В 40 Взаємонавчання учнів. Метод Рівіна : методичний збірник / редактор М. Епштейна ; укладач І. Рожнятовська. - Київ : Шкільний світ, 2006. - 126 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 966-8651-59-6 : 3.00 грн., 3.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): метод Рівіна -- Рівін -- Корнинський метод Анотація: Методичний збірник містить статті про історію виникнення і розвиток педагогічної ідеї, яка відома під назвою талгенізм (талант+ геній), або метод Рівіна, а також досвід її реалізації Дод.точки доступу: Епштейна , Михайла \редактор.\ Рожнятовська, Ірина \укладач.\ Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
П 78 Проблеми у Польщі та в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна) ; ред.: В. Кремень, Т. Левовицький, С. Сисоєва. - Київ ; Житомир : КІМ, 2009. - 799 с. - ISBN 978-966-1547-31-4 : 55.00 грн.
Рубрики: Освіта--Проблеми освіти--Україна--Польща Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація освіти -- професіоналізм учителя -- педагогічні рефлексії -- рівень культури -- розвиток взаємонавчання -- трансформація суспільства -- аксіологічні засади -- цінності -- професійна освіта -- цифрові медіа -- мовна культура -- менеджер освіти -- модернізація освіти -- неперервна освіта -- Вальфдорська педагогіка -- компетентнісний підхід -- інклюзивна освіта -- толерантність Дод.точки доступу: Кремень, Василь \ред.\ Левовицький, Тадеуша \ред.\ Сисоєва, Світлана \ред.\ Міністерство освіти і науки України Академія педагогічних наук України Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава) Житомирський державний університет імені Івана Франка Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
С 79 Стельмах, А. Г. "Коринському методу" – 70 років / А. Г. Стельмах> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 22/24. - С. 70–74.
Рубрики: Освіта--персоналії--Україна Технології навчання--корнинський метод--колективна робота--Україна Кл.слова (ненормовані): колективна робота -- взаємонавчання -- корнинський метод -- колективний спосіб навчання Анотація: Про метод колективного навчання та про його автора О. Г. Рівіна. Дод.точки доступу: Рівін, Олександр Григорович (учитель ; 1877–1944) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: В353859/2021/3 Журнал 2021р. № 3 Омельяненко, Ніна. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.4-7 Кл.слова: контроль, освітня діяльність Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень. - С.8-9 План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників. - С.10-11 Шелестова, Людмила. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків? / Л. Шелестова. - С.12-13 Кл.слова: читання, вікові психологічні особливості, нормативні документи Гавриш, Наталія. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам / Н. Гавриш. - С.14-17 Кл.слова: мовленнєва компетентність, авторські методики Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова. - С.18-22 Кл.слова: навчання читання, ігрові заняття, пізнавальна діяльність Як організувати заняття з основ грамоти. - С.23 Гордієнко, Світлана. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти / С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень. - С.24-26 Кл.слова: принцип наочності, інтерактивна наочність Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку / Н. Швайгерт. - С.37-30 Сім правил організації відкритого перегляду. - С.31 Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш. - С.32-35 Кл.слова: мотивація, соціоігрові прийоми, взаємонавчання Як підготувати та провести тренінг. - С.36-37 Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати / Г. Скрипка. - С.38-41 Кл.слова: тема тренінгу, тривалість, складання програми Савінова, Наталія. як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно / Н. Савінова. - С.42-45 Кл.слова: уміння слухати, конструктивне спілкування Гурковська, Тетяна. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти / Т. Гурковська. - С.46-49 Кл.слова: педагогічні стереотипи Барвацька, Олена. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам / О. Барвацька. - С.50-54 Кл.слова: емоційний інтелект, емоційне спустошення, деперсоналізація Як відпочити за один день. - С.55 Бишова, Ксенія. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / К. Бишова. - С.56-58 Кл.слова: сервіс, ігри та вправи, план-конспект Терновецька, Христина. Google Календар - органайзер методичних заходів / Х. Терновецька, С. Жолоб. - С.59-62 Кл.слова: електронний календар Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) Учбова література: ФПСРСО / СПСР / 231 / Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу / 6 / ДОП |
Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш> // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 3. - С. 32-35 Кл.слова (ненормовані): мотивація -- соціоігрові прийоми -- взаємонавчання Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |