Приймак, Марія.
    Інструментальний pr -портфель фізкультурно -спортивної організації (на матеріалах діяльності НОК України) / М. Приймак, Л. Калита // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 152-163, DOI 10.28925/2664-2069.2024.112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз -- PR-портфель -- PR-інструменти -- мас медіа -- фізкультурно- спортивна організація -- НОК України
Анотація: Актуальність. Сучасний спорт як соціальне явище володіє цілим рядом комунікаційних переваг, які потрібно правильно використовувати у спортивному менеджменті. В системі сучасних комунікацій важливе місце посідають паблік рилейшнз (PR, зв’язки з громадськістю). PR у спорті необхідний, перш за все, для досягнення таких цілей, як популяризація здорового способу життя, залучення дітей і молоді до занять спортом, розвиток українського спорту, створення та підтримання позитивного іміджу вітчизняних спортивних організацій і спортсменів. Для досягнення цих цілей піар-фахівці використовують різноманітні технології та інструменти, перелік яких постійно зростає. Мета дослідження – визначити рівень наповнення інструментального PR-портфелю Національного олімпійського комітету України та проаналізувати найбільш популярні піар-інструменти в його діяльності. Матеріал і методи: аналіз наукової літератури та документальних джерел, в тому числі контент-аналіз, моніторинг інтернет-ресурсів, порівняння і узагальнення. Результати. Проведений аналіз дає можливість констатувати, що PR-портфель НОК України включає практично всі сучасні й традиційні інструменти та технології. Це – зв’язки із ЗМІ, як традиційними, так і інтернет-ресурсами (пресрелізи, пресконференції, інтерв’ю, брифінги, статті, репортажі). Останнім часом активізувалося використання соціальних мереж та месенджерів (Інстаграм, Фейсбук, X (Твіттер), ютуб-канал та Телеграм). Значний інтерес громадськості викликають урочисті церемонії кращих спортсменів, тренерів, проводи наших спортсменів на відповідальні міжнародні старти та зустрічі з них, реалізація численних проектів НОК України, в межах яких вдало комбінуються різні інструменти – презентації, виступи, виставки, конкурси, майстер-класи тощо. Висновки. Масштаб діяльності НОК України, підтримка з боку держави, громадських організацій, різноманітність заходів та їх рівень дають можливість використовувати, залежно від обставин, практично весь сучасний арсенал PR- інструментів.
Дод.точки доступу:
Калита, Лариса


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)