Терепищий, Сергій (кандидат філософських наук; доцент; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 22-29. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв

Рубрики: Глобалізація освіти

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація освіти -- система вищої освіти -- "прагматична креативність" -- комерціалізація освіти -- інформація -- знання -- технології -- оцінювання -- освітній ландшафт
Анотація: У статті здійснено аналіз причин та витоків глобалізації освітнього ландшафту. Розглядаючи становлення уніфікаційних трендів на світовій арені педагогічних послуг, автор звертає увагу на історичну закономірність у русі освіти зі сфери культурного надбання до системи економічного виробництва. З огляду на отримані результати, дослідження демонструє потенційно високу можливість України на участь у боротьбі за високі позиції в системі освітньої конкуренції. Умовами реалізації цієї можливості стають первинні реформи в межах змісту освіти та оцінювання.

Є примірники у відділах:
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)





    Лавриненко, Володимир.
    Роль міжнародного співробітництва в інтеграції університету в глобальний освітній і науково-дослідний простір / В. Лавриненко // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 1. - С. 13-17 . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація освіти -- міжнарордне визнання -- академічна мобільність -- нові освітні методики -- спільні проєкти -- інтегрована педагогіка

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)



   37.018
   В 55


    Вишневський, Омелян.
    Українська освіта на шляху реформ: статті, нариси, концепції [Текст] : навчальний посібник (для магістрів, аспірантів та студентів, які досліджують стан сучасної української освіти) / О. Вишневський. - Дрогобич : Швидкодрук, 2013. - 448 с. - ISBN 978-966-97215-0-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
соціальне замовлення -- українська освіта -- реформування освіти -- виховання -- розвиток -- українознавство -- громадянське виховання -- оцінка знань -- етнопсихологія -- педагогічна спадщина -- глобалізація освіти

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


378(477)
У 87


    Утюж, І. Г.
    Парадигмальні засади освітнього простору [Текст] : монографія / І. Г. Утюж ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Запоріжжя : Просвіта, 2012. - 352 с. - ISBN 978-966-653-317-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища совіта--Освітній простір--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- трансформація освіти -- глобалізація освіти -- синергія -- українська освіта
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)




    Зінченко, В. В.
    Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи [Електронний ресурс] / В. В. Зінченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 127-139. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація освіти -- інтернаціоналізація освіти -- університет -- зближення народів -- вища школа -- політичне домінування -- демократія -- критичне мислення -- інтегральність особистості
Анотація: Стаття присвячена фундаментальним проблемам і ціннісним стратегіям освіти в руслі системного підходу. Така інтеграція знань і підходів повинна здійснюватися, перш за все, філософією (орієнтованою на контекст суспільного розвитку філософією освіти – соціальною філософією освіти) на рівні онтологічних і методологічних уявлень і понять.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Зінченко, В. В.
    Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель [Електронний ресурс] / В. В. Зінченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 74-96, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.7496. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- моделі філософії освіти -- інтернаціоналізація освіти -- модель університету -- Болонський процес -- глобалізація освіти
Анотація: Інтернаціоналізація та інтеграція вищої освіти в глобально-міжнародному аспекті порушують багато нових питань перед теорією і практикою. Найважливіші з них – що є загальне і особливе в освіті і науці, які закономірності, форми, методи управління є універсальними, а які діють у діапазоні конкретних умов різних країн, як найкращим чином виконувати функції освіти й науки у міжнародній діяльності, у чому полягають особливості національного стилю в освіті і розвитку університету як інституту освіти, в організаційній поведінці, системах управління, наскільки ці особливості важливі для досягнення бажаних результатів, як іноземцям швидше пристосуватися до національного місцевого середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1