> Шифр: М772184/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Венгер, Елена. Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима : результати бліц-опитування експертів / Е. Венгер [и др.]. - С.10-18 Інші автори: Волнянский А., Герух В., Дадочкина Татьяна, Кислицин Николай, Малыш Артем, Роденко Дмитрий, Рольский Александр, Степанова Анна, Тараненко Александр, Шилов Василий Кл.слова: ефективність маркетингу, показники ефективності, ефективність маркетингової діяльності Малыш, Артем. О нюансах измерения эффективности маркетинга / А. Малыш. - С.20-23 Кл.слова: тренди, показники маркетингу, маркетинг Потапова, Н. А. Эффективность маркетинга является критерием качества функционирования предприятия / Н. А. Потапова. - С.24-25 Кл.слова: розвиток ринку, критерії якості функціонування підприємства, ефективність маркетингу Бест, Роджер. Эффективность маркетинга / Р. Бест. - С.26-36 Кл.слова: ефективність маркетингу, ринкова стратегія, вимір рентабельності маркетингу Facebook меняет подход к оценке эффективности рекламы приложений. - С.37 Кл.слова: ефективність реклами, рекламодавці, app event optimization Эффективность маркетинга и рекламы в социальных медиа. - С.38-41 Кл.слова: соціальні медіа, вимір ефективності, соціальна дія Интернет-реклама не работает, если... - С.42-44 Кл.слова: маркетолог, компетенції в інтернет-маркетингу, аналітика Юрчак, Александр. Функции Inbound в Act-on - новый шаг к интеграции и автоматизации маркетинга / А. Юрчак. - С.46-51 Кл.слова: функції Inbound, базовий пакет Act-on, проспектор Twitter Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1920-х гг. / Е. Ромат. - С.52-57. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: реклама в європейських країнах, образ жінки в рекламі, рекламА, 20-ті роки XX століття Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) Учбова література: ФУФКМ / Маркетинг ФУФКМ / Реклама в системі маркетингових комунікацій ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 5 / ДОП ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 6 / ДОП |
Эффективность маркетинга и рекламы в социальных медиа [Текст]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 4. - С. 38-41 Кл.слова (ненормовані): соціальні медіа -- вимір ефективності -- соціальна дія Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |