Шифр: К989922/2010/248/249
   Журнал

Кур’єр Кривбасу [Текст]/ трудовий колектив тов. Звезда-4. - Кривий Ріг, 1994 - . - Виходить щомісячно
2010р. № 248/249
Зміст:
Бойчук, Богдан. Щоденності схибнутого поета / Богдан Бойчук. - С.4-55
Жадан, Сергій. Ворошиловград / Сергій Жадан. - С.56-197
Андрусяк, Іван. Вісім днів із життя бурундука / Іван Андрусяк. - С.198-229
Винничук, Юрій. Мій шлях до Грабара / Юрій Винничук. - С.230-232
Грабал, Богуміл. Оповідання / Б. Грабал ; Юрій Винничук. - С.232-251
Винничук, Юрій. Стрийко Зеньо / Юрій Винничук. - С.252-263
Базилевський, Володимир. Залізна сіль / Володимир Базилевський. - С.264-278
Григорів, Михайло. З книги "Мов колір прохолоди" / Михайло Григорів. - С.279-282
Щавутинський, Борис. Реквієм для греко-католика / Б. Щавутинський ; Борис Щавурський. - С.283-298
Соловей, Олег. Час убивць / Олег Соловей. - С.299-309
Гриценко, Віктор. Біблійні силуети / В. Гриценко ; Юрій Буряк. - С.309-313
Дрейка, Дагнія. "За Ригою Фіялок феєрверк" / Д. Дрейка ; Юрій Завгородній. - С.314-317
Олівер, Марі. Ода життю / М. Олівер ; Ірина Карівець. - С.318-325
Вознюк, Володимир. За рядками автографів / Володимир Вознюк. - С.326-355
Масенко, Лариса. "Невеличка драма" Валер’яна Підмогильного: перед темним проваллям / Лариса Масенко. - С.356-366
Олег Лишега: Справа не в порядку, а в переконливості / Олег Лишега, Дарія Ткач, Маріанна Кіяновська, Тарас Пастух. - С.367-386
Коцарев, Олег. Алітерації і любов Тані-Марії Литвинюк / Олег Коцарев. - С.387-388
Литвинюк, Таня-Марія. Посилання на дотики / Литвинюк Таня-Марія. - С.388-397
Ельфська, Тетяна. Культура спонтаності VS. Вдивляння у глибину / Тетяна Ельфська. - С.398-402
Карабович, Тадей. Про українську літературу в Польщі знатимуть більше / Тадей Карабович. - С.403-407
Свято, Роксоляна. Есеї пам’яті та дороги / Роксоляна Свято. - С.408-410
Бондар-Терещенко, Ігор. Крізь бренди - до зірок! або Оглядини глянсу / Ігор Бондар-Терещенко. - С.411-415
Дроздовський, Дмитро. Від всесвіту до речі: "неевлідова геометрія" в поезії Софії Майданської / Дмитро Дроздовський. - С.416-425
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.11.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


659.1(075.8)
В 57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама : навчальний посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 332 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 35.00 грн, 40.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Реклама--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- рекламне агенство -- паблік рілейшнз -- українські бренди -- телевізійна реклама -- реклама на радіо -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології майбутнього -- медіапланування
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостеної конкуренції залишається проблемою усьому світі. Особливого значення вона набула для виробників продукції на території пострадянських держав, де відбувається реформування економіки.
Дод.точки доступу:
Владимирський, П. О.


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)


Шифр: М855626032/2017/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 3
Зміст:
Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.4-9
Кл.слова: примірна специфікація, класифікація дослідницьких послуг
Заменит ли анализ социальных медиа традиционные исследования?. - С.10-11
Кл.слова: соціальні мережі, соціальні медіа, маркетингові дослідження
Ільїна, Світлана. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit) / С. Ільїна. - С.12-14
Кл.слова: оффлайн канали комунікацій, цифрові технології, інноваційна методика
Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд. долларов. - С.15-22
Кл.слова: автомобіль, автомобільні бренди, цінні автомобілі
Пустотин, Вадим. Женсий брендинг: как женщины воспринимают самых себя? / В. Пустотин. - С.23-27
Кл.слова: жіночі бренди, жіночі образи, жіночі цитати
Стельмахова, Александра. Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ-разработчиков работать на украинские компании? / А. Стельмахова. - С.28-31
Кл.слова: ринок інформаційних технологій, розвиток технологій, досвід роботи
Квахненко, Катерина. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / К. Квахненко, І. Златова. - С.32-38
Кл.слова: гейміфікація, лояльні споживачі, мотивація
Сертифікаційні Центри УАМ прийняли 10-ті Кваліфікаційні іспити "Менеджер з маркетингових досліджень". - С.39-50
Кл.слова: кваліфікаційні іспити, цифровий маркетинг, маркетингові дослідження
Максименко, Ольга. Взаимодействие рынка труда и сферы образования - залог успеха формирования института профессиональных управителей / О. Максименко. - С.51-57
Кл.слова: житлове господарство, навчальні курси, професійна підготовка
Рекомендації Семінару "Нові методологічні підходи до розроблення професійних, освітніх стандартів та стандартів оцінювання, що базується на компетентностях". - С.58
Кл.слова: рекомендації семінару, розроблення стандартів, професійний стандарт
Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: співпраця з органами влади. - С.59-67
Кл.слова: реклама, проведення семінарів, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами
Лебедєва, Тетяна. Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Гендерної рівності / Т. Лебедєва. - С.68-71
Кл.слова: контроль за рекламою, діяльність у галузі реклами, Держпродспоживслужба України
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Бондар-Терещенко, Ігор.
    Крізь бренди - до зірок! або Оглядини глянсу [Текст] / Ігор Бондар-Терещенко // Кур’єр Кривбасу. - Кривий Ріг, 2010. - № 248/249. - С. 411-415


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.11.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





   
    Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд. долларов [Текст] // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 3. - С. 15-22

Кл.слова (ненормовані):
автомобіль -- автомобільні бренди -- цінні автомобілі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Пустотин, Вадим.
    Женсий брендинг: как женщины воспринимают самых себя? [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 3. - С. 23-27

Кл.слова (ненормовані):
жіночі бренди -- жіночі образи -- жіночі цитати

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: М772184/2018/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 7/8
Зміст:
День працівників торгівлі у КНТЕУ: нові ідеї на стику думок. - С.6-8
Кл.слова: торгівельні спілки, українська торгівля, торгівельна промисловість
Служба маркетинга в компании: объять необъятное, объединить необъятное (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-18
Кл.слова: маркетингова служба, українські компанії, український маркетинг
Носова, Ольга. Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематическая работа / О. Носова. - С.20-21
Кл.слова: відділ маркетингу, українські компанії, цінність маркетингу
Фоменко, Игорь. Задача маркетолога - постоянно следить за трендами и учиться / И. Фоменко. - С.22-23
Кл.слова: відділ маркетингу, український маркетинг, маркетингова служба
Венгер, Елена. Работа отдела маркетинга - незаметная работа / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: українська компанія, кваліфікований персонал, система маркетингу
Сотник, Вячеслав. На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг-службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы! / В. Сотник. - С.26-27
Кл.слова: відділ маркетингу, маркетингова служба, українські компанії
Коршевнюк, Лев. В современных условиях маркетинг становится зоной бизнес-девелопмента / Л. Коршевнюк. - С.28-29
Кл.слова: відділ маркетингу, українські компанії, робота маркетолога
Лищук, Юрий. Маркетологи XXI века / Ю. Лищук. - С.30-32
Кл.слова: реклама бренду, медіа-канали, трейд-маркетинг
Ламуру, Инга. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу / И. Ламуру. - С.33-35
Кл.слова: маркетингова діяльність, робота маркетолога, відділ маркетингу
Стельмахова, Александра. Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовать их / А. Стельмахова. - С.36-40
Кл.слова: неплатоспроможність, ринок України, дешеві бренди
Ромат, Євген. Галузевий та інші підходи до розуміння зв’язків із громадськістю / Є. Ромат. - С.42-50
Кл.слова: паблік рилейшнз, український ринок, професійна освіта
Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі / О. В. Зозульов. - С.52-56
Кл.слова: розвиток маркетингу, поведінка споживача, ринковий попит
Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы. - С.62-69
Кл.слова: маркетингові дослідження, соціальні мережі, канали просування бренду
10 Instagram трендов 2018 года. - С.70-73
Кл.слова: соціальні мережі, залучення клієнтів, створення тренду
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Стельмахова, Александра.
    Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовать их / А. Стельмахова // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 7/8. - С. 36-40

Кл.слова (ненормовані):
неплатоспроможність -- ринок України -- дешеві бренди

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



339.138
К 73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер [Текст] : перевод с английского / Ф. Котлер. - 10-е издание. - Москва : Альпина Паблишер, 2019. - 211 с. - ISBN 978-5-9617-6745-1 : 318.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг -- бренди -- імідж компанії -- інновації -- електронний бізнес -- бізнес онлайн

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: Г149085/2020/11/12
   Журнал

Географія [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2020р. № 11/12
Зміст:
Бут, А. А. Фориування пізнавального інтересу учнів на уроках фізичної географії засобами проблемних завдань / А. А. Бут. - С.18-36
Кл.слова: географія в школі, проблемні завдання з географії, пізнавальний інтерес
Бутенко, О. С. Шляхи формування пізнавального інтересу учнів у вивченні географії : роздуми учителя / О. С. Бутенко. - С.37-42
Кл.слова: географія в школі, пізнавальний інтерес з географії, краєзнавчий підхід у вивченні георафії
Жемеров О. О.,. МАН-2020. Харків. Контрольна робота з географії / О. О., Жемеров, О. В. Яковчук. - С.контрольні роботи х географії
Кл.слова: географія в школф, олімпіади з географії, контрольні роботи з географії
Костецька, В. В. Географія як система наук. Поняття "геосистема" : 11 кл. / В. В. Костецька. - С.49-53
Кл.слова: географія в школі, географіфія як система, геосистема
Плющик, Ю. П. Тестові завдання з теми "Атмосфера" / Ю. П. Плющик. - С.54-59
Кл.слова: географія в школі, тестові завдання з географії, контроль знань з географії
Щащенко, О. Д. Географічний талант класу : інтелетуальна гра: 6-й кл. / О. Д. Щащенко. - С.60-63
Кл.слова: географія в школі, інтелектуальна гра з географії, позакласна робота з географії
Дейкун, І. О. Виставка-ярмарок "Бренди країн світу" : 10-й кл. / І. О. Дейкун. - С.64-69
Кл.слова: географія в школі, позакласна робота з географії, захід з географії
ЧубН., В. Конфліктологія for teacher / В. ЧубН. - С.70-71
Кл.слова: учитель, учительські конфлікти, конфлікти учителів
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)




    Дейкун, І. О.
    Виставка-ярмарок "Бренди країн світу". 10 клас / І. О. Дейкун // Географія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. . - 2020. - N 11/12. - С. 64-69

Рубрики: Географія в школі--позакласна робота з географії--виставка-ярмарок

Кл.слова (ненормовані):
географія в школі -- позакласна робота з географії -- захід з географії

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Дерман, Лілія Миколаївна.
    Становлення та розвиток індустрій моди в Україні / Л. М. Дерман // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 38. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
fashion-індустрія -- підприємства -- дизайнерські бренди -- толінгові контракти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



659.126
Ш 26


    Шарп, Байрон.
    Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи / Байрон Шарп за участю науковців Ін-ту Еренберґа-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2-ге видання. - Київ : Наш формат, 2020. - 232 с. : табл. - Пер. вид. : How brands grow: What marketers don't know / Byron Sharp. - South Melbourne, 2010. - ISBN 978-617-7730-33-9 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7730-34-6 (електрон. вид.) : 250.00 грн.
Переклад назви: How brands grow. What marketers don’t know
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
доказовий маркетинг -- зростання брендів -- клієнти -- реклама -- цінові акції -- ментальна доступність
Дод.точки доступу:
Валевська, Наталія \перекладач.\
Sharp, Byron


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)


658.8
Р 18


    Райс, Ел.
    Маркетингові війни / Е. Райс, Д. Траут ; перекладач В. Стельмах. - Харків : Фабула #PRO, 2021. - 237 с. : іл. - (#PROBUSINESS). - Пер. вид. : Marketing warfare. - ISBN 978-617-09-5385-8 : 340.00 грн.
Видання до 20-ї річниці книги. Світовий бестселер - для нової генерації маркетологів.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
marketing -- маркетинг -- marketing wars -- маркетингові війни -- провідні бренди
Дод.точки доступу:
Траут, Джек
Стельмах, В’ячеслав \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)


659.138(075.8)
Р 69


    Ромат, Є. В.
    Продакт плейсмент [Текст] : навчальний посібник / Є. В. Ромат, О. І. Микало ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : КНЕУ, 2015. - 300 с. - ISBN 978-966-629-741-2 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Візуальні засоби рекллами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
продакт плейсмент -- український продакт плейсмент -- канали продакт плейсменту -- цензурування -- синдром наслідування знаменитостей -- бренди -- інтеграція брендів -- літературний продакт плейсмент
Дод.точки доступу:
Микало, О. І.
Київський національний торговельно-економічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)