Шифр: В890024/2014/9
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2014р. N 9
Зміст:
Мураховський, Анатолій. Українське книговидання: радянська доба і сьогодення : Продовження. Поч. див.: Вісник Книжкової палати. - 2014. - №6. - С.6-13; №7. - С.3-8; №8. - С. 3-5. / А. Мураховський. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія книговидання, видавнича справа в Україні, книжкова культура
Шевченко, Вікторія. Становлення наукової думки щодо мови візуальної комунікації / В. Шевченко. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуальна комунікація, інфографіка, фотографія
Дмитрів, Лідія. Якість текстового контенту сайту з погляду редактора / Л. Дмитрів. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: авторство, читач, інформація
Сербін, Олег. Класифікація двокрапкою та її автор - взаємозв'язок в еволюційності епохи / О. Сербін, І. Перенесієнко. - С.13-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класифікація двокрапкою, Ранганатан, фасет
Лобановська, Інна. Взаємодія освітянських бібліотек України у формуванні інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу: організаційний аспект / І. Лобановська. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: централізація, каталогізація, освітянські бібліотеки
Медвідь, Тетяна. Розділ "П Сільське господарство" робочих таблиць класифікації: адаптація змісту в умовах розвитку аграрної науки / Т. Медвідь. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: робочі таблиці класифікації, рубрикатор НБУВ, систематизація
Кунанець, Наталія. Визначення ефективної структури навігаційної схеми книги для подання у форматі DAISY / Н. Кунанець, О. Лозицький, В. Пасічник. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: структура книги, цифровий формат DAISY, інформаційні ресурси
Зозуля, Світлана. Аналіз відвідуваності інформаційно-аналітичних рубрик веб-порталу ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. Зозуля. - С.28-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, інформаційно-аналітична діяльність бібліотек, інформаційно-аналітичний ресурс
Коханова, Ірина. Проблеми та похибки методів автоматизованого реферування документів / І. Коханова. - С.31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автоматизоване реферування, семантика наукових текстів, індикативні методи
Горбенко, Галина. Практична підготовка фахівців з реклами: огляд сучасних напрацювань / Г. Горбенко. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фахівець з реклами, рекламна діяльність
Рухляда, В. Гипотетическая модель Вселенной / В. Рухляда, О. Рухляда. - С.37-42
Кл.слова: Галактика, Всесвіт, планети
Курбан, Олександр. Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах / О. Курбан. - С.42-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні мережі, комунікаційні процеси, поширення контенту
Кияниця, Євгенія. Перспективи використання технологій паблік рілейшнз у соціально-культурній сфері України / Є. Кияниця. - С.45-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, інформаційні технології, фандрейзинг
Сошинська, Ярослава. Бібліотеки відкривають світи: підсумки / Я. Сошинська. - С.48-52
Кл.слова: V Львівський бібліотечний форум, Львів, 2014 р., книжкова справа, бібліотечно-інформаційна діяльність
Погореловська, Ірина. Щоб видавництва ВНЗ були сучасними : Інформація / І. Погореловська. - С.52
Кл.слова: I Всеукраїнська науково-практична конференція, Одеса, 2014 р., видавництва ВНЗ, книжкова справа
Перейти до зовнішнього ресурсу ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ЖУРНАЛУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.11.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


655.254(075.8)
Т 69


    Тріщук, О. В.
    Редагування науково-інформаційного тексту [Текст] : підручник / О. В. Тріщук. - Київ : НТУУ "КПІ", 2013. - 252 с. - ISBN 978-966-622-591-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Редагування--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
науково- інформаційна діяльність -- авторство -- категорії науково - інформаційного тексту -- науково - інформаційний текст -- першоджерела

