37.014.5
Т 38


   
    Технології впровадження освітньої політики [Текст] : навчально-методичні матеріали для підготовки керівників освіти районного (міського) рівня до ефективного впровадження державної освітньої політики. Кн. 1 / ; Міністерство освіти і науки). - Київ : [б. в.], 2010. - 95 с. - 16.00 грн.
Назва на обкл.: Навчально-методичні матеріали для підготовки керівників освіти районного (міського) рівня за програмою "Технології впровадження освітньої політики".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітня політика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- управління -- українське суспільство -- трансформації -- управлінські впливи -- загальна середня освіта -- інноваційний розвиток -- освітні новації -- інноваційний процес -- суб'кти -- планування -- управління освітою -- громадськість -- місцева громада -- ЗСО -- школа -- партнерство -- громадсько орієнтована освіта -- інтерактивні технології -- самоврядування -- громадські організації -- суспільні відносини
Анотація: Навчальний посібник розрахований для підготовки керівників освіти до повноцінної реалізації цілей і завдань освітньої політики на місцевому рівні.
Дод.точки доступу:
Ващенко, Л. М. \упоряд.\
Гавлітіна, Т. М. \ упоряд.\
Єльникова, Г. В. \упоряд.\
Куценко, В. І. \упоряд.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)


Шифр: Д557363/2017/23/24
   Газета

Директор школи [Текст] : для керівників навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 23/24
Зміст:
Калініна, Л. Організаційні механізми ГДУ: концептуальні засади / Л. Калініна, О. Онаць. - С.6-24
Дзега, Л. Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи / Л. Дзега. - С.25-53
Мицька, М. Створення інноваційного середовища - шлях до нової української школи / М. Мицька. - С.54-72
Копач, С. Стратегічний план розвитку ЗСО в умовах реформування / С. Копач, І. Стеценко. - С.73-79
Миронюк, Г. Запровадження державно-громадського управління : Теоретичні основи та практична реалізація в школі / Г. Миронюк. - С.80-86
Суздалева, Я. Державно-громадське управління школою: поєднання традиційних та інноваційних форм роботи / Я. Суздалева. - С.87-90
Кузько, В. Формування духовних і моральних цінностей особистості в контексті діяльності громадсько-активної школи / В. Кузько. - С.91-95
Стороженко, Н. Взаємодія органів державно-громадського управління у відкритій соціально-педагогічній системі / Н. Стороженко, Н. Кравець. - С.96-100
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (2)
Вільні: Ф2 (2)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: Д557363/2018/5/6
   Газета

Директор школи [Текст] : для керівників навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2018р. № 5/6
Зміст:
Ткаленко, Олександр. Модель планування роботи опорної школи : Щоденник директора / О. Ткаленко. - С.6-30
Вегерчук, Сергій. Річний план роботи ЗСО на 20_/_ н. р. / С. Вегерчук. - С.31-52
Стеценко, Ігор. Програма розвитку та модернізації НВК як засіб підвищення продуктивності освітнього процесу та престижу закладу / І. Стеценко, М. Федорець. - С.53-86
Ночовка, Людмила. Формування моральних цінностей школярів у позаурочній діяльності / Л. Ночовка, С. Лазарєва. - С.87-103
Людина може все : 25 цитат Ніколи Тесли. - С.104-105
Всі примірники списані



    Копач, С.
    Стратегічний план розвитку ЗСО в умовах реформування [Текст] / С. Копач, І. Стеценко // Директор школи. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 23/24. - С. 73-79

Дод.точки доступу:
Стеценко, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (2)
Вільні: Ф2 (2)





    Морзе, Наталія Вікторівна.
    Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти / Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 149-165, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1013. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- DigCompEdu -- вчителі закладів середньої освіти -- цифрові технології -- цифрова компетентність учнів -- опитування -- рівень цифрової компетентності
Анотація: В статті розглянуто та узагальнено деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти. Представлено та проаналізувано теоретичні джерела з проблеми дослідження, проаналізувано поняття цифрової компетентності в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розглянуто сучасні тренди та проблеми розвитку цифрової компетентності педагогів в Україні, продемонстрована можливість використання рамки цифрової компетентності DigCompEdu як основної для використання в українській освіті, визначено такі рівні цифрової компетентності вчителів: Новачок (А1), Дослідник (А2), Інтегратор (В1), Експерт (В2), Лідер (С1), описано основні особливості кожного із зазначених рівнів з точки зору знань, вмінь вчителів щодо застосування цифрових технологій в освітньому процесі. Підготовлено на основі аналізу DigCompEdu опитувальник для визначення рівня цифрової компетентності вчителів закладів середної освіти (ЗСО) та проведено опитування для вчителів двох ЗСО м. Кривий ріг. Визначено рівень цифрової компетентності респондентів, представлено результати комплексного опитування вчителів та підготовлено рекомендації щодо організації системи розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні ЗСО. Зроблено припущення, що більшість вчителів України та закладів середньої освіти мають приблизно однаковий стан з рівнем цифрової компетентності вчителів, яка визначається на основі рамки цифрової рамки компетентностей DigCompEdu, що означає, що підготовлені рекомендації будуть корисними для керівників ЗСО для розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні закладу освіти. Описано опрацьовані методичні рекомендації для керівництва школи, щодо управління підвищенням рівня цифрової компетентності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Василенко, М. В.
Смирнова-Трибульска, Є. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Паращенко, Л. І.
    Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою [Електронний ресурс] / Л. І. Паращенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 34-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- державне управління розвитком загальної середньої освіти -- критерії розвитку освіти -- навчальний заклад -- курикулум
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку системи загальної середньої освіти (ЗСО), досліджено розробленість категорій «розвиток освіти», «розвиток загальної середньої освіти», критеріїв розвитку ЗСО. Запропоновано визначення поняття «розвиток системи загальної середньої освіти».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1