316.3
О-75


   
    Основи теорії гендеру : навчальний посібник / редактор М. М. Скорик. - Київ : К.І.С., 2004. - 536 с. - ISBN 966-8039-70-Х : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна освіта--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
гендерна соціалізація -- проблематика статі -- гендерні ролі -- стереотипи -- гендерна освіта -- теорія гендеру
Дод.точки доступу:
Скорик, М. М. \редактор.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)


Шифр: В272245438/2014/30
   Журнал

Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. - Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 1997 - . - ISSN 2076-586Х. - Виходить тричі на місяць
2014р. № 30
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Відповідальність як складова акме-професіограми сучасного фахівця: теоретико-методологічний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці глав
Кл.слова: професійна діяльність, професіоналізм, самореалізація
Антонов, В. М. Якість навчання студентів та їх працевлаштування на основі інноваційних технологій / В. М. Антонов. - С.14-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість, інновація, технологія
Архипова, С. П. Основні підходи до формування змісту професійної підготовки юристів в університетах США / С. П. Архипова, Ю. О. Роскопіна. - С.26-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система американської юридичної освіти, навчальні плани юридичних факультетів, конструктивістський
Березан, В. І. Взаємозв’язок професійної та інформаційно-комунікаційної компетентностей майбутнього соціального педагога / В. І. Березан. - С.39-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка соціального педагога, рівні інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього соціального педагога, компоненти
Гордєєва, Т. Є. експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування професійної мобільності соціальних працівників / Т. Є. Гордєєва. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка соціальних працівників, мобільність соціальних працівників
Десятов, Т. М. Роль освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / Т. М. Десятов. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безперервна освіта, андрагогіка, постіндустріальне суспільство
Децюк, Т. М. Школа тюторів як умова формування професійної компетентності / Т. М. Децюк. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна компетентність, позааудиторна робота, тютор
Дубасенюк, О. А. Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-істоичний контекст / О. А. Дубасенюк. - С.65-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професіоналізм, тенденції
Загнибіда, Р. П. Позааудиторна діяльність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування / Р. П. Загнибіда, Л. В. Польова. - С.73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: науково-дослідницька робота, професійна підготовка, фахівець сфери обслуговування
Когут, С. Я. Професійна підготовча освіта у досдідженнях вчених України / С. Я. Когут. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні фахівці, педагогіка праці
Кубанов, Р. А. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти / Р. А. Кубанов. - С.86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ступенева освіта, професійна підготовка, освітній простір
Кузьма-Качур, М. І. Акмеологічний підхід у плануванні проценсу підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи / М. І. Кузьма-Качур. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, навчальні плани
Лопушинський, І. П. Уплив корпоративної культури на результативність функціонування державної служби / І. П. Лопушинський. - С.99-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна служба, корпоративна культура, Кодекс корпоративної культури
Майборода, А. О. Зміст когнітивного компоненту акмеологічної компетентності курсанта / А. О. Майборода. - С.107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивний компонент, акмеологічна компетентність, акмеологічні знання
Майборода, Г. Я. Методологічні засади технологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Г. Я. Майборода. - С.112-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби технологічної підготовки, теоретичні підходи, методологічні засади
Мельниченко, О. В. Гендерні аспекти розвитку особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі / О. В. Мельниченко. - С.124-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерні ролі, фемінність
Фруктова, Я. С. Комунікація як дескриптор Національної рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний та практичний аспекти проблеми / Я. С. Фруктова. - С.140-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікація, кваліфікація фахівця, комунікативна компетентність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Tsapro, G.
    Gender roles of main characters in Danielle Steel’s "Friends forever" [Текст] = Гендерні ролі головних героїв в романі Даніели Стіл «Друзі назавжди» / G. Tsapro, О. Чорна // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 15. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- гендерні ролі -- корпусна лінгвістика -- дискурсивний аналіз -- «Друзі назавжди»
Анотація: Статтю присвячено вивченню гендерних ролей головних героїв Д. Стіл у романі «Друзі назавжди». Корпусний і дискурсивний аналізи застосовано для дослідження вербальних портретів головних героїв, а саме їхньої зовнішності, рис характеру, відносин з іншими героями, моральних цінностей та комунікативних стилів. Гендерні ролі розглядаються як стереотипні норми соціальної поведінки. Даніела Стіл створює героїв з традиційними гендерними ролями. Героїні Іззі та Габбі відповідають традиційним гендерним уявленням про дівчат, але при цьому Іззі виявляє чоловічі риси характеру щодо вирішення проблем. Чоловічі персонажі, Енді, Біллі та Шон, маючи різні характери й представляючи в основному традиційні гендерні ролі в романі, іноді відхиляються від очікуваних гендерних стереотипів. Гендерні ролі серед батьків головних героїв майже не відрізняються. Bсі чоловіки зображені успішними професіоналами, що підтримують свої родини, в той час як образи матерів є відмінні за соціальними ролями.
Дод.точки доступу:
Чорна, О.
Цапро Г.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)