М 30 Марченко, Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Тетяна Марченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 44–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Інформатика--метод проектів--початкова школа Кл.слова (ненормовані): інформатика -- методика викладання -- метод проектів -- ІКТ-компетентність -- проектна діяльність -- дослідницькі проекти -- навчальні проекти -- робота над проектом -- самооцінювання -- взаємооцінювання -- колективна робота -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті обґрунтовано методичні аспекти організації роботи над проектом з інформатики від підготовчого до заключного етапів, охарактеризовані діяльність учнів та вчителя при використанні методу проектів. Запропоновано розглянути це на прикладі міні-проекту для учнів 2 класу "Як мишка свій хвостик загубила", який можна запропонувати учням після вивчення теми "Пристрої для роботи з інформацією". Описано методи та прийоми організації роботи учнів у групах, само- та взаєхмооцінювання роботи у проекті, роль учителя в ньому. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Ф 50 Фідкевич, Олена. Теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти : навчально-методичний посібник / О. Фідкевич, Н. В. Бакуліна. - Київ : Генеза, 2019. - 63 с. - (Нова українська школа). - ISBN 978-966-11-1063-1 : 12.33 грн.
Рубрики: Початкова школа--Методи і принципи оцінювання--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): формувальне оцінюваня -- цілепокладання -- самооцінювання та взаємооцінювання -- портфоліо Дод.точки доступу: Бакуліна, Наталія Валеріївна Примірників всього: 7 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Фаховий коледж «Універсум» (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Фаховий коледж «Універсум» (2) |
Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 12–14. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Оцінювання знань--формувальне оцінювання--якість навчання--початкова школа Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- успішна діяльність школярів -- самооцінювання -- оціночна практика -- культура взаємооцінювання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі. Дод.точки доступу: Бакуліна, Н. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Лугова, Олександра. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи / О. Лугова, Т. Лугова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 12–18. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Оцінювання знань--формувальне оцінювання--вправи--початкова школа Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- вправи -- контрольно-оцінювальна діяльність -- навчальні успіхи -- взаємооцінювання -- навчальні досягнення -- позитивна самооцінка -- початкова школа Дод.точки доступу: Лугова, Тетяна Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Музика, О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів [Електронний ресурс] / О. О. Музика. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 163-172, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.16372. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): взаємодія -- мотивація -- навчально-професійна діяльність -- особистісні цінності -- педагогічна взаємодія -- студентський вік Анотація: У статті досліджуються ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів. Доводиться, що розвиток внутрішньої мотивації та формування почуття компетентності сприяє накопиченню позитивного досвіду вирішення навчально-професійних завдань у процесі ціннісної взаємодії викладача зі студентами. Виокремлюються критерії взаємооцінювання навчальних досягнень з метою сприяння ціннісному осмисленню майбутньої професійної діяльності та формуванню професійних компетентностей. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |