82.081
Л 64


   
    Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наукових праць. № 1-2 / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. - 203 с. - (Філологічні науки). - ISBN 978-566-7548-48-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
підготовка магістрантів -- поетичний процес -- паломництво -- українська еміграція
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 18
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: П464336/2014/4
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 4
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-6
Ковтун, Ольга. Єдиний освітній простір для педагогів, батьків та їхніх дітей / О. Ковтун. - С.7-15
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, САМООСВІТА БАТЬКІВ
Приклад оформлення посадової інструкції соціального педагога дошкільного навчального закладу. - С.16-19
Алєксєєнко, Катерина. Медіаактивність дошкільного навчального закладу в інтернет-просторі / К. Алєксєєнко. - С.20-23
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА, МЕДІАТЕСТ
П’ята міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2014". - С.24-25
Алєксєєнко, Катерина. Співпраця дошкільного навчального закладу зі ЗМІ: крок за кроком / К. Алєксєєнко. - С.26-30
Кл.слова: ПРЕС-РЕАЛІЗ, ПОСТ-РЕАЛІЗ, ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
Співпраця дошкільного навчального закладу зі ЗМІ: покроковий алгоритм. - С.31
Орієтовна циклограма наказів та адміністративно-господарських питань на травень. - С.32
Різновиди наказів з кадрових питань про прийняття на роботу. - С.33-35
Обов'язкові профілактичні медичні огляди працівників: нормативні докумети. - С.36-41
Рекомендації щодо проходження обов'язкових профілактичних оглядів. - С.42-43
Форма первинної облікової документації №1- ОМК "Особиста медична книжка". Пам'ятка / 47
Форма первиної облікової документації №1- ОМК "Особиста медична книжка". - С.48
Обов’язкові профілактичні медичні огляди працівників: основні терміни та поняття. - С.49
Щодо проходження обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівниками навчальних закладів. - С.52-55
Кл.слова: МЕДИЧНІ ОГЛЯДИ
Клименко, Антоніна. Робота на посаді вихователя студента третього курсу педагогічного університету / А. Клименко. - С.56-58
Кл.слова: ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАЙМАНІЙ ПОСАДІ, ВІДПОВІДНА ВИЩА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА, РОЗІРВАННЯ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ
Клименко, Антоніна. Організація роботи кухаря за сумісництвом / А. Клименко. - С.59-61
Кл.слова: РЕЖИМ РОБОТИ, ШТАТНІ ОДИНИЦІ, ЗАМІНА ТИМЧАСОВО ВІДСУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ
Ігнатенко, Валентина. Благоустрій території дошкільного начального закладу / В. Ігнатенко. - С.62-69
Кл.слова: ПРОЕКТУВАННЯ БЛАГОУСТРОЮ ТЕРИТОРІЇ, ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ, ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ПРОЕКТУ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


373.2.091(075)
О-64


   
    Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : навчально-методичний посібник / Міністерство освіти і науки України ; редактор Г. С. Тарасенко. - Київ : СЛОВО, 2010. - 320 с. - ISBN 978-966-194-055-9 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Ігрова діяльність--Навчальні видання

   Початкова освіта--ігрові методи навчання--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
математичні ігри -- виховний потенціал -- казка -- дидактичні ігри -- звукова культура
Дод.точки доступу:
Тарасенко, Г. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


37.091(477)
Т 93


   
    Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 319 с. - 49.53 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
традиції -- перспективи -- сучасність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Чернуха, Надія Миколаївна \редактор.\
Зубченко, Олена Сергіївна \редактор.\
Д., В. Добрянський
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


37.013.42(075)
Д 63


    Докторович, Марина Олександрівна.
    Соціально-педагогічна робота з дітьми з неповних сімей : навчально - методичний посібник / М. О. Докторович. - Київ : Ленвіт, 2010. - 152 с. - Бібліогр. : с. 149-151. - ISBN 978-966-8995-37-8 : 54.00 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціально-педагогічна робота--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
неповна сім’я -- виховний потенціал -- підлітки -- соціальна компетентність -- технології роботи
Дод.точки доступу:
Бутенко, В. Г. \рецензент.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


373.21.018.26(477)
Х 22


    Хартман, О.
    Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками / О. Хартман, І. Скумен // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 38–45. - Зміст: Що варто знати й уміти батькам ; Індикатори рівня виховного потенціалу батьків ; Психолого-педагогічна підтримка – основна мета взаємодії педагогів з батьками ; Залучення до виховної роботи ; Обличчям до батьків : майстер-клас для педагогів дошк. навч. закл.
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--взаємодія з батьками--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- сім’я -- родина -- батьки -- педагоги -- взаємодія -- виховний потенціал -- психолого-педагогічна підтримка -- методична робота -- майстер-клас -- вихователі
Дод.точки доступу:
Скумен, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)



Шифр: В651854400/2017/6
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 6
Зміст:
Токмань, Ганна Леонідівна. Предмети "Українська література" та "Зарубіжна література" як найважливіші чинники шкільного виховання / Г. Л. Токмань. - С.2-7
Кл.слова: гуманітарна освіта, виховний потенціал, шкільне виховання
Пильник, Валентина. Чи знаєте ви українську ніч? : Урок за повістю Миколи Гоголя "Майська ніч, або Утоплена" / В. Пильник. - С.8-11
Кл.слова: зарубіжна література, 5 клас, план-конспект уроку, Гоголь Микола, Майська ніч, або Утоплена, про твір
Курило, Тетяна. Приречений на безсмертя поет : Урок-концерт за творчістю Володимира Висоцького / Т. Курило. - С.12-15
Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас, план-конспект уроку, Висоцький Володимир, про нього
Мурзо, Тетяна. У "вікна юності" гляньте: за ними - розкішний сад! / Т. Мурзо. - С.16-19
Кл.слова: методика, пошук, досвід
Конончук, Надія. Використання ейдос-конспектів на уроках літератури / Н Конончук. - С.20-22
Кл.слова: ейдос-конспекти, урок літератури, методика
Ходацька, Ольга. Черешнева симфонія саду / О. Ходацька. - С.22
Кл.слова: проза, есе, текст
Лозбина, Альона. У пошуках скарбів : Інтегрований урок-подорож за романом Р. Л. Стівенсона "Острів скарбів" (зарубіжна література - географія) / А. Лозбина. - С.23-25
Кл.слова: план-конспект уроку, Стівенсон Роберт Льюїс, Острів скарбів, про твір
Петричко, Ірина. Розправити зігнуті крила : Урок за твором Річарда Баха "Джонатан Лівінгстон, мартин" / І. Петричко. - С.26-30
Кл.слова: план-конспект уроку, Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, алегоричні образи
Єрошенко, Рита. Право на кохання : Формування учнівських компетентностей під час вивчення творів О. Купріна "Гранатовий браслет" та А. Барбюса "Ніжність" / Р. Єрошенко. - С.31-37
Кл.слова: план-конспект уроку, Купрін Олександр, Гранатовий браслет, про твір, Барбюс Анрі, Ніжність, про твір
Небеленчук, Ірина. Елементи компаративного аналізу в шкільному вивченніяк засіб формування навчально-дослідницьких умінь школярів / І. Небеленчук. - С.38-43
Кл.слова: компаративний аналіз, перекладні твори, порівняння образів
Козієва, Віталіна. Розвиток духовно-моральних якостей учнів за допомогою знаково-символічної діяльності на уроках зарубіжної літератури : На прикладі новели Р. Акутагави "Павутинка" / В. Козієва. - С.44-46
Кл.слова: Акутаґава Рюноске, "Павутинка", про твір, духовність, духовний розвиток
Кушлаба, Михайла. Гуманістично-духовний аспект: саме його бракує у сфері сучасної системи освіти / М. Кушлаба. - С.47-54
Кл.слова: духовність, гуманістично-духовний аспект, освіта
Черевченко, Олександр. Стильові домінанти роману Стівена Кінга "Зелена миля" / О. Черевченко. - С.55-
Кл.слова: Кінг Стівен, Зелена миля, про твір, реалістичне тло, детективний сюжет
Шейман, Юлия. Урок одного фрукта, или Диалог с мудростью : Заняття з використанням технології творчої майстерні / Ю. Шейман. - С.63-64
Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас, план-конспект уроку, публічний виступ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


37.035.6:793.3](477)
Т 19


    Тараканова, А.
    Хореографічний репертуар – складова формування національно-патріотичної культури особистості / Аліса Тараканова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 41–43. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Національно-патріотичне виховання--хореографічне мистецтво--учнівська молодь

Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- хореографічне мистецтво -- національно-патріотична культура -- хореографічні колективи -- танцювальні гуртки -- танцювальні рухи -- виховний потенціал -- учнівська молодь
Анотація: У статті розповідається про те, що репертуар є носієм моральних та естетичних ідеалів, і тому він стає необхідною умовою виховної діяльності хореографічного колективу у формуванні в його учасників світогляду національно-патріотичного спрямування.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: У901231/2018/3
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Навчальна програма з української мови для профільного навчання учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям, профіль - українська філологія 2017. - С.3-13
Кл.слова: навчальна програма, українська мова 10-11 клас
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи (профільний рівень). - С.14-20
Кл.слова: навчальна програма, українська література, 10-11 класи
Маркотенко, Тамара. Лінгвокультурний компонент навчання української мови в сучасному виші / Т. Маркотенко. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фразеологічні одиниці, виховний потенціал, прислів’я
Квіцинська, Вікторія. До витоків творчості Михайла Жука: традиції і новаторство / В. Квіцинська. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальність, іконопис, колористика
Городенська, Катерина. Українське слово у вимрах сьогодення : Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.28-29
Грицай, Яна. Наскрізний образ свободи поетичного світу Олександра Олеся / Я. Грицай. - С.30-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайловська, Неля. Конструювання нового підручника з української мови як державної: виклики сьогодення / Н. Михайловська. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна мова, освітній процес, патріот
Бабійчук, Тамара. Драматургія Лесі Українки : Семінар за статтею "Поет, що ішов сходами гігантів" Ліни Костенко / Т. Бабійчук. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Леся Українка, Ліна Костенко, семінар
Ходацька, Ольга. Тарас Шевченко - геній і людина: нове прочитання творів Кобзаря / О. Ходацька. - С.43-45
Панченков, Андрій. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : За матеріалами Українського центру оцінювання якості освіти / А. Панченков. - С.46-49
Кл.слова: власне висловлення, зовнішне незалежне оцінювання
Голик, Олена. "Встане Україна. І розвіє тьму неволі..." / О. Голик, Т. Голик, К. Майборода. - С.50-51
Сметюх, О. Тарас Шевченко і Біблія. "Ісаія. Глава 35". Цикл "Давидові псалми" / О. Сметюх. - С.52-58
Новіцька, Ольга. "Люби свій край, моя дитино, бо ти з’явився тут на світ..." : Легенди та перекази Кіровоградщини / О. Новіцька. - С.59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Токмань, Ганна Леонідівна.
    Предмети "Українська література" та "Зарубіжна література" як найважливіші чинники шкільного виховання [Текст] / Г. Л. Токмань // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 6. - С. 2-7

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарна освіта -- виховний потенціал -- шкільне виховання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Маркотенко, Тамара.
    Лінгвокультурний компонент навчання української мови в сучасному виші [Текст] / Т. Маркотенко // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 3. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
фразеологічні одиниці -- виховний потенціал -- прислів’я

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Савченко, О.
    Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 5–8. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Літературне читання--міжпредметні завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- методика викладання -- міжпредметні зв’язки -- міжпредметні завдання -- читацька компетентність -- розвивальний потенціал -- виховний потенціал -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



378.016(075.8)
К 20


    Каплінський, В. В.
    Методика викладання у вищій школі [Текст] : навчальний посібник / В. В. Каплінський. - Київ : КНТ, 2018. - 225 с. - ISBN 978-966-373-825-3 : 190.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання -- вища школа -- проведення лекцій -- практичні заняття -- педагогічні ситуації -- виховний потенціал -- навчальний процес -- комунікативні уміння -- самовиховання

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)




