Шифр: Б982359/2013/3
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 3
Зміст:
Вилегжаніна, Т. Публічні бібліотеки в культурно-освітньому просторі України / Т. Вилегжаніна. - С.4-6
Кл.слова: МОДЕРНІЗАЦІЯ БІБЛІОТЕК, ВІРТУАЛЬНИЙ РЕЖИМ, ЦИФРОВИЙ ПРОСТІР БІБЛІОТЕК
Бейліс, Л. Організаційна культура бібліотечної діяльності: горизонтальні зв'язки / Л. Бейліс. - С.6-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА, МІЖГРУПОВІ ЗВ'ЯЗКИ, ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА
Проценко, Т. Формування іміджу сучасної бібліотеки / Т. Проценко. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗОВНІШНІЙ ІМІДЖ, ВНУТРІШНІЙ ІМІДЖ, НЕЗАЛЕЖНИЙ ІМІДЖ
Бабій, Л. Бібліотека і письменники: співпраця заради користувача / Л. Бабій. - С.13-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ КНИГИ, ЧИТАННЯ, ПРЕЗЕНТУВАННЯ КНИЖОК
Керівник: успіхи, складнощі, секрети / клад з рос. т. проценко Л. Попова. - С.14-16
Кл.слова: СТИЛЬ УПРАВЛІННЯ, МИСТЕЦТВО ПЕРЕКОНАННЯ, КОМУНІКАБЕЛЬНІСТЬ
Бібліотеки у США / клад з рос. л. бейліса Ю. Коновалов. - С.16-19
Кл.слова: ПУБЛІЧНІ БІБЛІОТЕКИ, СПЕЦІАЛЬНІ БІБЛІОТЕКИ, АКАДЕМІЧНІ БІБЛІОТЕКИ
Новіцька, Н. До питання культури спілкування в бібліотеці / Н. Новіцька. - С.19-22
Кл.слова: ПОВЕДІНКА БІБЛІОТЕКАРЯ, ДІАЛОГ БІБЛІОТЕКАРЯ ТА КОРИСТУВАЧА, ВЕДЕННЯ ДИСКУСІЇ
Руденко, Л. Ви на пляж? А ми в бібліотеку! / Л. Руденко. - С.22-24
Кл.слова: БІБЛІОТЕКИ ВЛІТКУ, КУЛЬТУРНО-ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА, ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ЧИТАЧІВ
Ковальчук, Г. Культура спілкування в Інтернеті / Г. Ковальчук. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАНДАРТИ ПОВЕДІНКИ, КУЛЬТУРА ПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ, МЕРЕЖЕВИЙ ЕТИКЕТ
Бакуменко, О. На вістрі сатиричного пера / О. Бакуменко. - С.27-31
Кл.слова: СКОМАРОВСЬКИЙ ВАДИМ, ОСАДЧУК ПЕТРО, СТРЕКАЛЬ ВОЛОДИМИР
В Україні вибрано логотип до святкування 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка. Інформація / Ю. Ворона. - С.32
Кл.слова: ЛОГОТИП, ШУПЛЯК О., 200-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ Т. ШЕВЧЕНКА
У Києві презентовано інтернет-архів Тараса Шевченка. Інформація / Ю. Ворона. - С.32
Кл.слова: ВІРТУАЛЬНИЙ АРХІВ, ОЦИФРУВАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЕЛЕКТРОННІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ
Новак, М. Новини "Бібліомосту" / М. Новак. - С.33
Кл.слова: КОНФЕРЕНЦІЯ "ІНСТИНКТ МАЙБУТНЬОГО", КИЇВ, 2013 Р., БІБЛІОТЕЧНІ ЯРМАРКИ, ТРЕНІНГИ
Новальська, Т. Інноваційне дослідження довідково-бібліографічної діяльності наукових бібліотек : [Рецензія] / Т. Новальська. - С.34-35
Кл.слова: ДОВІДКОВО-БІБЛІОГРАФІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ПОШУК, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ
Політова, О. Бібліографічний посібник з вітчизняного документознавства : [Рецензія] / О. Політова. - С.35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕОРІЯ ДОКУМЕНТА, КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ЕЛЕКТРОННЕ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО
Лютий, Г. Орієнтир у світі сучасної української жіночої прози : [рецензія] / Г. Лютий
Кл.слова: ЖІНОЧА ПРОЗА, СВІТОГЛЯД, СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
Герасимова, Т. Фестиваль у бібліотеці. Інформація / Т. Герасимова. - С.38-39
Кл.слова: ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНА ТВОРЧІСТЬ, ЛІТЕРАТУРНА СТУДІЯ, ДІТИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ
Киянам презентували паркову бібліотеку. Інформація / Ю. Ворона. - С.39
Кл.слова: ЦІЛОДОБОВА БІБЛІОТЕКА, ПАРК ІМ. ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, КИЇВ
У Черкасах з'явилися "Бібліотеки під парасольками". Інформація / Ю. Ворона
Кл.слова: БІБЛІОТЕКА У ПАРКУ, РЕКЛАМА ПОСЛУГ, ЧЕРКАСИ
У парку Рівного бібліотеки встановили в телефонних будках. Інформація / Ю. Ворона. - С.40
Кл.слова: МІНІ-БІБЛІОТЕКИ, РІВНЕ
Мобільна бібліотека на центральній вулиці Києва / Ю. Ворона. - С.40
Кл.слова: ВІРТУАЛЬНІ КНИЖКОВІ ПОЛИЦІ, ЕЛЕКТРОННИЙ ФОРМАТ, МЕРЕЖА WI-FI
Щастя людини - в її руках. - С.41
Кл.слова: ЯРОШЕНКО ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА, КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




   
    Бібліотеки у США [Текст] / клад з рос. л. бейліса Ю. Коновалов // Бібліотечна планета. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 2013. - N 3. - С. 16-19

Кл.слова (ненормовані):
публічні бібліотеки -- спеціальні бібліотеки -- академічні бібліотеки
Дод.точки доступу:
Коновалов, Ю. \клад з рос. л. бейліса.\


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)