Б 83 Бородкіна, Н. О. Маркетинг : навчальний посібник / Н. О. Бородкіна. - Київ : Кондор, 2007. - 360 с. - ISBN 966-351-050-1 : 99.00 грн.
Рубрики: Економіка--Торгівля--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- концепції маркетингу -- маркетингова інформаційна система -- маркетингові дослідження -- вивчення потреб споживачів -- вивчення поведінки споживачів -- товарна політика -- цінова політика -- політика розповсюдження -- комунікаційна політика -- маркетинг підприємства -- попит Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |