У 45 Україна в системі змін парадигми світопорядку ХХ - ХХІ століть : тези Міжнародної науково-практичної конференції, 19 березня 2015 р., м. Київ. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 162 с. - 39.29 грн.
Рубрики: Історія України--Навчальні видання Геополітика Кл.слова (ненормовані): глобалізація -- діаспора Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
З 12 Заборонити рашизм / В. О. Огнев’юк [та ін.]. ; редактор В. Піскун ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - 252 с. - ISBN 978-617-658-074-4 : 200.00 грн., 200.00 грн.
Рубрики: Історія України, 21 ст. Міжнародні відносини--Політичний тиск Авторитаризм Кл.слова (ненормовані): українська цивілізація -- рашизм -- російський національний характер -- російські скрєпи -- русскій мір -- Друга світова війна -- лінгвоцид -- російський фашизм -- російське месіанство -- імперскість -- військова агресія Перейти до зовнішнього ресурсу https://banruscism.kubg.edu.ua, Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович Андрєєв, Віталій Миколайович Брехуненко, Віктор Андрійович Відейко, Михайло Юрійович Піскун, В. \редактор.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (2) |
Коваленко, Світлана. Освіта на віддаленні. Ретроспективний аналіз дисертацій за темою "Дистанційна освіта" [Текст] / С. Коваленко> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 12. - С. 33-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326 Кл.слова (ненормовані): дистанційна освіта -- онлайн-освіта -- віддалене навчання -- щадний режим навчання -- дисертаційні дослідження -- пандемія -- воєнний стан -- військова агресія -- психологічна підтримка Анотація: У статті здійснено бібліометричне дослідження дисертацій українських науковців з метою вивчення стану розвитку педагогічної науки в Україні. Проведено ретроспективний аналіз дисертацій, захищених за темою "Дистанційна освіта" або "Освіта на віддаленні". Наведено статистичні дані щодо захищених вітчизняними вченими-педагогами дисертацій із зазначеної теми в розрізі спеціальностей Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України (АК МОН), галузь "Педагогіка", наукових ступенів і дисертаційної активності організацій-виконавців дисертацій щодо висвітлення досліджуваної теми. Визначено, що географія закладів вищої освіти (ЗВО) країни, які приділяли увагу темі дистанційної освіти, доволі широка. З'ясовано, що останніми роками, насамперед у 2019—2021 рр., українські науковці в дисертаційних працях не досліджували тему віддаленої освіти, що стала найактуальнішим питанням зазначеного періоду, охоплюючи також і 2022 р. з огляду на запровадження карантинних заходів та воєнного стану на території України. Подано рекомендації МОН щодо якісного та водночас щадного режиму проведення віддалених навчальних занять для учнів закладів середньої освіти з метою збереження здоров'я й нормального психологічного стану дітей. Наведено зібраний МОН перелік корисних ресурсів для дорослих і дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування. Через непередбачуване руйнування російським агресором освітньої інфраструктури та, як наслідок, продовження навчання в дистанційному форматі, обґрунтовано потребу в розробленні нових рекомендаційних матеріалів і навчальних методик на допомогу педагогам для спрощення проведення віддаленого навчання. Доведено, що тема дистанційної освіти потребує подальшого розвитку та вдосконалення. Дослідження здійснювалося під час роботи над науково-допоміжним бібліографічним покажчиком "Дисертації з питань освіти 1991—2021 рр.". Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |