Шифр: Д357007/2014/2
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 2
Зміст:
Бондаренко, Н. Диктант як ефективний прийом навчання правопису / Н. Бондаренко, Н. Скрипець. - С.2-6
Кл.слова: ВИДИ ДИКТАНТУ, КОМЕНТОВАНЕ ПИСЬМО, САМОДИКТАНТ
Ратушняк, О. Методика аналізу та інтерпретації ліричного твору : на матеріалі поезії Ліни Костенко "Цей ліс живий. У нього добрі очі"" / О. Ратушняк. - С.7-9
Кл.слова: КОСТЕНКО Л., ЦЕЙ ЛІС ЖИВИЙ, ПОЕЗІЯ
Долінговська, С. Вивчаємо фразеологію / С. Долінговська. - С.10-13
Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, СТИЛСТИКА, ФРАЗЕОЛОГІЧНИЙ ЗВОРОТ
Котеля, Т. Молитва за Україну : вечір-зустріч із Тетяною Майданович / Т. Котеля. - С.14-18
Кл.слова: ВЕЧІР-ЗУСТРІЧ, МАЙДАНОВИЧ Т.
Мацько, Л. Тарас Шевченко як знакова постать у полілозі національних культур / Л. Мацько. - С.19-24
Кл.слова: СТИЛІСТИКА, КОГНІТИВНО-СЕМАНТИЧНЕ ПОЛЕ, ЕСТЕТИЗУВАННЯ НАРОДНОЇ МОВИ
Халіновська, Л. Витоки сучасної української авіаційної термінології / Л. Халіновська. - С.25-29
Кл.слова: ЛЕКСИКОГРАФІЯ, ТЕРМІНОКОМПОНЕНТ, ПЕРІОДИЗАЦІЯ
Ющук, І. Логічна структура дієслівних словоформ / І. Ющук. - С.30-31
Кл.слова: ДІЄСЛОВО, ДІЄПРИКМЕТНИК, ДІЄПРИСЛІВНИК
Беценко, Т. Фоностилістичний рівень філологічного аналізу художнього тексту. На прикладі поезії Павла Тичини "О панно Інно..." / Т. Беценко. - С.32-36
Кл.слова: ТИЧИНА П., ТВОРЧІСТЬ, О ПАННО ІННО..., ПРО ТВІР, ФОНІКА
Єршова, І. Компоненти та категорії мовної комунікації / І. Єршова. - С.37-40
Кл.слова: ЛІНГВІСТИЧНА ГЕНОЛОГІЯ, СУБЖАНР, ЖАНРОЇД
Задорожний, В. Мистецтво словотвору / В. Задорожний. - С.41-43
Кл.слова: КОРІНЬ, СЕМАНТИКА
Ковальчук, О. Візуальний досвід як основа філософії існування : на матеріалі оповідання Михайла Коцюбинського / О. Ковальчук. - С.44-47
Кл.слова: КОЦЮБИНСЬКИЙ М., ДЛЯ ЗАГАЛЬНОГО ДОБРА
Шумило, Н. Дніпрова Чайка: "Будуйте будинок нового життя" / Н. Шумило. - С.48-54
Кл.слова: ПРИТЧА, НЕОРОМАНТИЗМ, ВАСИЛЕВСЬКА Л.
Нежива, Л. "В прекрасних симфоніях слова, повних таємного чару": символізм у системі літературної освіти / Л. Нежива. - С.55-60
Кл.слова: ОБРАЗ-СИМВОЛ, СИМВОЛІЗМ, АСОЦІАТИВНІСТЬ
Кучер, Н. [Рецензія] / Н. Кучер. - С.61-62
Кл.слова: ГОГОЛЬ М., ГОГОЛЬ І УКРАЇНСЬКА НІЧ, СВЕРСТЮК Є.
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (10.02.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Шифр: В353859/2018/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 4
Зміст:
Романюк, І. Формулюємо завдання на новий навчальний рік / І. Романюк. - С.4-9
Дралюк, Я. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи / Я. Дралюк, Л. Гриненко. - С.10-15
Кіндрат, І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / І. Кіндрат. - С.16-22
Кл.слова: інтелектуальні карти, асоціативність, сприймання інформації
Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Г. Бєлєнька, О. Половіна. - С.23-27
Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.29-32
Карабаєва, І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.33-35
Дуброва, Н. На варті безпеки життєдіяльності дітей / Н. Дуброва. - С.36-39
Як оповістити про лихо - пожежа в дитсадку! : Пам'ятка. - С.40-41
9 порад, як ефективно навчити працівників прийомів домедичної допомоги : Пам'ятка. - С.42-44
Перевіряємо знання з безпеки життєдіяльності дітей. - С.45-47
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / О. Лісіченко. - С.48-53
Лісіченко, О. Хвилинки безпеки / О. Лісіченко. - С.54-55
Байдюк, С. Загартування замість лікування / С. Байдюк. - С.56
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками / О. Лісіченко. - С.57-60
Гуцол, С. День батька: святкуємо спільно з родинами / С. Гуцол. - С.61-63
День батька. - С.64-65
Лебедєва, Н. Хата на тата : Сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку / Н. Лебедєва. - С.66-69
Клименко, А. Чи має право вихователь-методист на підвищену оплату праці в закладах дошкільної освіти комбінованого типу / А. Клименко. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Кіндрат, І.
    Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія [Текст] / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2018. - № 4. - С. 16-22

