> Шифр: П739395/2013/1/2 Журнал 2013р. N 1/2 Грет, Г. П. Організація обслуговування покупців як складова культури роздрібної книжкової торгівлі / Г. П. Грет, М. Б. Голуб. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: КНИГОТОРГОВЕЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА, ПЕРСОНАЛ, ПОКУПЦІ Левчук, О. М. Становлення Київської школи літературного редагування професора Р. Г. Іванченка / О. М. Левчук. - С.9-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНЕ РЕДАГУВАННЯ, ВИДАВНИЧА СПРАВА, КИЇВСЬКА ШКОЛА Синєокий, О. В. Структура та динаміка інформаційно-комунікативного компонента музичного телебачення, радіопередач і відеопрограм в умовах соціалізму / О. В. Синєокий. - С.20-29. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ТЕЛЕБАЧЕННЯ, РАДІО, ВІДЕО Дмитрів, Л. Й. Редакторське опрацювання періодичних видань / Л. Й. Дмитрів. - С.30-32. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: РЕДАКТОР, ВИДАВНИЧА СПРАВА, ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ Сеньківський, В. М. Метод ранжування факторів впливу на якість технологічних процесів / В. М. Сеньківський, І. В. Піх, О. В. Мельников. - С.33-41. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ФАКТОР, ЯКІСТЬ, РАНЖУВАННЯ Ратушняк, Ю. В. Функціональна модель процесу проектування електронних видань для планшетних комп’ютерів / Ю. В. Ратушняк. - С.41-50. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ, ПЛАНШЕТНІ КОМП'ЮТЕРИ, ПРОЦЕС ПРОЕКТУВАННЯ Сеньківський, В. М. Ранжування факторів впливу на якість формування монтажних спусків / В. М. Сеньківський, Т. С. Голубник. - С.51-57. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: СПУСК, ФАКТОР, РАНЖУВАННЯ Бабинець, Є. Д. Психологічні особливості використання книжки споживачами / Є. Д. Бабинець. - С.57-64. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПСИХОФІЗІОЛОГІЯ, КНИЖКОВІ ВИДАННЯ, ТЕКСТОВО-ГРАФІЧНА ІНФОРМАЦІЯ Барановський, І. В. Інтегральні показники якості локального процесу растрування / І. В. Барановський, Л. В. Філь. - С.65-71. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПРОЦЕС РАСТРУВАННЯ, РАСТРОВИЙ ЕЛЕМЕНТ, КОМП'ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ Маїк, В. 3. Зносостійкість фотополімерних штампів для тиснення / В. 3. Маїк [и др.]. - С.72-80. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Кулак М. Й., Медяк Д. М., Н. В. Ярка Кл.слова: ФОТОПОЛІМЕРНІ ШТАМПИ, ТИСНЕННЯ, ЗНОШУВАННЯ Кукура, Ю. А. Якість відбитків при додаванні коректуючих домішок в офсетні друкарські фарби / Ю. А. Кукура, В. В. Кукура, В. Б. Репета. - С.81-85. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ОФСЕТНА ДРУКАРСЬКА ФАРБА, КОРЕКТУЮЧА ДОМІШКА, ЯКІСТЬ ВІДБИТКІВ Хохлова, Р. А. Проектування сучасного гнучкого паковання для цукерок із використання матеріалів, що біорозкладаються / Р. А. Хохлова, Н. О. Шулякова. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПАКОВАННЯ, БІОРОЗКЛАДНІ МАТЕРІАЛИ, ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС Якубовська, М. С. Формування світогляду студента як основа професійного становлення майбутнього професіонала-фахівця (з досвіду роботи професора О. Я. Красівського) / М. С. Якубовська. - С.90-96 Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА, ПЕДАГОГІЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ТВОРЧІ ЯКОСТІ Швайка, Л. А. Талант науковця і людини (до 75-річчя з дня народження Є. П. Брикайла) / Л. А. Швайка. - С.97-99 Кл.слова: ЮВІЛЕЙ, БРИКАЙЛО Є. П., ЕКОНОМІЧНА НАУКА Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Левчук, О. М. Становлення Київської школи літературного редагування професора Р. Г. Іванченка [Текст] / О. М. Левчук> // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2013. - N 1/2. - С. 9-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): літературне редагування -- видавнича справа -- Київська школа Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Ткаченко, Р. Поезія Миколи Біденка: типологія та ідіографія / Р. Ткаченко> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 1. - С. 1-6, DOI 10.28925/2311-259x.2021.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): авангард -- Київська школа -- парадокс -- образ болю -- постмодернізм Анотація: Актуальність обраного дослідження полягає в потребі нагального осмислення шляхів розвитку украї нської літератури, зокрема поезії , зламу ХХ–ХХІ ст. Відомо, що мистецтво відтворює духовну атмосферу доби, але ще більш цінною є и ого здатність реагувати на ледь відчутні зміни в настроях сучасників і формувати духовну картину маи бутнього. У цьому сенсі дослідження актуального мистецтва літератури будуть корисними не лише літературознавцям. Предметом дослідження є типологічні та ідіографічні параметри поезії М. Біденка, тобто ї ї наи ближчии мистецькии контекст, унікальні особливості поетики, образотворення та ідеи но-тематичного спрямування. Постановку проблеми розуміємо як спробу окреслити в першому наближенні роль і місце творчої спадщини М. Біденка в контексті украї нської літератури кінця ХХ — початку ХХІ ст. У дослідженні використано головним чином типологічнии метод, а також принципи герменевтики в трактуванні ключових образів. Метою цієї статті є окреслення естетико-типологічних параметрів художньої спадщини М. Біденка, ї ї унікальних та суголосних із мистецьким контекстом рис на підставі аналізу формальних засобів і концептуальних засад. У результаті дослідження з’ясовано, що поезія Біденка прокреслюється переважно в естетичних координатах авангардизму и належить до оточення Киї вської школи поетів (верлібр, автотелічність слова, уникання риторичності тощо), однак за світоглядом він більш радикальнии , скептичнии і парадоксальнии , ніж «кияни», перебуває в силовому полі притягування / відштовхування постмодернізму. З нашого погляду, прии ом-домінанта Біденка — парадокс. Біль як один із ключових образів має в митця метафізичне забарвлення. Проти такого болю поет винаи шов «ліки зі смерті». Новизну цієї розвідки вбачаємо у визначенні прии омудомінанти і власніи інтерпретації ключових образів у віршах Біденка. Перспективними для подальшого дослідження є природа Біденкового верлібру, особливості авторського синтаксису та характер візуального колориту Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |