341.1:061ЄС(075.8)
Є 24


    Європейське право: право Європейського союзу [Текст] : підручник : у 3-х кн. - Київ : Ін Юре, 2015. - ISBN 978-966-313-506-9.
   Книга 2 : Матеріальне право європейського союзу / В. І. Муравйов, К. В. Смирнова, І. В. Влялько ; за ред. В. І. Муравйов. - Київ, 2015. - 456 с. - ISBN 978-966-313-508-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міжнародне право--Право Європейського союзу--Підручник--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
Європейський союз -- внутрішній ринок -- конкуренція -- правове регулювання -- транспортне право -- державні закупівлі -- наднаціональні компанії
Дод.точки доступу:
Муравйов, В. І.
Смирнова, К. В.
Влялько, І. В.
Муравйов, В. І. \за ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


338.2(477)
У 45


   
    Україна 2030: доктрина збалансованого розвитку [Текст] / О. Мельничук [та ін.] ; наук. редактор О. Жилінська. - Львів : Кальварія, 2017. - 168 с. - ISBN 978-966-663-390-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економічна політика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
економічний розвиток -- економічна модель -- державне управління -- національна економіка -- конкурентоспроможність -- збалансований розвиток -- розумне врядування -- внутрішній ринок -- креативна економіка -- інвестиції
Анотація: У цій книжці вперше пропонуються конкретні терміни запуску та реалізації механізмів збалансованого розвитку принципово нової траєкторії економічного зростання України до 2030 року — Доктрина збалансованого розвитку «Україна-2030» та механізми її реалізації найближчі п’ять років.
Дод.точки доступу:
Мельничук, О.
Антонюк, Л.
Радчук, А.
Гуменна, О.
Столярчук, Я.
Жилінська, О. \наук. редактор.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


327+061.1
Г 17


    Гальчинський, Анатолій.
    Україна на перехресті геополітичних інтересів [Текст] / А. Гальчинський. - Київ : Знання України, 2002. - 175 с. - ISBN 966-7999-49-1 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Геополітичні стосунки--Євроінтеграція

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- ринковий фундаменталізм -- євроінтеграція -- світова гегемонія -- вестернізація -- внутрішній ринок -- демократія

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Досенко, А. К.
    Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні [Текст] / А. К. Досенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 61-66. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
дизайн зображення -- внутрішній ринок -- комунікаційна політика -- інноваційні методи -- PR-технології
Анотація: У статті розглянуто імідж сучасної компанії “IKEA”. Очікується, що цей виробник меблів незабаром посяде чільне місце на вітчизняному ринку. Багато українців знає про IKEA, адже купує товари в Інтернеті від іно-земних дистриб’юторів. Проте вони не можуть придбати вироби цієї компанії у фірмових магазинах, оскільки останніх поки що немає на території України.Актуальність теми не викликає сумнівів.Відомо, що IKEA здійснює правильну та потужну комунікаційну політику, своєчасно й оперативно інформує споживача про події, створює надійний соціальний імідж. Усі ці фактори сприяють формуванню позитивного ставлення покупця до продуктів компанії.Досить фундаментальним є принцип створення репутації, який демонструє позитивні сторони та недо-ліки продуктів IKEA. І хоча компанія ще не увійшла на вітчизняний ринок, українці знають про її товари і вже склали власне враження про неї. Тож коли IKEA знайде можливість потрапити на внутрішній ринок, то, на нашу думку, її цільова аудиторія швидко зростатиме.У ході дослідження ми застосовували такі методи, як аналітика наукової думки та позицій, порівняльний аналіз, інтерв’ю, прогноз створення іміджевих позицій IKEA на місцевому ринку.У статті здійснено спробу спрогнозувати ставлення українців до топової меблевої компанії, яка є новою на вітчизняному ринку. Зокрема, як споживач сприймає вироби IKEA та рівень його готовності купувати ці товари.Отже, під час дослідження здійснено спробу розглянути діяльність компанії “IKEA” та проаналізували PR-технології, що використовуються для формування думки споживачів. З’ясовано, що українці знають про ІКЕА, її імідж та позитивно ставляться до товарів компанії. Проте більшість вітчизняних споживачів не має мож-ливості придбати те, що продає IKEA, хоч і чули про її вироби або бачили рекламу в Інтернеті

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)