316.62
Б 11


    Білоус, Р. М.
    Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 2. - С. 22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (15 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
АСЕРТИВНІСТЬ -- АСЕРТИВНА ПОВЕДІНКА -- УПЕВНЕНІСТЬ -- САМООЦІНКА -- КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ -- ЕМОЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ -- НОНКОНФОРМІЗМ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ
Анотація: Розглянуто проблему психологічних умов розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності. Наголошено на актуальності її вивчення в умовах нестабільного розвитку українського суспільства. Зроблено теоретичний аналіз вивчення проблеми асертивності в зарубіжній і вітчизняній науці, що дало змогу визначити поняття "асертивність" як позитивну оцінку власних дій, можливостей і себе в цілому з виокремленням когнітивно-смислового, афективного та поведінкового компонентів. Надано результати емпіричного дослідження прояву основних компонентів асертивності у студентської молоді на констатувальному і формувальному етапах. Акцентовано на потребі впровадження в систему освіти засобів психологічного впливу, що дають змогу сформувати в особистості впевнену поведінку, вміння розуміти свій емоційний стан і стан партнерів по спілкуванню, усвідомлення своїх цілей і мотивів діяльності.
Дод.точки доступу:
Літвінова, О. В.
Загірняк, М. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: П131260/2017/5/6
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2002 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 5/6
Зміст:
Ніколаєв, Л. Асертивність підлітка як складова емоційного інтелекту / Л. Ніколаєв. - С.4-10
Кл.слова: відповідальність, незалежність, самоповага
Тимченко, О. Ще раз про любов : Заняття з елементами тренінгу / О. Тимченко. - С.11-15
Тимченко, О. Система сімейних цінностей : Заняття з елементами тренінгу / О. Тимченко. - С.16-19
Тимченко, О. "Два світи" : Тренінгове заняття / О. Тимченко. - С.20-23
Тимченко, О. Заради майбутнього : Програма занять із формування позитивної мотивації до здорового способу життя / О. Тимченко. - С.24-38
Тимченко, О. Феномен людини : Тренінгове заняття / О. Тимченко. - С.39-42
Насибулліна, О. Травмована дитина : Порушення прихильності до значущих дорослих / О. Насибулліна. - С.43-52
Вовнянко, Т. Спілкуватися - це здорово : Заняття з елементами тренінгу / Т. Вовнянко. - С.53-55
Вовнянко, Т. Мистецтво спілкування : Тренінгове заняття для педагогів / Т. Вовнянко. - С.56-58
Вовнянко, Т. Розвиток уяви та фантазії : Тренінгове заняття для учнів / Т. Вовнянко. - С.59-60
Вовнянко, Т. Ми несхожі, але рівні : Тренінгове заняття для підлітків / Т. Вовнянко. - С.61-63
Вовнянко, Т. Життя - найвища цінність людини : Заняття для старшокласників / Т. Вовнянко. - С.64-67
Циганенко, Г. Психологічна стійкість у шкільному колективі : Як її підтримувати / Г. Циганенко, Ю. Гундертайло. - С.68-69
Вертипорох, Н. Сенсорна кімната : Корекційно-розвивальні заняття психолога / Н. Вертипорох. - С.70-76
Профілактика шкідливих звичок : Програма занять для учнів початкової школи. - С.1-20 (вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)




    Ігнатенко, Тетяна.
    Асертивність як основна якість керівника ДНЗ. Тренінгове заняття для керівників [Текст] / Т. Ігнатенко // Психолог дошкілля. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 9. - С. 18-23

Кл.слова (ненормовані):
комунікативність -- стресостійкість -- креативність
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Ніколаєв, Л.
    Асертивність підлітка як складова емоційного інтелекту [Текст] / Л. Ніколаєв // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 5/6. - С. 4-10

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- незалежність -- самоповага

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Зюзько, С.
    Як спілкуватися із зухвалими та грубими батьками : рекомендації для педагогів / С. Зюзько // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 12. - С. 41

Кл.слова (ненормовані):
асертивність -- самовладання -- супервізор -- підтримка адміністрації закладу

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



159.922.6(043.3)
Н 63


    Ніколаєв, Леонід Олегович.
    Розвиток асертивності підлітків у різних умовах соціалізації : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. О. Ніколаєв ; наук. керівник Г. О. Хомич ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Автореферати дисертацій

   Педагогічна психологія--Автореферати дисертацій


Кл.слова (ненормовані):
асертивність -- підліткова інтеракція -- соціалізація
Дод.точки доступу:
Хомич, Г. О. \наук. керівник.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)


159.922.6(043.3)
Н 63


    Ніколаєв, Леонід Олегович.
    Розвиток асертивності підлітків у різних умовах соціалізації : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. О. Ніколаєв ; наук. керівник Г. О. Хомич ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Переяслав-Хмельницький, 2016. - 264 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Дисертації

   Педагогічна психологія--Дисертації


Кл.слова (ненормовані):
асертивність -- підліткова інтеракція -- соціалізація
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Хомич, Г. О. \наук. керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)