001.891(082)
М 12


   
    Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; за загальною редакцією В. О. Огнев’юк ; редактор: Л. Л. Хоружа, А. Л. Стеблецький, Л. І. Бєлєхова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 296 с. - 26.43 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- феномен
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \за загальною редакцією.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Стеблецький, Анатолій Леонідович \редактор.\
Бєлєхова, Л. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: П875300957/2016/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 4
Зміст:
Шрамко, Оксана. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти / О. Шрамко. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецтво, мистецька освіта, світоглядна парадигма
Кареліна, Олена. Концепція інтердіяльнісного навчання / О. Кареліна. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, педагогічна технологія, інтердіяльнісне навчання
Фамілярська, Лариса. Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект / Л. Фамілярська. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптування, освіта, особистість
Загородня, Алла. Проблема якості та змісту підготовки фахівців економічної галузі в Україні / А. Загородня. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна галузь, економічна освіта, професійна підготовка
Клопов, Роман. До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах / Р. Клопов, Л. Безкоровайна. - С.25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні фахівці з туризмознавства, вища освіта, професійна компетентність
Ковальський, Роман. Критерії та рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування шкільним естрадно-інструментальним колективом / Р. Ковальський. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, учитель музики, естрадно-інструментальний колектив
Сліпчук, Валентина. Тенденції підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Сліпчук. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фармацевтична освіта, фахівці фармацевтичної галузі
Діденко, Ірина. Особливості роботи педагогічних з'їздів під час революції 1905-1907 років / І. Діденко. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безкоштовна освіта, викладання рідної мови, демократизація освіти
Сисоєва, Світлана. Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) в галузі освіти у США / С. Сисоєва. - С.44-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науковий ступінь, доктор в галузі освіти, освіта в США
Батечко, Ніна. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сполучених Штатах Америки / Н. Батечко. - С.51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в США, магістратура, викладач вищої школи
Mospam, Natalia. Students training tendency in the European Union: legal aspect / N. Mospam. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейський Союз, вища освіта, законодавчі акти
Когут, Світлана. Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять / С. Когут. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка праці, професійна освіта, освіта в Польщі
Євтушенко, Наталія. Перспективи використання польського досвiду в створеннi нацiональної концепції професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв / Н. Євтушенко. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів у Польщі, педагогічна освіта в Україні, учитель
Тригуб, Ілона. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов'янських східно-європейських країнах / І. Тригуб. - С.72-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експерт у галузі освіти, країни Східної Європи, якість освіти
Линьов, Всеволод. Організація освітнього процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання: досвід роботи міжнародних шкіл якості (QSI) / В. Линьов. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська міжнародна школа (KIS), Міжнародна Школа Якості (QSI), таксономія Б. Блума
Карпенко, Ореста. Опіка і виховання дітей у притулках Німеччини / О. Карпенко. - С.83-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: притулки у Німеччині, діти, притулок
Мартиненко, Світлана. Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми / С. Мартиненко, Л. Шкарбан. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійна підготовка, ліворукі діти
Овчаренко, Наталія. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. Овчаренко. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-педагогічна діяльність, професійна підготовка, учитель музичного мистецтва
Лисенко, Олександра. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів / О. Лисенко. - С.99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрові комп’ютерні платформи, Інформаційно-комунікативні технології, контроль
Петрова, Світлана. Обгрунтування моделі інноваційного дитячого будинку / С. Петрова. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина-сирота, інноваційна модель, самореалізація
Olishevych, Violetta. Working specificity of foreign languages teacher with students of different ages / V. Olishevych. - С.109-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, інтерактив, методи роботи вчителя
Кульбашна, Ярослава. Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів / Я. Кульбашна, О. Ткачук. - С.113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища медична освіта, здоров’язбереження, підготовка майбутніх лікарів
Манюк, Любов. Технологія врахування лінгвістичних особливостей фахової комунікації майбутніх лікарів / Л. Манюк. - С.119-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лікар, лікар-пацієнт, студент-медик
Скиба, Марія. Формування умінь еколого-педагогічної діяльності майбутніх учителів біології у процесі тренінгу / М. Скиба. - С.124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні учителі біології , тренінг, структура тренінгу
Майєр, Наталія. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи / Н. Майєр. - С.129-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов, магістрант, методична рефлексія
Ржевська, Наталія. Основи правової компетентності бакалавра з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / Н. Ржевська. - С.135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бакалавр з підприємництва, бакалавр з торгівлі, бакалавр з біржової діяльності
Ван, Яцзюнь. Зміст і структура комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Я. Ван. - С.141-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна культура, майбутній вчитель музичного мистецтва, диригентно-хорове навчання
Веремчук, Олена. Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект / О. Веремчук. - С.145-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна культура, підготовка майбутніх документознавців, професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 3 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 4 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 5 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 6 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 7 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 8 / ДОП