    Федько, Я.
    Українська народна пісня, її культуротворчі та виховні особливості / Ярина Федько // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 7–11. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Музичне мистецтво--історія музики--українські народні пісні

   Музична освіта--виховні особливості--молодші школярі


Кл.слова (ненормовані):
музичне мистецтво -- історія музики -- українські народні пісні -- музична освіта -- виховний потенціал -- пісенний фольклор -- народнопісенна творчість -- музично-естетична діяльність -- музична творчість -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про історію музичного мистецтва, зокрема української народної пісні. Висвітлено питання виховання молодших школярів засобами народнопісенної творчості. Загальна музична освіта на народнопісенній основі сприятиме збереженню та впровадженню народної пісні як складової сучасної української культури в духовне життя суспільства.
Дод.точки доступу:
Самбірський державний педагогічний коледж імені Івана Филипчака \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Сокур, Анжела.
    Поезія художньої прози Василя Симоненка [Текст] / А. Сокур // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 9. - С. 20-22. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
морально-етичні проблеми -- виховний потенціал -- мова новел -- власні імена -- метафоричність і символічність -- художньо-образна система

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



37.091.3(075.8)
П 11


    Пєтков, С. В.
    Методика викладання в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] : навчальний посібник / С. В. Пєтков, С. Д. Коломоєць. - Київ : КНТ, 2020. - 224 с. - ISBN 978-966-373-902-1 : 240.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
навчальні дисципліни -- інтелектуальні уміння -- проведення лекцій -- виклад інформації -- практичні заняття -- педагогічні ситуації -- виховний потенціал -- навчально-виховний процес -- майстерність викладача -- самовиховання
Дод.точки доступу:
Коломоєць, С. Д.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)


378.016(075.8)
К 20


    Каплінський, В. В.
    Методика викладання у вищій школі : навчальний посібник / В. В. Каплінський. - Київ : КНТ, 2017. - 223 с. - ISBN 978-966-373-825-3 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання -- вища школа -- проведення лекцій -- практичні заняття -- педагогічні ситуації -- виховний потенціал -- навчальний процес -- комунікативні уміння -- самовиховання

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)




    Пилинський, М. Я.
    Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) [Текст] / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
читацькі стратегії -- семилогія -- комунікування -- виховний потенціал -- мотивація -- Джоан К. Роулінг -- «Гаррі Поттер» -- мультикультуралізм
Анотація: У статті досліджується кореляція читацьких стратегій та особливостей академічного дискурсу. Особливий акцент зроблено на виховному потенціалі навчання англійської мови з використанням текстових матеріалів із семикнижжя Джоан К. Роулінг «Гаррі Поттер». Пропонуються шляхи забезпечення комунікативного фокусу навчання крізь призму потенційної читацької рецепції. Викладацьке комунікування в результаті ретельного прочитання семилогії під авторством Джоан К. Роулінг набуває ефективності завдяки наповненості романів сучасними лексичними та фразеологічними засобами. Тексти про Гоґвортські чари і магію є взірцевими серед творів сучасної англійської літературної мови, адже містять в собі широкий спектр тематичного матеріалу повчального характеру, що значною мірою сприяє як викладанню, так і виконанню основних видів активності, таких як читання, говоріння, письмо, а також до критичного мислення, аналізу тексту та формування моральних цінностей. В дослідженні згадується про мультикультуралізм з метою допомогти студентам опанувати поняття, а також усвідомити, що кожна одиниця культурного розмаїття має право та свободу на існування й поважне ставлення до неї. Автори доводять, що матеріал поттеріани багатий повчальністю і містить такі теми, як вплив фольклору на сучасну культуру, мультикультурні вияви, питання свободи та рабства, виховання «проблемних дітей» або взаємодія з небіологічними батьками тощо. Пропонуються конкретні методики та стратегії, що є найбільш доречними для опрацювання запропонованих вище тем. Такими можуть бути аналіз тексту, порівняння та зіставлення книжного й сучасного, критичне мислення. Вбачається, що дієвим комунікуванням є діалог і групова дискусія, кількість усного та писемного мовлення яких має бути збалансована із якістю.
Дод.точки доступу:
Бабушко, О. А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)