Шифр: В730231/2017/8
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 8
Зміст:
Хоружий, Григорій. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Л. Хоружа. - С.57-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, дуальне навчання, інтеграція наукових напрямів
Вітченко, Андрій. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко. - С.68-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, система компетентності, компетентнісний підхід
Поліщук, Валерій. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина / В. Поліщук. - С.91-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологія авторитаризму, харектеристики, вербальні індикатори
Благініна, Світлана. Змагання парадигми у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя реформації) / С. Благініна. - С.102-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, етика праці, протестантизм
Гуйтур, Михайло. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялі / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський. - С.112-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: он-лайн-консультації, пасивний дохід, роялті
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ




    Поліщук, Валерій.
    Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина [Текст] / В. Поліщук // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 8. - С. 91-101. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
психологія авторитаризму -- харектеристики -- вербальні індикатори

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