози / О. Вощенко. - С.16-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, Л. Природа народної сміхової культури і явище низового бароко в Україні / Л. Семенюк. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Літвінчук, Т. Художня рецепція дихотомії "місто — степ" в історичних романах П. Загребельного, Р. Іванченко та П. Угляренка / Т. Літвінчук. - С.31-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Добродій, В. Жанрові особливості різдвяного оповідання Дзвінки Матіяш "Різдво брата Заїки" / В. Добродій. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Насмінчук, І. Концепт "свій/чужий" у публіцистиці Олега Чорногуза / І. Насмінчук. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Щока, О. Тематичні групи фразем у творах Бориса Грінченка / О. Щока. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: 80я43/S 90-306709024/2019/13
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 13
Зміст:
Peer, W. Foregrounding Theory: An Old Model from a New Perspective / W. Peer, A. Chesnokova. - С.7-10
Буніятова, І. Р. Порівняльне мовознавство: цілі, завдання, перспективи розвитку / І. Р. Буніятова. - С.11-16
Жаботинська, С. А. Семантика лінгвальних мереж у навчальному комбінаторному тезаурусі / С. А. Жаботинська. - С.17-27
Жуковська, В. В. Семантика граматичної конструкції: корпусно-квантитативний вимір / В. В. Жуковська. - С.28-35
Zinchenko, H. Y. Null Subjects in Old Germanic Languages / H. Y. Zinchenko. - С.36-40
Hyryn, O. V. Influence of Middle English Northern Dialects on the Development of the English Language / O. V. Hyryn. - С.41-45
Kalytiuk, L. P. Cohesive Ties in Carl Sagan’s ‘Pale Blue Dot’ / L. P. Kalytiuk. - С.46-48
Шапочкіна, О. В. Модель категорії стану давньогерманських мов як "розмита множина": категоріальний фокус квалітативності / О. В. Шапочкіна. - С.49-56
Yakuba, V. V. Concepts of Religion in Modern American Rap Lyrics / V. V. Yakuba, I. H. Riazanov. - С.57-61
Велівченко, В. Ф. Маніпулятивні технології політичного медіадискурсу (на прикладі англомовних політичних медіатекстів) / В. Ф. Велівченко. - С.62-67
Новікова, О. О. Структурні й функціональні особливості вставних конструкцій в українському науковому дискурс / О. О. Новікова. - С.68-74
Тугай, О. М. / О. М. Тугай. - С.75-86
Руснак, І. Є. Феномен малоросійства в інтерпретації Уласа Самчука (на матеріалі трилогії "Ост") / І. Є. Руснак. - С.87-97
Гайдаш, А. В. Особливості міжпоколіннєвого конфлікту в американській драматургії другої половини ХХ — початку ХХІ століття (на матеріалі п’єс Х. Фута, П. Джоунса та С.Е. Гурджиса) / А. В. Гайдаш. - С.98-105
Бугрій, А. С. Літературна реконструкція як діалог минулого й сучасного в романі «Щиголь» Д. Тартт / А. С. Бугрій. - С.106-111
Дроздовський, Д. І. Критика постмодернізму з позиції постпостмодернізму: ревізія дискурсу симулякрів у британському романі / Д. І. Дроздовський. - С.112-119
Semenist, I. V. Modernism in Chinese “Search for Roots” Literature of the 1980s / I. V. Semenist. - С.120-126
Щербаков, Я. І. Життєвий шлях і художні образи Конфуція та його найближчих учнів в «Луньюй» («??», «Судження та бесіди Конфуція») в контексті дослідження та культурної спадщини Китаю: історико-літературні аспекти літературної / Я. І. Щербаков. - С.127-135
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)




    Peer, W.
    What literature does to our emotions, and how do we know? Empirical studies will tell = Що література робить із нашими емоціями, і як ми це знаємо? Переваги емпіричного літературознавства / W. Peer, A. Chesnokova // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 1. - С. 1-10, DOI 10.28925/2311-259x.2019.1.1 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
літературознавство -- емпірична методологія -- емоції -- висунення -- наративна перспектива -- емпатія
Анотація: Усвідомлення проблем, або навіть кризи, у сучасному літературознавстві стимулює вчених до пошуку рішень, які б сприяли прогресу галузі. Мета цієї статті - закликати зосередитися на фундаментальних засадах вивчення літератури і застосовувати більш жорстку та контрольовану методологію у вивченні як змісту, так і форми художнього тексту, а також реакції читача на нього. У статті наводиться низка прикладів досліджень, які демонструють, що художня література є важливим регулятором емоцій людини, особливо впливаючи через формальні ознаки тексту. У прикладі 1 описується розвідка, присвячена впливу наративної перспективи (зокрема внутрішньої фокалізації) на судження читачів. Приклад 2 зосереджено навколо рис тексту, за рахунок яких поглиблюється занурення читача у наративний світ і які у літературознавчих студіях традиційно пов’язують із явищем поновлення. Аргументується, що тексти, позначені значним ступенем поновлення, викликають більш складну реакцію з боку читача і у такий спосіб справляють сильніший вплив на респондентів. У свою чергу у прикладі 3 вивчається реакція читачів на художні твори, присвячені глибоким людським стражданням. Висновки вказують на те, що завдяки своїм формальним рисам художня література у змозі викликати у читачів потужне почуття емпатії. Результати підтверджують міркування про те, що саме звернення до художнього тексту є головним важелем впливу на просоціальну поведінку людини, який не залежить від її особистісних рис, статі, віку або соціального статусу. Отже, стверджується, що художні тексти справляють значний вплив на формування спільних цінностей, наративне поглинання і емпатію читачів, і науково вивчати такий вплив можливо лише за умов застосування емпіричної методології. У статті пропонується шлях виходу із сучасної кризи літературознавства, і не лише через відкриття нової академічної парадигми інтерпретації художніх текстів, але й за рахунок розуміння літератури як механізму раціонального та емоційного впливу на читачів — адже саме це є магістральним завданням літературної творчості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Chesnokova, A.
Чеснокова Ганна
Віллі ван Пір


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1