    Мартиненко, Світлана.
    Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми [Текст] / С. Мартиненко, Л. Шкарбан // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 88-92, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.8892. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Педагогічний процес--Початкова школа--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкової школи -- професійна підготовка -- ліворукі діти
Дод.точки доступу:
Шкарбан, Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Киричок, І.
    Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти / І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 38-45, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)3845 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- професійна відповідальність -- рівні сформованості -- вчитель початкової школи
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Новгородська, Ю.
Шевчук, М.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: В505452853/2020/8
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 8
Зміст:
Chaikovska, O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: подкасти, цифрова грамотність, особливості
Девін, В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: будівельна механіка, опір матеріалів, механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк, М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологія, засоби комп’ютерної візуалізації, візуально інформаційна культура
Koryakin, O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art / O. Koryakin. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедіа, музичне мистецтво, звукорежисура
Кулімова, Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології
Лугова, Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова. - С.42-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетенції, прийняття управлінських рішень, наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв, М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, вищий навчальний заклад, інтеграція
Морзе, Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська. - С.72-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти, цифровізація, самооцінювання
Морзе, Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко. - С.88-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистема STEAM-навчання, STEAM-освіта, STEAM-заняття
Nalyvaiko, O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin. - С.107-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вивчення іноземних мов, мобільний додаток Drops, освітня програма
Cоломаха, А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха. - С.121-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна граматична компетентність, раннє навчання іноземних мов, педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька, Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька. - С.136-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс, дистанційне навчання, освітній процес
Тітаренко, С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко. - С.147-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, рухова активність, фізичне виховання
Волошина, Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування, платформи для формування практичних навичок з програмування, критерії добору
Воробець, О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук. - С.165-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, культура мовлення, мобільні технології
Тимофєєва, Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко. - С.174-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікаційна активність, рейтинг публікаційної активності, цитованість
Морзе, Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.191-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: SMART-університет, компоненти е-простору сучасного університету, цифрові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


   378(4)
   Г 61


    Головатенко, Тетяна Юріївна.
    Тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Бенілюксу : дисертація ... доктора філософії : 011 / Т. Ю. Головатенко ; науковий керівник О. В. Котенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2021. - 286 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителя--Початкова школа--Країни Бенілюксу--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
тенденції професійної підготовки -- вчитель початкової школи -- професійна підготовкавчителя початкової школи -- країни бенілюксу -- заклади вищої освіти -- варіативні моделі професійної підготовки вчителів початкової школи
Дод.точки доступу:
Котенко, Ольга Володимирівна \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


   378.147
   О-58


    Онишків, Зіновій Михайлович.
    Підготовка студентів до роботи в початковій школі сільської місцевості : монографія / З. М. Онишків ; редактор О. Я. Савченко. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2015. - 382 с. : табл., схеми. - Бібліогр.: с. 317-357. - ISBN 978-966-10-4212-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Початкові школи--Вчителі--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація навчання -- навчально-виховне середовище -- вчитель початкової школи -- методичне забезпечення -- моделювання ситуацій -- педагогічний моніторинг
Анотація: У монографії висвітлено теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів до роботи у початковій школі сільської місцевості. Обґрунтовано концептуальні положення та модель системи підготовки майбутніх учителів.
Дод.точки доступу:
Савченко, О. Я. \редактор.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)




    Кулімова, Ю. Г.
    Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 34-41, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкової школи -- професійно-педагогічна підготовка -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті актуалізуються проблеми фахової педагогічної освіти, зокрема питання використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Автор окреслила коло актуальних проблем, вирішення яких можливе за умови запровадження елементів змішаної системи навчання із використанням хмарних технологій (забезпечення доступу до різних освітніх ресурсів; інтенсифікація системи професійно-педагогічної освіти; розвиток творчих та інтелектуальних здібностей студента засобами цифрових сервісів; комунікативна діяльність на основі спільних освітніх та фахових інтересів та ін.). У статті наведено результати онлайн анкетування студентів спеціальності «Початкова освіта» щодо визначення ступеня використання веб-застосунків у процесі психолого-педагогічної підготовки та міри їх зацікавленості у застосуванні хмарних технологій у подальшій професійній діяльності. Охарактеризовано основні напрями удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за умови використання веб-технологій (поєднання традиційного та онлайн навчання; використання веб-квестів, Google-сервісів, Е-посібників, мультимедійних презентацій тощо; розвиток критичного та креативного мислення, пізнавальної мотивації; оптимізація самостійної роботи за рахунок мобільності, гнучкості та доступності хмарних сервісів; постійне професійне зростання викладачів з метою оволодіння високим рівнем цифрової грамотності). Висвітлено шляхи впровадження хмарних сервісів у освітній процес вищої школи (Google Sites, Google Classroom, Google Docs, Google Charts, Canva, Piktochart, Scratch). Розкрито систему принципів, які сприяють ефективній організації психологопедагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за допомогою вебтехнологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Головатенко, Т.
    Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 242-258, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.241258. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкової школи -- іншомовна підготовка -- компетентісно-орієнтоване навчання -- міжпредметна інтеграція -- мультилінгвальне середовище -- мультилінгвальність -- професійна підготовка
Анотація: В статті здійснений порівняльний аналіз програм підготовки майбутніх вчителів початкової школи до роботи у мультилінгвальному середовищі на прикладі Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen та Київського університету імені Бориса Грінченка; виділено та систематизовано спільні тенденції професійної підготовки на рівні змістовно-методичного забезпечення, а саме: тривалість загально-педагогічної підготовки, компетентнісноорієнтоване навчання, індивідуалізація професійної траєкторії розвитку майбутнього вчителя, міжпредметна інтеграція на рівні освітньої програми, вивчення іноземних мов та методик їх навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Cоломаха, А.
    Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.143155. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вихователь закладу дошкільної освіти -- вчитель початкової школи -- іншомовна підготовка -- лексична компетенція -- педагог -- словниковий онлайн тренажер -- цифрові засоби навчання
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи та інноваційні засоби розвитку іншомовної комунікативної компетенції майбутніх педагогів. Автор підкреслює необхідність широкого використання цифрових технологій в процесі іншомовної підготовки сучасних студентів як складника професійної педагогічної компетентності, оскільки застосування он-лайн ресурсів сприяє не тільки оволодінню іноземної мови, а й одночасно є прикладом з методичної точки зору і може застосовуватися у подальшій педагогічній діяльності на заняттях з іноземної мови у закладах дошкільної освіти та на уроках з іноземної мови в Новій український школі. Для практичного застосування запропоновані словникові онлайн тренажери, які автор використовує на заняттях з дисципліни «Іноземна мова з методикою навчання (німецька мова)» в процесі підготовки бакалаврів спеціальностей 013 «Початкова освіта», 012 «Дошкільна освіта».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





   
    Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи / Н. В. Морзе [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 97-115, DOI 10.28925/2414-0325.2023.158 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- вчитель початкової школи -- трудові функції вчителя -- цифрові інструменти
Анотація: Штучний інтелект є однією з найбільш прогресивних технологій сьогодення, яка стрімко поширюється у всі сфери людської діяльності, включаючи освіту. У 2023 році чат GPT зайняв четверте місце у рейтингу Top 100 Tools for Learning, що свідчить про потужний потенціал інструментів штучного інтелекту для розвитку інноваційних процесів в освіті . Відповідно, педагогічні працівники мають розуміти, що таке штучний інтелект, його особливості та шляхи його використання для заміни рутинної діяльності як вчителя так і учнів при навчанні та викладанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Морзе, Наталія Вікторівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Тетяна Сергіївна
Смирнова-Трибульська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)