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


Шифр: С325934233/2013/2
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 2
Зміст:
Єременко, О. Текстуальні параметри роду літературного твору як носії синкретичних явищ / О. Єременко
Луцюк, М. Дописемна доба розвитку літератури / М. Луцюк
Поліщук, Я. Авторство і гра / Я. Поліщук
Башкирова, О. Культурологічний код роману Наталі Тисовської "Укус огняного змія" / О. Башкирова
Васьків, М. До проблеми актуальності, оригінальності та вторинності сучасної української прози / М. Васьків
Малахова, Е. Мотив песенной лирики как объект композиторской интерпретации (на материале творчества Вячеслава Полянского) / Е. Малахова
Недавня, К. Метафора тіла як основний спосіб концептуалізації хвороби у текстах двотисячників / К. Недавня
Євтушенко, С. Провідні мотиви лірики Ади Негрі / С. Євтушенко
Бикова, О. Специфіка роботи репортера в друкованих ЗМІ / О. Бикова
Почапська-Красуцька, О. Розвага як метод маніпулювання свідомістю читача (за матеріалами журналу "The First Key") / О. Почапська-Красуцька
Тімофєєв, А. Проблеми зовнішньої трудової міграції в Україні: сучасні тенденції / А. Тімофєєв
Видайчук, Т. Релігійна культура та свідомість і формування фразеологічного фонду української мови / Т. Видайчук
Максимчук, В. Авторські лексичні новотвори з компонентами релігійно-християнської тематики (на матеріалі творчості поетів Рівненщини) / В. Максимчук
Шостюк, З. Функціональні та стилістичні особливості неологізмів у поетичному тексті Дмитра Павличка / З. Шостюк
Glagush, N. Translation of Indirect Speech Acts / N. Glagush
Поліщук, Я. Александер Ф’ют. Перед наступом світу фаст-фудів / Я. Поліщук
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Боронь, Олександр.
    Чи належить Тарасові Шевченку малюнок "Мойсей добуває воду"? [Текст] / О. Боронь // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2018. - № 3. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477

Кл.слова (ненормовані):
малюнок -- сепія -- авторство -- атрибуція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Хамітов, Назіп.
    Воля до наукової новизни як умова неможливості плагіату / Н. Хамітов // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2018. - № 2. - С. 13-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
наукова новизна -- автор -- авторство -- академічна доброчесність -- плагіат -- академічний плагіат -- креативність

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)



Шифр: І099761/2021/1
   Журнал

Іноземні мови в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ МОН України. - Київ : Педагогічна преса, 2002 - . - Виходит раз на два місяця
2021р. N 1
Зміст:
Редько, Валерій. Функції сучасного вчителя іноземної мови в умовах компетентнісно орієнтованого навчання: дидактичні та методичні аспекти проблеми / В. Редько, В. Буренко. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Полонська, Тамара. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності в аудіюванні на уроках іноземної мови в 5-6 коасах гімназії / Т. Полонська. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Горошкін, Ігор. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти: окремі методичні аспекти / І. Горошкін. - С.9-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Пасічник, О. Педагогічне авторство та критерії добору об’єктів соціокультурної дійсності для забезпечення навчального процесу в 5-6 класах гімназій: авторська інтерпретація проблеми / О. Пасічник. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковчук, Михайло. Використання мовленнєвих ситуацій у процесі компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 5 класів гімназій: методичний аспект проблеми / М. Яковчук. - С.16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадченко, Т. Свобода вибору отримання знань здобувачів освіти / Т. Осадченко. - С.46-47
Демчук, Л. Шкільні служби порозуміння: відновні практики для створення мирного середовища в школі / Л. Демчук. - С.48-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Пискун, Ю. Основні підходи до формування мовної особистості на уроках іноземної мови / Ю. Пискун. - С.49-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Лучкевич-Мініна, І. Залучення учнів до діалогу культур: огляд педагогічних технологій / І. Лучкевич-Мініна. - С.50-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)




    Пасічник, О.
    Педагогічне авторство та критерії добору об’єктів соціокультурної дійсності для забезпечення навчального процесу в 5-6 класах гімназій: авторська інтерпретація проблеми / О. Пасічник // Іноземні мови в школах України : науково-методичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





    Гусарчук, Тетяна Володимирівна.
    Особливості музичної інтерпретації псалмового тексту у двох концертах "Доколі, Господи, забудеши мя" / Т. В. Гусарчук // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 33. - С. 192-200. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
авторство -- атрибуція -- духовний концерт -- псалом -- українське хорове мистецтво -- взаємодія слова і музика -- драматургія твору

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Бабенко, Катерина Сергіївна.
    Алонімія як феномен авторства: теоретичні аспекти дослідження / К. С. Бабенко // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2016. - Вип. 29. - С. 16-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
авторство -- алонімія -- містифікація -- псевдонім -- немайнове авторське право