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні карти -- асоціативність -- сприймання інформації

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



745.03(075.8)
З-17


    Зайцева, Вероніка Іванівна.
    Практика композиції : навчальний посібник для студентів закладів вищої освіти / В. І. Зайцева ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв, Кафедра образотворчого мистецтва. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - 116 с. : кольорові. іл. - ISBN 978-617-7399-53-6 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Теорія і практика композиції--Образотворче мистецтво--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
асоціативність -- образність -- стилізованість -- натюрморт -- портрет -- пейзаж -- творча композиція
Анотація: Навчальний посібник присвячено теорії і практиці композиції як основному творчому інструментарію в образотворчому мистецтві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський університет імені Бориса Грінченка

Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут мистецтв
Кафедра образотворчого мистецтва


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)




    Кривенчук, В.
    Модерністські ідейно-естетичні позиції С. Шумицького в контексті шістдесятництва / В. Кривенчук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 2. - С. 86-95, DOI 10.28925/2311-259x.2019.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
автотекстуальність -- лірика -- автоінтертекстуальність -- інтертекстуальний аналіз -- гуманізм -- модель авторського мислення -- шістдесятники -- ідейно-естетичні позиції
Анотація: Актуальність розвідки зумовлена необхідністю розширити коло поетів-шістдесятників, продемонструвавши прояв модерністської естетики у творчості С. Шумицького як органічної частини дискурсу шістдесятництва. Відтак предметом дослідження стануть інтертекстуальні зв’язки поетичних творів цього автора з іншими представниками покоління 1960-х років. Метою розвідки є увиразнення модерністських естетико-філософських пошуків поетичного доробку шістдесятника С. Шумицького. Досягнення мети уможливлює методологія інтертекстуального аналізу, що оприявнює стосунки між текстами як багатопроблемні дискусії, як процес творення тексту шляхом перегуку твору із мистецькими формами, жанровими форматами, стильовими кодами, літературною традицією, як руйнування чи перетворення усталених поетичних норм. У результаті дослідження встановлено, що творчість С. Шумицького розвиває ідейно-естетичні риси, спільні для поетівшістдесятників. Оскільки природа кожного поетичного тексту різна, то звідси випливає, що сама ґенеза тексту зумовлює складність взаємозв’язків між різними текстами, які своєю чергою залежать від домінантного смислу додаткових функцій образності допоміжних включень. У С. Шумицького домінують ідеї латентного, прямо не проявленого характеру, тому спонукають реципієнта до роздумів. Такі ідеї й дають можливість створення незчисленних моделей прояву авторського мислення. Своєрідними рисами його спадщини є авторефлективність, асоціативність, музичність. Інтертекстуальність С. Шумицького підтверджує його вписаність у контекст шістдесятництва, зокрема продемонстровано покликання на творчість В. Симоненка. Найчастотнішими є такі типи міжтекстових зв’язків: власне інтертекстуальність, паратекстуальність, метатекстуальність, гіпертекстуальність, а також інтермедіальність. Інтертекстуальними зв’язками можуть насичуватися будь-які елементи тексту: від назви до тропів. Перспективами дослідження є висвітлення інших джерел інтертекстуальних посилань у творчості С. Шумицького, з’ясування його естетичних орієнтирів і визначення оптимального контексту оцінки творчості цього автора
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1