37:061.2(477)
П 88


    Пугач, Анжеліна.
    Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25- річчя від часу заснування / А. Пугач // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 72–74 . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Педагогіка--асоціації

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- педагогічна спадщина -- педагогічна періодика -- педагогічні читання
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\
\про неї\


Є примірники у відділах:
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)



37(091)(477)-051Сухомлинський
Т 48


    Ткаченко, Лідія.
    Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку вітчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 75–78 . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Педагогіка--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- науково-практичні конференції -- педагогічні ідеї -- упровадження
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\


Є примірники у відділах:
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)



37(091)(477)-051Сухомлинський
Б 24


    Баранюк, Ірина.
    Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 46-50 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Видатні педагоги--освіта--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
Сухомлинський -- персоналії -- видатні педагоги -- виховання дитини
Анотація: Автор статті розкриває особливості педагогічної системи В. Сухомлинського щодо поєдніння емоційно-образного та логіко-розумового виховання дітей.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Каракоз, С.
    Олександр Захаренко : (1937–2001) / Сусанна Каракоз // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 4–7. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Історія педагогіки--видатні педагоги--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- видатні педагоги -- українські педагоги -- персоналії -- педагогічна спадщина -- авторські школи -- виховання цінностей
Анотація: Нарис про життєві та творчі здобутки видатного українського педагога – О. А. Захаренка.
Дод.точки доступу:
Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



37.091.4Сухомлинський
Н 38


    Неізвідська, Л.
    "Спасибі, Вчителю!." / Людмила Неізвідська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 58–59. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Видатні педагоги--освіта--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- персоналії -- педагогічна спадщина -- педагог-гуманіст -- морально-етичні цінності -- ставлення до природи -- оздоровлення -- молодші школярі
Анотація: Автор статті розповідає про реалізацію педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в Полтавській школі № 24. Актуальність ідей В. О. Сухомлинського в Новій українській школі очевидна, його спадщина служить та довго служитиме невичерпним джерелом педагогічної мудрості.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Рондяк, Л.
    Дорога до дитячих сердець / Леся Рондяк, Галина Гнип // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 10–13. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Сухомлиністика--педагогічні ідеї--виховні заходи--педагогічні коледжі

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина -- педагогічні ідеї -- виховні заходи -- сценарій заходу -- видатні педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогічні коледжі
Анотація: У статті представлено сценарій виховного заходу "Дорога до дитячих сердець", присвяченого 100-річчю від Дня народження В. О. Сухомлинського.Основна ідея – сприяти дослідницькій роботі студентів щодо життєтворчості видатного українця.
Дод.точки доступу:
Гнип, Г.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



37.091.4Сухомлинський
Р 71


    Рондяк, Л.
    Дорога до дитячих сердець / Леся Рондяк, Галина Гнип // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 7–9. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Сухомлиністика--педагогічні ідеї--виховні заходи--педагогічні коледжі

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина -- сухомлиністика -- педагогічні ідеї -- виховні заходи -- проекти -- сценарій заходу -- видатні педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогічні коледжі -- педагогічні твори
Анотація: У статті представлено сценарій виховного заходу "Дорога до дитячих сердець", присвяченого 100-річчю від Дня народження В. О. Сухомлинського. Основна ідея – сприяти дослідницькій роботі студентів Самбірського педагогічного коледжу ім. І. Филипчака щодо життєтворчості видатного українця.
Дод.точки доступу:
Гнип, Г.
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Бех, І.
    Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 1–3. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Сухомлиністика--виховна інноватика--видатні педагоги

Кл.слова (ненормовані):
сухомлиністика -- виховна інноватика -- видатні педагоги -- український педагог -- духовне перетворення особистості -- виховання власною особистістю -- мудрість -- суспільно значуща діяльність -- міжособистісні відносинни -- гуманістичні якості
Анотація: Розкривається виховна інноватика Василя Сухомлинського, яка насамперед обумовлена неповторним і незміряним за своєю глибиною його духовним світом. Йдеться про виховання власною особистістю як виховання своєю святістю. Це ж найвища міра і ступінь духовного перетворення дитини як вихованця. Наголошується, що виховання власною особистістю як духовно-перетворювальна дія має складну і нині ще незвідану психологічну будову. Центральною категорією у цьому плані, за В. Сухомлинським, виступає "Мудрість". Саме в контексті цієї категорії він піднімається до філософсько-етичних вершин, щоб спуститися до глибин духовного перетворення особистості.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)