Knysh, O.
    Quality assurance in Israely higher education system / O. Knysh // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.9398. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
Israeli higher education system -- освіта Ізраїля -- quality assurance -- гарантія якості -- quality standards -- стандарти якості
Анотація: Розвиток систем забезпечення якості є головною передумовою ефективного управління у вищій освіті. Глибоке розуміння суті системного підходу до забезпечення якості вищої освіти потребує вивчення світових практик. Зокрема, на увагу заслуговує досвід управління якістю в системі вищої освіти Держави Ізраїль. Статтю присвячено практикам забезпечення та удосконалення якості в системі вищої освіти Ізраїлю на державному та інституційному рівнях. Окреслено головні особливості функціонування ізраїльської системи вищої освіти, проаналізовано нормативне забезпечення контролю, оцінювання та поліпшення якості вищої освіти, а також висвітлено сучасні практики удосконалення якості, що реалізуються центрами із забезпечення якості навчання і викладання у провідних університетах Ізраїлю. Дослідження передбачало освітні візити до Центру навчання і викладання у Єврейському університеті Єрусалиму та Центру підвищення якості навчання і викладання у Техніоні – Ізраїльському технологічному інституті. Моніторинг діяльності ЗВО, а також координування роботи комісій зовнішнього оцінювання в ізраїльській системі вищої освіти здійснює Рада з вищої освіти. Головною метою зовнішнього оцінювання із залученням міжнародних експертів є створення культури самооцінювання у ЗВО. Університетська автономія визнана головним принципом функціонування системи вищої освіти Ізраїлю, тому форми внутрішнього забезпечення якості в різних університетах можуть відрізнятися. Центри навчання і викладання як університетські підрозділи, відповідальні за забезпечення якості освіти, орієнтуються на міжнародні стандарти, зокрема ESG. Основними напрямками діяльності центрів є: розвиток викладацького персоналу; координування системи заохочення; опис освітніх програм; впровадження додатку до диплома; проведення опитувань студентів; інтеграція комп’ютерних технологій в освітній процес. На прикладі результатів діяльності ізраїльських ЗВО бачимо, що впровадження дієвої системи заходів та процедур забезпечення якості освіти, вибудуваної на основі довіри з боку усіх учасників освітнього процесу, слугує поліпшенню ефективності управління закладом вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)