Шифр: Н057263/2019/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Christensen, M. K. Preparing students for leadership:The role of universities / M. K. Christensen. - С.5-10
Кл.слова: лідерство, студенти, університети
Zamotaieva, N. Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva. - С.11-16
Кл.слова: гендерний, освітній процес, військова школа
Sobol, N. Lifelong learning: music adult education / N. Sobol. - С.17-22
Кл.слова: навчання, музична освіта, освіта дорослих
Ракітянська, Л. Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей / Л. Ракітянська. - С.23-29
Корнят, В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят [и др.]. - С.30-35
Інші автори: Островська К., Островський І., Слободян С.
Ковальова, О. Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту / О. Ковальова. - С.36-41
Kolomiiets, E. Productive learning technology as means of education quality provision / E. Kolomiiets. - С.42-45
Кл.слова: продуктивне навчання, якість освіти
Крашеніннік, І. Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів / І. Крашеніннік. - С.46-52
Бульвінська, О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів / О. Бульвінська. - С.53-59
Лопіна, Н. Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.60-67
Zaskaleta, S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries / S. Zaskaleta. - С.68-72
Кл.слова: міжпредметні зв’язки, країни ЄС, професійна підготовка
Pavliuk, R. Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk. - С.73-78
Кл.слова: фахівці, соціальна сфера, дослідницькі
Паламарчук, О. Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції / О. Паламарчук. - С.80-87
Тригуб, І. Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи / І. Тригуб. - С.88-92
Knysh, O. Quality assurance in Israely higher education system / O. Knysh. - С.93-98
Кл.слова: якість освіти, вища освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Pavliuk, R.
    Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P73-78, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.7379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
educational system -- система освіти -- social sphere -- соціальна сфера -- professional training -- професійний тренінг
Анотація: У статті розглянуто освітні системи підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Німеччині. Навчання на дослідницькій основі – це об’єднувальне поняття, яке охоплює ряд педагогічних підходів у процесі професійної підготовки студентів, спрямованої на розвиток дослідницьких умінь (постановка та вирішення завдань). На основі досліджень зарубіжних вчених та попередніх досліджень автора визначено, що система навчання на дослідницькій основі – це комплекс педагогічних цілей, які об’єднанні основним завданням у розвиткові дослідницької компетентності студентів (розвиток умінь постановки дослідницького завдання та пошук шляхів його вирішення). Проаналізовано систему підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі у двох провідних університетах Німеччини – Кельнський університет (м. Кельн, Німеччина) та Університет імені Гумбольдта (м. Берлін, Німеччина), а також проведено порівняння із системою підготовки магістрів в українських університетах. Встановлено, що не кожна магістерська програма передбачає навчання із застосуванням дослідницьких технік. Проте з’ясовано, що система навчання на дослідницькій основі при своєму правильному застосуванні охоплює не просто науково-дослідницьку діяльність студента, почасти відірвану від освітнього процесу, а знаходить своє відображення у кожній виучуваній студентом дисципліні. Кожна дисципліна розкриває один з аспектів / завдань / напрямків досліджень студентів і паралельно служить практичною основою для розвитку професійно значущих компетентностей. Перспективами подальших досліджень убачаємо вивчення індивідуальної дослідницької та освітньої траєкторії студента через увесь період навчання у системі підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі та розроблення методичних рекомендацій використання такої траєкторії та системи в українській системі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)