37.048.4
С 38


    Синявський, Віталій Васильович.
    Професіограми і психограми професій педагогічного спрямування : методичний посібник / В. В. Синявський ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих . - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 83 с. - Прізвище автора вказ. на звороті титул. стор. - ISBN 978-966-189-332-9 : 28.94 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна орієнтація--Вибір професії--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
професіограми -- психограми -- професії педагогічного спрямування -- аніматор -- вихователь дитячого садка -- гувернер -- майстер виробничого навчання -- педагог-організатор -- соціальний педагог -- соціальний працівник -- учитель
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)


Шифр: П225817115/2019/32
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2019р. № 32 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Łapian, T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu / T. Łapian. - С.4-13
Кл.слова: аніматор, вільний час, організація відпочинку
Brodnicki, M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym / M. Brodnicki. - С.14-21
Кл.слова: природнича освіта, Річ Посполита
Руденко, Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату / Н. М. Руденко. - С.22-28
Кл.слова: початкова школа, інтерактивні технології навчання, технологічний підхід
Леонтьєва, І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів / І. В. Леонтьєва. - С.29-38
Кл.слова: критичне мислення, технологія case-study, педагогічний кейс
Бровко, О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях / О. О. Бровко [и др.]. - С.39-46
Інші автори: Козлов Р. А., Груздьова О. В., Розінкевич Н. В.
Кл.слова: практико-орієнтоване навчання, компетентності, театралізовані дійства
Козир, М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства / М. В. Козир, О. І. Олійник. - С.47-53
Кл.слова: інтерактивне навчання, класифікація інтерактивів
Стеченко, О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.54-63
Кл.слова: екзаменаційні сесії, управління якістю освіти, якість навчання
Клібайс, Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями / Т. В. Клібайс, О. П. Дець. - С.64-69
Кл.слова: психосоматичні захворювання, психосоматози, когнітивні схеми
Литвиненко, О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів / О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура. - С.70-75
Кл.слова: депресивні прояви, ситуативна тривожність, соціально-демографічний фактор
Гончар, Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді / Л. О. Гончар, Я. О. Співак. - С.76-80
Кл.слова: професійна компетентність, соціальний захист, соціальні працівники
Карам, А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості" / А. Карам. - С.81-85
Кл.слова: компетентність, естетична компетентність, особистість
Кочеткова, О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти / О. С. Кочеткова. - С.87-91
Кл.слова: цифрова компетенція, інформаційно-комунікаційні технології
Пуйо, О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С.92-97
Кл.слова: рухливі ігри, ціннісні орієнтації, емпатія
Скачкова, В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів / В. О. Скачкова. - С.98-103
Кл.слова: педагогічна діяльність, зміст освіти, професійно-педагогічна культура
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / ПП / 053 / Психологічна допомога та самодопомога при депресії та тривозі / 5 / ОСН



    Łapian, T.
    Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu [Електронний ресурс] / T. Łapian. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 32. - С. 4-13, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
аніматор -- вільний час -- організація відпочинку
Анотація: Соціальна та культурна анімація тісно пов'язана зі станом сучасного суспільства та сучасної культури; воно стало відповіддю на їхні вади та вади, на потреби, які наше постіндустріальне суспільство не може задовольнити. Розвиток цивілізації, який призвів до індустріалізації та урбанізації, призвів до радикальної трансформації соціальної структури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)