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Поліщук, Я.
    Авторство і гра / Я. Поліщук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
автор -- твір -- маска -- псевдонім -- містифікація -- література
Анотація: У статті досліджено постать автора в сучасному літературознавстві. Характерною тенденцією ХХ століття стало руйнування маєстатичного образу автора та впровадження замість нього образу ігрового – псевдоніма, маски, містифікації. Це – елемент творчої емансипації авторства. Незважаючи на песимістичні прогнози Р. Барта, не настала «смерть автора», її замінено розфокусуванням та множинністю його образу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Хіхлушко, Богдан.
    Буття і смерть автора: від найдавніших часів до постмодернізму [Текст] / Б. Хіхлушко // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 103-111DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
автор -- авторство -- інтерпретація -- читач -- текст
Анотація: У статті досліджується поняття «автора» / «авторства» у літературі з точки зору його народження, еволюції, занепаду та повернення. Проблема авторства у літературознавстві пов’язана з питанням підходів у вивченні текстів: чи варто звертати увагу на особистість автора, яке місце займає автор у співвідношенні «автор — текст — читач» і чи можна цілком відмовитися від автора на користь читача або тексту? Предметом дослідження є поняття «автор» у літературі в контексті історичного розвитку феномену авторства. Метою дослідження є спроба комплексного аналізу феномену авторства, його еволюції, а та-кож зіставлення різних теорій та підходів у вивченні проблеми літературного авторства. Англо-американські літературознавці (Е. Беннетт, Ш. Берк, Дж. Фроу), розглядаючи питання авторства, включають до горизонту своїх пошуків ранні епохи — античність та середньо-віччя, де були наявні протомоделі авторства. Постать автора як самостійного творця, чиї ідеї оформлені у вигляді художнього твору, закріпилася у Новий час. Цьому сприяло, зокрема, винайдення друкарства та авторського права. У романтизмі поняття «автор» набуває ще більшого розвитку. Тут автор постає носієм оригінальних ідей, а художній твір є прямим відображенням його думок та натхнення. Кардинальні зміни відбуваються з ходом розвитку модернізму. У XX ст. представники формальної школи літературознавства, нової критики визначають, що твір не можна пояснювати виключно постаттю автора. Тепер центром уваги ставав текст, а згодом і читач. Апогеєм відходу від автороцентричної системи ста-ли роботи Р. Барта й М. Фуко у 60-х роках XX ст. Наприкінці століття літературознавці відновили активну дискусію щодо місця автора, вважаючи положення про «смерть автора» надто радикальним. У дослідженні застосовується історичний метод, який дасть змогу простежити еволюцію феномену авторства, порівняльний метод, який допоможе встано-вити логічні зв’язки між різними теоріями, а також метод аналізу. У ході роботи встановлені періоди розвитку авторства та специфічні особливості, які притаманні кожному з них. Зокрема, визначені характерні риси авторства в античній добі, середньовіччі, відродженні, романтизмі, реалізмі, модернізмі та постмодернізмі. Важливим елементом роботи є встановлення взаємозв’язків між різними теоріями авторства у XX ст., де відбувається боротьба з традиційними уявленнями про автора. Спираючись на дослі-дження Ш. Берка визначено, що перехід від автора до тексту та читача здійснювався посту-пово протягом першої половини XX ст. «Смерть автора» стала результатом напрацювань багатьох літературознавчих шкіл, а Р. Барт підсумував її у доволі радикальній формі. Швидке повернення автора до дискурсу зумовлене неможливістю розв’язати питання інтерпрета-ції тексту повністю ігноруючи автора, зокрема особливості його індивідуального стилю. Новизна роботи полягає в спробі глобального історичного погляду на проблему авторства, оскільки частіше про авторство говорять у контексті XX ст. Отримані результати до-поможуть глибше зрозуміти причини занепаду феномену авторства та його відродження, а також варіативність підходів під час дослідження художніх текстів.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Боронь, Олександр.
    Чи міг Шевченко намалювати портрет Петра Дуніна-Борковського? / О. Боронь // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 200-205, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
авторство -- біографія -- достовірні джерела -- епістолярій -- портрет
Анотація: Поява мистецьких томів Повного зібрання творів у 12 томах стимулювала подальші дослідження Шевченкової образотворчої спадщини. Актуальним питанням досі залишається з’ясування належності Шевченковому пензлю кількох творів. Предмет пропонованого дослідження —авторство портрета Петра Дуніна-Борковського. Мета полягала в тому, щоб якомога точніше виявити обставини, за яких Шевченко мав можливість намалювати згадану картину, на підставі чого довести або спростувати (атетеза) його ав-торство. Досягненню мети сприяло застосування традиційної методології біографістики, зокрема прийому зіставлення фактів поетового життєпису з епістолярними свідченнями його сучасників. Результати дослідження. У статті послідовно розглянуті всі можливі обставини появи полотна та історія його вивчення. Воно надійшло до Державного музею Тараса Шевченка (нині Національний музей Тараса Шевченка) саме як Шевченкова робота. Однак у Повному зібранні творів у 10 томах портрет було вміщено серед сумнівних, тоді як у новому академічному зібранні його подано в основному корпусі. На підставі листування Варвари Рєпніної докладно описані знайомство й можливі зустрічі Шевченка і Дуніна-Борковського.Варвара Рєпніна про роботу художника над портретом Дуніна-Борковського ніколи не згадувала. Василь Касіян уважав портрет належним пензлю дружини Дуніна-Борковського —Глафіри Псьол, але не аргументував своєї думки. Натомість Валентина Рубан обґрунтувала Шевченкове авторство, із чим не погоджується автор статті та спростовує окремі ї ї спостереження як суб’єктивні й смакові. Фахівці Національного науково-дослідного реставраційного центру України спільно з працівницею Національного музею Тараса Шевченка Тетяною Калініною, дослідивши портрет Дуніна-Борковського, теж дійшли висновку, що немає підстав зараховувати його до Шевченкового доробку. Упорядники нового академічного видання не мали вагомих аргументів на користь Шевченкового авторства, тож твір слід було принаймні вмістити серед сумнівних, якщо не відкинути зовсім. Насправді йому взагалі не місце серед Шевченкових картин. Перспе-ктивним видається подальше дослідження портрета Дуніна-Борковського як твору Гла-фіри Псьол у порівнянні з іншими її картинами, зокрема портретом Варвари Рєпніної
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Новохатько, Леонід.
    Ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення [Текст] / Л. Новохатько, В. Снопкова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 83-88DOI 10.28925/2524-2644.2023.1610. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бренд українського кіно -- кінофестивалі -- промоція кіно -- цінності кіно -- українська оптика -- особливості українського кіно
Анотація: Стаття розглядає ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення. Реалії просування бренду українського кіно – це фестивальна залученість та репрезентація української оптики на міжнародних майданчиках. В Україні активно розвивається власний кінематографічний бренд. Щороку створюються нові заходи, присвячені популяризації українського кіно, з’являються нові імена в індустрії. Українське кіно відображає цінності, сформовані в ході історії, такі як боротьба, незалежність, інноваційність, культурна самоідентифікація та авторство. У дослідженні застосовано методи проблемного, системного та контент-аналізу, описовий, методи спостереження, аналітичний. Залучено також соціологічні дослідження; експертні оцінки; моніторинг фестивалів. Вкрай важливим є визначення цільової аудиторії, що складається з різних груп, які виявляють інтерес до різних аспектів кіноіндустрії, взаємодія та адаптація стратегій просування. Успіхи українського кіно (касовий успіх фільмів «Мавка» та «Довбуш») дають надію на зміну сприйняття глядачем власного продукту та набуття статусу канону. Надзвичайно важлива на сьогодні всебічна підтримка українського кіно в міжнародних кіноінституціях та організаціях. Пильна увага та інтерес до українського кіно під час Берлінале 2023 року свідчить про зміну ставлення до нього в світі. Україна вдало використала фестивальну платформу для представлення свого кіно та демонстрації солідарності в контексті російської агресії. Новий образ України на Берлінале відзначається символічною зміною кольорів ведмедя Берлінале на кольори українського прапора. Водночас необхідна державна підтримка та ефективні механізми розвитку для подолання проблем та підвищення впливу українського кіно на світовій арені.
Дод.точки доступу:
Снопкова, Валерія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)