Шифр: М772184/2017/4
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 4
Зміст:
Венгер, Елена. Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима : результати бліц-опитування експертів / Е. Венгер [и др.]. - С.10-18
Інші автори: Волнянский А., Герух В., Дадочкина Татьяна, Кислицин Николай, Малыш Артем, Роденко Дмитрий, Рольский Александр, Степанова Анна, Тараненко Александр, Шилов Василий
Кл.слова: ефективність маркетингу, показники ефективності, ефективність маркетингової діяльності
Малыш, Артем. О нюансах измерения эффективности маркетинга / А. Малыш. - С.20-23
Кл.слова: тренди, показники маркетингу, маркетинг
Потапова, Н. А. Эффективность маркетинга является критерием качества функционирования предприятия / Н. А. Потапова. - С.24-25
Кл.слова: розвиток ринку, критерії якості функціонування підприємства, ефективність маркетингу
Бест, Роджер. Эффективность маркетинга / Р. Бест. - С.26-36
Кл.слова: ефективність маркетингу, ринкова стратегія, вимір рентабельності маркетингу
Facebook меняет подход к оценке эффективности рекламы приложений. - С.37
Кл.слова: ефективність реклами, рекламодавці, app event optimization
Эффективность маркетинга и рекламы в социальных медиа. - С.38-41
Кл.слова: соціальні медіа, вимір ефективності, соціальна дія
Интернет-реклама не работает, если... - С.42-44
Кл.слова: маркетолог, компетенції в інтернет-маркетингу, аналітика
Юрчак, Александр. Функции Inbound в Act-on - новый шаг к интеграции и автоматизации маркетинга / А. Юрчак. - С.46-51
Кл.слова: функції Inbound, базовий пакет Act-on, проспектор Twitter
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1920-х гг. / Е. Ромат. - С.52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реклама в європейських країнах, образ жінки в рекламі, рекламА, 20-ті роки XX століття
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФУФКМ / Маркетинг
ФУФКМ / Реклама в системі маркетингових комунікацій
ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 5 / ДОП
ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 6 / ДОП



   
    Эффективность маркетинга и рекламы в социальных медиа [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 4. - С. 38-41

Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа -- вимір ефективності -- соціальна дія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)